Maya es presenta

Maya es presenta

24 Set 2008 19:47 - 24 Set 2008 19:50 #1 per Maya (Associat/da)
:smile:

Hola a tots, finalment aqui la meva presentació formal, encara que alguns ja em coneixeu..., espero associar-me ben aviat i aconseguir la samarreta de correcat oficial :yes:

soc Maya, una nova correcat, em dic Montse, tinc 46 anys i soc de l'eixample de Barcelona. De sempre m'ha agradat molt l'esport i soc una apassionada del bàsquet, que vaig practicar fins als 22 anys, però als 23 anys va neixer la meva primera filla (en tinc tres) i entre la feina i les nenes es va acabar el bàsquet i quasi be l'esport. Actualment soc entrenadora i també Coach esportiu, així que si algú necessita els meus serveis ja sabeu.. ;)

Farà uns tres anys vaig començar a correr alguna cursa de 10.000, i fins i tot vaig fer el terç de marató d'Empuries amb la Rivendel, amb la mala sort que em vaig trencar els lligaments del genoll esquerre :ouch: aquella primavera i em van haver d'operar -> Consequencia-> Vaig haver de parar de correr tot just quan començava :frown: :frown:

Aquesta primavera he decidit tornar,oblidar-me de les molésties del genoll i començar a entrenar, així que el diumenge passat vaig correr la Cursa de la Mercè amb l'objectiu de baixar de l'hora i finalment ho vaig aconseguir gracies a l'ajut del Xinoxano que em va animar tota la cursa, vaig patir però vaig fer 58'15. 

Espero anar entrenant per millorar aquest temps de 10.000 i arribar a fer alguna mitja marató al 2009, qui sap si potser algun dia m'apuntaré a algun repte i faré alguna marató.. :wink2:, de moment ho veig una mica lluny.

M'agradaria conèixer correcats i correcates que facin els 10.000 en 57-60 minuts (si és que hi ha algun, he vist gent molt ràpida en aquest forum), per millorar junts i quedar a les curses i potser algun entrenament.

PD: Prometo escriure la crònica de la propera cursa...

Ningú pot aturar a qui persegueix un somni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2008 20:00 #2 per Lay-Nah (Visitant)
Doncs molt de gust Maya. Jo, de moment, soc del teu grup de 57-60. A veure si coincidim en alguna cursa i fem una barqueta com las de la Mercè.

24 Set 2008 20:19 #3 per llança (Associat/da)
Benvinguda Maya, si ja has posat que potser algun dia faré una marató... això vol dir que aquesta idea que rondina pel teu cap. Al final la faràs. Ho sé.  ;)

Ens veiem.

24 Set 2008 20:45 #4 per MònicaRUNselló (Visitant)
Benvinguda Maya!

Jo encara no he baixat de l'hora però ja sé amb qui correr quan ho aconsegueixi... :wink2:

24 Set 2008 21:20 #5 per gemm@ (Visitant)
Hola Maya!!!... soc  del grup de tímits q llegeixen pero no escriuen. La Merce 08 va ser la meva segona cursa , la primera va ser la dels bombers....el meu objetiu era acabar-la i vaig fer 51:34, a la merce vaig estar pitjor 54:50, mai he entrenat per fer curses pero sempre m'ha agradat correr, deixar anar els pensaments mentre vas corrent és un plaer per a mi :mad: :mad: :mad:
M'enganxat....m'encanta ser una popular i mes ser una correcat.... :love: :love:,

24 Set 2008 21:23 #6 per jcros (Associat/da)
benvinguda Maya " parenta de la abeja :oops:" ?

encara no se que hi faig aqui

24 Set 2008 21:46 #7 per (Visitant)
Benvinguda, Maya

Parles amb un expert de "baixar de l'hora en 10km", ja jubilat  :whistle: (ara 10km en més de l'hora)  :o

Un plaer poder saludar-te.

Salut  ;) 8)

24 Set 2008 21:51 #8 per Rivendel (Visitant)
Maya, Montse guapissima benretornada!! :love:
m'alegra molt i molt de veure't per aquí  :party:,  ara per ara un 10,000 em costaria al voltant de 2h  :mdr:, però quan m'hi posi ...quedem per entrenar, si es que puc seguir el teu ritme.

Espero que ens veiem aviat!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

24 Set 2008 21:58 #9 per Zenon (Visitant)
Maya, ya veo que sabes de que va este tema pero en cuanto nos conozcas más a fondo no se si sospechas dónde te metes, el que entra no sale, esto es como una mafia, eso sí se disfruta que no te lo puedes ni imaginar.

Bienvenida y a disfrutar  8).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

24 Set 2008 22:07 #10 per Serju16 (Visitant)
Benvinguda maya i enorabona per la recuperació, se el que es i el que costa torna a començar  però ja veuras com poca poc els temps aniran baixant i amb l'ajuda dels correcats et serà mes facil.

no se si ho has vist però s'esta muntant uns grups d'entrenament que et podrien anar molt be

sautacions

Sergi 8) 8)

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

24 Set 2008 22:34 #11 per caloreta (Visitant)
Ja era hora  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Benvinguda  :love: :love: :love: :love: :love:

Ara ja has passat a l'altre costat !!! Només toca disfrutar i com no, es comença per un 10, depres la mitja i quan te n'adones t'has posat en un "fregao" impresionant seguint uns entrenos molt raros  :oh: i corrent 42.195  :surprised: :surprised:

;) ;) ;)

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

24 Set 2008 22:35 #12 per crica (Visitant)
Salutacions i benvinguda.
Dius que vols conéixer gent que faci 10.000 en 57-60 minuts. N'hi ha més dels que et penses. Insisteix i en trobaràs molts. P.ex. a la cursa de Sant Silvestre d'enguany, segur que n'hi ha uns quants.

24 Set 2008 22:45 - 24 Set 2008 23:08 #13 per RunnerSantBoi (Visitant)
Maya,bienvenida a CoRReDoRS,verás que aquí todos somos iguales,aqui valoramos más a la atleta que a sus marcas, las marcas las respetamos, la persona queda.
Por lo que he leido se te ve una mujer luchadora y con pies en la tierra, después de esa grave lesión, esperamos que vaya en auge tú progresión y en 2009 realices tu 1ªmitja marató, con tesón y a ti de eso te sobra dalo por hecho, para la marató espera que eso el tiempo te lo dirá.
Bona nit

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

24 Set 2008 22:52 #14 per Montse (Visitant)
Benvinguda!!!!!!!!!!!!  :party: :party:

Maya no sabia que vas jugar a bàsquet fins els 22 anys, jo també vaig jugar fins els 20, a veure si quedem un dia i fem un partidet  ;) ;)

A la Mercè ja et vaig veure i et vaig veure molt bé baixant de la hora. D'aquí poc ja et veig fent mitges  :whistle: :whistle:

Salut i qms

Montse 8)

19/04/2009 Cursa de la Llagosta --> 44:53
29/03/2009 Mitja Marató de Montornès-->1:42:33
11/10/2009 Marató de Xicago --> 3:55:34

24 Set 2008 23:10 #15 per (Visitant)

M'agradaria conèixer correcats i correcates que facin els 10.000 en 57-60 minuts (si és que hi ha algun, he vist gent molt ràpida en aquest forum), per millorar junts i quedar a les curses i potser algun entrenament.

Benvinguda Maya a la gran família. I tant que hi ha gent que fa els 10 km en aquets temps. I més de la que et penses. També pensa que no a totes les curses la gent surt a tope. A vegades "post repte important" o per un altre motiu algú més ràpid decideix anar més lent i s’hi pot ajudar algú no tan ràpid o fa. Jo almenys, i la veritat és que es una experiència que omple molt.

24 Set 2008 23:31 #16 per Didi (Associat/da)
Eeeiiii!!!

Benvinguda Maya! ja t'has presentat...ui ui ui...el lado oscuro nos llama!  :he: :intello:

Tot és questió de disfrutar cada dia que surtis a córrer i anar xinoxano...  :wink2:

Salut! :jap:

25 Set 2008 00:26 #17 per cat (Visitant)
Molt bé per tu !!!!
quina empenta ja fer deu mils :yes: :yes: :he:
i dius que ets entrenadora,em sembla que al igual ja se qui pots ésser....... :oops:

25 Set 2008 00:37 #18 per Xeix (Associat/da)
Benvinguda o millor dit Bentornada Montse105  ;)

25 Set 2008 10:09 #19 per tonai_c (Visitant)
Hola maya benvinguda de nou

si volsun company i jo anirem a la marato del mediterrani a fer 10k y fem un temps semblans al teu .. .si vols ens veiem a la cursa

toni

Toni St Just

25 Set 2008 10:59 #20 per Upe (Visitant)
Benvinguda Maya: encantada de saber els teus propòsits i ganes de córrer. A veure si t'apuntes avait a un altre 10.000 i ens coneixem a la foto de sortida! Si vols companyia per entrenar, digues quan et va bé sortir i per on vas, així és més fàcil que algú de la zona i del teu horari s'hi afegeixi. Fins aviat!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats