Nadel - Julio C.

Nadel - Julio C.

19 Nov 2008 21:08 #1 per Nadel (Visitant)
Buenas,

me presento..soy un asturiano que ahora vive en La Ràpita, y aunque ya corria algo por Asturias para estar en forma, al llegar aqui he quedado maravillado con la cantidad de carreras que hay. Por faena y demas tampoco he podido entrenar mucho con asiduidad..pero aun asi he tenido la suerte de en el año 2006 hacer un año de curses(por aquel entonces estaba en Manresa) con:
1 maraton (4:06:31)
3 medias (1:40:20)*
5 de 10km (41:34)*
1 de 5km (20:19)
1 Milla (5:36)

(* mejores tiempos)

Despues me pase al futbol, y este año tuve que escojer entre futbol y atletismo..y no me lo he pensado ..lo que te da una carrera no te lo da un partido y aunque acabo de empezar a entrenar a ver si el proximo año, y si el trabajo y las lesiones me lo permiten puedo hacer un buen año y participar en muchas carreras y poder mejorar mis tiempos...aunque estando aqui abajo hay que hacer bastantes kms para competir y eso da un poco de palo..habra que ser mas selectivo..pero bueno..con muchas ganas y muchas ilusion, y a correr!!!

un saludo a todos!!!

Julio C.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2008 21:12 #2 per Montse (Visitant)
Nadel Benvingut al foro!!

Aquí conocerás a un montón de gente que comparte tu afición y podrás compartir experiencias!

SAlut i quilometres!!

19/04/2009 Cursa de la Llagosta --> 44:53
29/03/2009 Mitja Marató de Montornès-->1:42:33
11/10/2009 Marató de Xicago --> 3:55:34

19 Nov 2008 21:17 #3 per Cabrix (Visitant)
Buenas Nadel !!

Yo bajo a menudo a La Ràpita, porque mi madre tiene una casa allí. A ver si coincidimos y nos pegamos una tiradillas por el Delta (y unas tallarinas en el Barril !! )

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

19 Nov 2008 21:29 #4 per Nadel (Visitant)
Por mi perfecto ..es mas ..si solo vamos al Barril tampoco estaria mal jajaja...por lo menos esta claro donde tomaremos la cervecita para recuperar... 

19 Nov 2008 21:32 #5 per Cabrix (Visitant)
Por mi, perfectisimo, porque estoy en la calle de la Cinta (justo detras de la de Sant Isidre...)

Suelo tirar hacia el Poblenou o bien hacia Sant Jaume de Enveja. Circuitos llanos, preciosos, tranquilos y con una vista que se pierde, literalmente, la vista...

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

20 Nov 2008 13:51 #6 per Enric59 (Visitant)
¡Ay, el Delta! ¡Mi perdición!

Bienvenido, Nadel.

El próximo verano la hemos de armar en el Delta. Cabrix, Jag75, Nadel, hemos de montar un finde de entreno + dos o tres comilonas.

Xec, com xalarem  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

20 Nov 2008 13:54 #7 per bego (Visitant)

Bienvenido, Nadel.

El próximo verano la hemos de armar en el Delta. Cabrix, Jag75, Nadel, hemos de montar un finde de entreno + dos o tres comilonas.

Señores, yo me apunto. Mis padres tienen un piso un poco más abajo (Benicarló), pero también estoy por la zona. Bienvenido Nadel, ya ves que aquí nos encantan las excusas para irnos de turismo gastronómico y lo que se presente..... También corremos  8)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

20 Nov 2008 14:02 #8 per Enric59 (Visitant)

Bienvenido, Nadel.

Señores, yo me apunto. Mis padres tienen un piso un poco más abajo (Benicarló), pero también estoy por la zona. Bienvenido Nadel, ya ves que aquí nos encantan las excusas para irnos de turismo gastronómico y lo que se presente..... También corremos  8)

Buff! Entre el Delta y Benicarló podemos montar el "eje del mal". A Benicarló a menjar enterites!

Bereshit

20 Nov 2008 14:09 #9 per Cabrix (Visitant)
Senyu Aguilera... Benicarló??  :surprised:

Me apunto al eje del mal !!  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

20 Nov 2008 14:28 #10 per bego (Visitant)

Senyu Aguilera... Benicarló??  :surprised:

Me apunto al eje del mal !!  :666:

Sí, sí, començo a espantar-me de les coincidències ... Ara no em diràs que tu anaves de vacances a Benicarló quan eres petit?

Per cert, no sabeu com m'alegro de saber que hi ha vida a prop de Benicarló. De fet estava descartant aquest any anar de vacances i buscar alternativa, perquè tot i que als meus fills els encanta, jo, entre

1)la família (TOTA la meva família fa vacances allà, i som uns quants)

2)l'estil glamurós del poble i dels seus visitants (de veritat, heu estat mai a la "platja" de Benicarló? heu vist els seus famosos Bous a la mar?, per morir-se, vaja), i

3)la manca de coses a fer (a banda de cuidar nens o dormir migdiades)

l'últim agost quasi em dóna síncope! De fet vaig iniciar una crisi de personalitat, suposo que per avorriment  :'( O sigui que estic encantada de la vida de saber que hi ha vida a prop de Benicarló!

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

20 Nov 2008 14:37 #11 per Cabrix (Visitant)
Em prenc com un compliment que em consideris “vida”... Si arribes a dir “intel•ligent”, ja m’agafa el pasmo...  :mdr:

I sí, jo soc de Benicarló de tota la vida...  :rofl:

Tremolo només de pensar en quina cantonada del destí sortirà una altra coincidència...  :beurk:

A La Ràpita tot és més tranquil que per allà abaix. Suposo que el fet que encara conservi molt de poble de pescadors fa molt...

De fet, també massa tranquil, però ja m’agrada quan baixo, que és quatre o cinc cops l’any. Acostumat a entrenar a les muntanyes, baixar al Delta és un luxe, un dels paradisos que el mon ens regala.

I bé, com les tapes del Barril no hi ha res (a més d’estar al costat de casa...)

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

20 Nov 2008 14:48 #12 per jag75 (Visitant)
Nadel-julio, bienvenido!

yo tb tengo casa y veraneo en la Ràpita y soy de La Sénia (pais del moble)

enric, cabrix, bego... em trobaveu a faltar? :666: 
julio, no hagas caso, nos traemos el cachondeo de otros hilos del foro nosotros 4.

lo dicho, el barril me lo conozco y muchos más sitios de la ràpita. nos veremos por allí

20 Nov 2008 15:17 #13 per bego (Visitant)

No, no, no, no pot ser, diga'm que és una broma. Si us plau, si us plau. Em gastaré el sou en psicoanalistes com això segueixi "in crescendo"! A aquest pas hauré d'acabar demanant-te la mà, o el peu (amb el permís de la teva senyora, evidentment) Acabaré fent jo mateixa un IronCat amb alforjas? Diossssss!

I res, lo dicho, Benicarló és un poble molt bonic, amb molta classe, un peix fantàstic, i de les platges, ni te cuento!  :mdr: El millor, de totes maneres segueixen sent les carxofes!

bego

20 Nov 2008 17:16 #14 per Enric59 (Visitant)
Nadel, no sé cuanto tiempo llevas en Cataluña desde que abandonaste tu Asturias natal; intuyo que como mínimo dos años, sí? Nos entiendes si escribimos en catalàn?

Sabia que apareixeries, Jordi; de fet ja t'he mencionat més amunt.

Begoña, jo anava més sovint a Vinaròs, però teníem uns amics a Benicarló i hi he passat molts estius; he viscut la festa major; les traques corrent sobre els nostres caps pels carrers. I al port de Benicarló vaig tenir una experiència fantàstica la nit que estava jo amb la mirada perduda en el cel, quan vaig veure un bòlid travessant el firmament. No sé si heu vist mai un bòlid, però és una cosa que impressiona.

A la Ràpita també hi he anat molt i m'he posat fins el cul de menjar.

Però els meu estius preferits eren a La Cava!

Bereshit

20 Nov 2008 20:19 #15 per Cabrix (Visitant)

No, no, no, no pot ser, diga'm que és una broma. Si us plau, si us plau. Em gastaré el sou en psicoanalistes com això segueixi "in crescendo"! A aquest pas hauré d'acabar demanant-te la mà, o el peu (amb el permís de la teva senyora, evidentment) Acabaré fent jo mateixa un IronCat amb alforjas? Diossssss!

I res, lo dicho, Benicarló és un poble molt bonic, amb molta classe, un peix fantàstic, i de les platges, ni te cuento!  :mdr: El millor, de totes maneres segueixen sent les carxofes!

Pues ara no sé què dir, per tal de fer-te patir una mica...  :666:

La mà és de la meva dona, però igual si negocieu, li pots demanar el peu...  :rofl:

Com a advocat del dimoni que soc, t'intentaré dur al costat fosc (digase triatló amb alforjas)  :666:
Sort que l'Enric és de la secta...  :666:

Anava a preguntar si ets peix o carxofa, però encara estem en horari infantil...  :whistle:

Enric, La Cava? Quina Cava?  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

20 Nov 2008 23:57 #16 per Enric59 (Visitant)

Enric, La Cava? Quina Cava?  :666:

Coi, la que hi ha al costat de Jesús i Maria. Deltebre, home!

Bereshit

21 Nov 2008 08:59 #17 per bego (Visitant)

Com a advocat del dimoni que soc, t'intentaré dur al costat fosc (digase triatló amb alforjas)  :666:
Sort que l'Enric és de la secta...  :666:

Ui, aquesta vegada ho tens difícil. Ni que sigui per respecte a la meva història. Si acabo fent triatlons algú riurà, i molt!

Anava a preguntar si ets peix o carxofa, però encara estem en horari infantil...  :whistle:

Jo menjo de tot, Cabrix, tot i tenir les meves preferències, el millor és una dieta variada, res d'obessionar-se amb plats únics... I a més, m'apunto a un bombardeo!  :666:

bego

21 Nov 2008 09:05 #18 per Cabrix (Visitant)
Enric, lo de La Cava estava dit amb retranca...  :666:

Senyu, es tracta de riure, no? Si fessim aquestes coses per a estar amargats no les fariem...

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

21 Nov 2008 09:15 #19 per bego (Visitant)

Enric, lo de La Cava estava dit amb retranca...  :666:

Senyu, es tracta de riure, no? Si fessim aquestes coses per a estar amargats no les fariem...

Sí, sí, però una altra cosa és provocar el riure en els altres. Fa ja uns anys vaig estar fent de "suport tècnic" d'un triatleta, protestant -una mica- sobre els horaris de les curses, els temps d'entrenament, el preu del material, en general el temps dedicat a l'esport que no podíem utilitzar per fer altres coses més interessants. Ja veus, la vida dóna moltes voltes i coloca a tothom al seu lloc .... :whip:

bego

21 Nov 2008 09:17 - 21 Nov 2008 09:19 #20 per Cabrix (Visitant)

Sí, sí, però una altra cosa és provocar el riure en els altres. Fa ja uns anys vaig estar fent de "suport tècnic" d'un triatleta, protestant -una mica- sobre els horaris de les curses, els temps d'entrenament, el preu del material, en general el temps dedicat a l'esport que no podíem utilitzar per fer altres coses més interessants. Ja veus, la vida dóna moltes voltes i coloca a tothom al seu lloc .... :whip:

Ets carn de triatló...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats