- Missatges: 8
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
¡Ay, el Delta! ¡Mi perdición!
Bienvenido, Nadel.
El próximo verano la hemos de armar en el Delta. Cabrix, Jag75, Nadel, hemos de montar un finde de entreno + dos o tres comilonas.
Xec, com xalarem
¡Ay, el Delta! ¡Mi perdición!
Bienvenido, Nadel.
El próximo verano la hemos de armar en el Delta. Cabrix, Jag75, Nadel, hemos de montar un finde de entreno + dos o tres comilonas.
Xec, com xalarem
Señores, yo me apunto. Mis padres tienen un piso un poco más abajo (Benicarló), pero también estoy por la zona. Bienvenido Nadel, ya ves que aquí nos encantan las excusas para irnos de turismo gastronómico y lo que se presente..... También corremos
Senyu Aguilera... Benicarló?? :surprised:
Me apunto al eje del mal !!
I sí, jo soc de Benicarló de tota la vida... :rofl:
I sí, jo soc de Benicarló de tota la vida... :rofl:
No, no, no, no pot ser, diga'm que és una broma. Si us plau, si us plau. Em gastaré el sou en psicoanalistes com això segueixi "in crescendo"! A aquest pas hauré d'acabar demanant-te la mà, o el peu (amb el permís de la teva senyora, evidentment) Acabaré fent jo mateixa un IronCat amb alforjas? Diossssss!
I res, lo dicho, Benicarló és un poble molt bonic, amb molta classe, un peix fantàstic, i de les platges, ni te cuento! :mdr: El millor, de totes maneres segueixen sent les carxofes!
Enric, La Cava? Quina Cava?
Com a advocat del dimoni que soc, t'intentaré dur al costat fosc (digase triatló amb alforjas)
Sort que l'Enric és de la secta...
Anava a preguntar si ets peix o carxofa, però encara estem en horari infantil...
Enric, lo de La Cava estava dit amb retranca...
Senyu, es tracta de riure, no? Si fessim aquestes coses per a estar amargats no les fariem...
Sí, sí, però una altra cosa és provocar el riure en els altres. Fa ja uns anys vaig estar fent de "suport tècnic" d'un triatleta, protestant -una mica- sobre els horaris de les curses, els temps d'entrenament, el preu del material, en general el temps dedicat a l'esport que no podíem utilitzar per fer altres coses més interessants. Ja veus, la vida dóna moltes voltes i coloca a tothom al seu lloc ....