Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Sí, sí, però una altra cosa és provocar el riure en els altres. Fa ja uns anys vaig estar fent de "suport tècnic" d'un triatleta, protestant -una mica- sobre els horaris de les curses, els temps d'entrenament, el preu del material, en general el temps dedicat a l'esport que no podíem utilitzar per fer altres coses més interessants. Ja veus, la vida dóna moltes voltes i coloca a tothom al seu lloc ....
Ets carn de triatló...
No :yes:, no :yes:, no :yes:, definitivament descartat
. A més és que no tinc bici (vull dir bici de veritat; no voldràs que ho faci en Brompton?), em fa por caure amb la bici, i tinc encara menys temps per afegir un altre esport al meu reduit temps d'entrenament. Va, no em temptis, va, que sóc molt feble! :'(
baguilera, ets tot un exemple per a les companyes i companys de corredors, triatletes, i demés bitxos!!! :intello: :mdr:
Un dia hauries de fer una conferència d'això que t'està 'passant', a veure si alguns podem posar en pràctica alguna mena de tàctica preventiva:he:
:glasses:
No :yes:, no :yes:, no :yes:, definitivament descartat
. A més és que no tinc bici (vull dir bici de veritat; no voldràs que ho faci en Brompton?), em fa por caure amb la bici, i tinc encara menys temps per afegir un altre esport al meu reduit temps d'entrenament. Va, no em temptis, va, que sóc molt feble! :'(
SWIM
BIKE
RUN
un "integrista"
que no vol sortir de nit la nit anterior d'una cursa, que ha de menjar pasta (per sopar? vols dir?), que no beu alcohol ni abans ni després de la cursa pequè es deshidrata, que aprofita les visites a la família per fer una tirada corrents (i arriba suant a la cita! I tu has d'emportar-te el cotxe i la canalla i clar, la roba perquè es canviï), que tu has de fer de suport tècnic amb cotxe per a ell i els seus amiguetes que fan la marató i que entren al cotxe després amb una pudor que et mors, etc., etc.,
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema