Em Presento, jimbdn

Em Presento, jimbdn

02 Des 2008 10:10 #1 per jimbdn (Visitant)
Hola a tots, soc Joan de Badalona, normalment per internet faig servir el nick jimbdn.

Vaig començar a correr encara no fa un any, el 12 de Desembre de 2007 i ho faig per relaxar-me i distreure'm. De moment he aconseguit ser sub 54 en els 10K, que pel temps que porto i els 44 anys que tinc, entrenant nomes 3 dies a la setmana i sense pretensions, crec que no està malament

La meva il-lusió seria baixar dels 50 i fer una mitja.

Salutacions a tots.

Joan.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2008 10:54 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut jimbdn,

Ja veuràs que aconseguiràs els reptes marcats i els aniràs modificant per fer-los més exigents, si no en temps en passar-ho bé  :he:

02 Des 2008 11:02 #3 per Bernie (Visitant)
Benvingut jimbdn al club!

Vigila que amb el temps això de córrer es fa adictiu, i comences sense pretensions i al final ... el que ara et sembla inabordable, ho faràs sense problemes.

02 Des 2008 11:37 #4 per sioux (Associat/da)
jimbdn, benvingut aquest forum, jo al 28 de desembre fara tambe un any que corro ofialment, ves amb comte que per aqui hi ha molt sonat i tambe alguns Indis  8) :666:

02 Des 2008 11:55 #5 per Carles Martorell (Visitant)
Benvingut jimbdn

Encara que jo fa molt poc que rondo per aquí porto un any i mig corren per aquestes muntanyes de déu i ja t'ho dic jo que això engantxa. :great:

Mm10 11h00' Xtrem  gràcies als que ho heu fet possible
www.koalasteam.com

02 Des 2008 12:17 #6 per Hernan (Visitant)
Hola jimbdn! Coincidim bastant en filosofia i objectius :great:! Ànims i ja ens veurem a les curses!

02 Des 2008 13:27 #7 per cat (Visitant)

jimbdn, benvingut aquest forum, jo al 28 de desembre fara tambe un any que corro ofialment, ves amb comte que per aqui hi ha molt sonat i tambe alguns Indis  8) :666:

té raó el sioux,ves amb compte que hi han molts indis sonats :happy:
tenim uns objectius similars :yes:

benvingut 8)

02 Des 2008 13:50 #8 per gemm@ (Visitant)
Benvingut, ja ens anirem trobant per aquestes curses d'arreu. Això crea adicció  :mdr:

02 Des 2008 15:05 #9 per Serju16 (Visitant)
Benvingut jimbdn, ja veuras que a poc a poc aniras milloran i segur que aviat seras sub 50 .

espero en coneixem aviat en alguna cursa.

Salutacions

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

02 Des 2008 15:53 #10 per bego (Visitant)
Benvingut jimbdn!

Curiós que recordis el dia que vas començar a córrer  :yes:. Espero que et trobis a gust aquí, en aquesta colla de gent que formem corredors.cat. Quina és la teva propera cursa?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

02 Des 2008 16:05 #11 per quimg (Associat/da)
jimbdn, jo tinc 41 anys, fa molt poc més que tu que m'he enganxat al correr i també m'ho prenc com una diversió... i ja he baixat de 45 min en 10k i diumenge faig la meva primera mitja.  Si t'ho prens així, per divertiment i sense pensar en marques, al final millores sense adonar-te'n.
Anims

02 Des 2008 16:15 #12 per madriles61 (Visitant)
Hola jimbdn: El meu plantejament és com el teu. Tinc 47 anys i porto any i mig corrents. Tot i que se que baixaré poc les meves marques, ja saps qüestió d´edat, cada rebaixa de temps és una alegria; la meva millor marca als 10km és de 51:39 i mai ho hauria pensat; també jo tinc la pretensió de fer la meva primera mitja properament; i també coicideixo en què és un sport que enganxa i que, quan has començat, és un vici que no pots deixar. Salut i quilòmetres!

03 Des 2008 21:04 #13 per jimbdn (Visitant)
Gracies a tots per la benviguda, tres coses:
per baguilera: recordo la data que vaig començar, perque desde el primer dia apunto el que corro cada dia que ho faig en el google calendar per portar un arxiu i veure la millora, (aixi ho vaig llegir i un es molt aplicat),  maniatic que es un  ;)
javascript:void(0);
per quimg: si fas aquests temps amb 41 tacos, per mi ets el meu idol....jajajajaja  :great:

Gracies a tots els altres també.

Desde Badalona, Joan.

03 Des 2008 23:23 #14 per Pucho (Visitant)
Hola Joan,

Tenim moltes coses en comú
: l'edat, que tots dos varem començar a correr el desembre del 2007 i l'afició per correr.

Sembla que jo estic una mica mes "engantxat" que tu; ja he fet la meva 1ª mitja (octubre) i el diumenge a per la 2ª (Mataró). La meva gran cita: 1/3/2009: Marató de Bcn. S'ha de somiar despert! La meva teoria no es pas: quant estigui en forma correré una Mitja o una Marató. La teoria es: apuntat a la cursa (compromís ferm) per asegurar-te que fas els deures, que entrenes correctamente per asolir el repte.

Entrena entre 3 i 4 dies, minim 40 km/setmana, alguna tirada llarga de 15-16km i estaras preparat per la teva 1ª Mitja. Per exemple: Sitges 11/1/2009. T'atreveixes?

Si penses que pots, TU POTS. Si penses que no pots, tens raó...

Si penses que pots, tú pots. I si penses que no pots, tens raó....

Caure està permès. Aixecar-se és obligatori!

04 Des 2008 10:02 #15 per jimbdn (Visitant)

Entrena entre 3 i 4 dies, minim 40 km/setmana, alguna tirada llarga de 15-16km i estaras preparat per la teva 1ª Mitja. Per exemple: Sitges 11/1/2009. T'atreveixes?

Si penses que pots, TU POTS. Si penses que no pots, tens raó...

Gracies per les paraules, Sitges no, estic entre Terrassa (18 gener) o Granollers (1 de febrer), pero que una de les dos cau segur.

Fas tirades llarges totes les setmanes? Jo normalment faig 3 dies setmana i uns 30 km. Com et planifiques tu els dies?

Salutacions, Joan.

04 Des 2008 17:12 #16 per quimg (Associat/da)

per quimg: si fas aquests temps amb 41 tacos, per mi ets el meu idol....jajajajaja  :great:

Que va!!! Per aquí hi ha gent molt més forta, quan portis un any fent curses, si ets més o menys regular en l'entrenament, ja ho veuràs.

06 Des 2008 21:32 #17 per Dani (Associat/da)
Bones !

Benvingut al forum i com diuen els companys, només entrenant regularment la millora està assegurada. I per l'edat cap problema, amb quaranta i picu encara ets MOOLT jove per les curses populars. Aquí hi ha 40's que no els veig mai darrera meu en les curses (i algun de 50 anys tampoc  :whistle: ).

L'associació està preparant unes curses el cap de setmana del 20-21 Desembre en pista. Si et veus en cor pots apuntar-te alguna d'aquestes curses... Potser en la cursa per baixar de 50 minuts... ?

Et convido a visitar la pàgina web i tu mateix

24hores.corredors.cat/

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

06 Des 2008 21:48 #18 per cristina (Associat/da)
Hola  ;)
Bienvenido al foro jimbdn
Tú edad no es ningún problema, eres joven para poder bajar tiempo, ya lo veras  :great:
Yo no me acuerdo ni del día que empece a entrenar, ni de mi primera cursa.
Ya nos veremos en algún entreno o cursa.
Que vaya bien  :P
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

06 Des 2008 23:04 #19 per Enric59 (Visitant)
Benvingut!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats