Carles Martorell

Carles Martorell

17 Des 2008 17:01 #21 per pollo (Visitant)
Hola Carles, yo tambien soy de Martorell y hago como tu, voy buscando rutas por esos mundos, para ir corriendo por la montaña.
La verdad todas aquellas zonas son muy bonitas, hay días que me levanto tempranito (fin de semana), me hago mis rutas y disfruto mucho al ir viendo todo tipo de animales dando vueltas por ahí, bueno solo veo pájaros y conejos como salvaje, je je pero el resto no está mal alguna que otra oveja, caballos y los perros que mas de un susto te dan.
Una de las rutas que hago es de 7 km y me gusta mucho ya que tiene un trozo de subidas fuertes pero cortas, pero el inconveniente es que siempre en un tramo me persigue un perro (demomento no me ha mordido, parece buen tio, je je :rofl:
Siempre voy probando algún caminillo nuevo.
Lo malo de cuando quiero rodar un poco de kilometraje plano, mas bien si tanta montaña, me voy por la carretera (asfalto  :grrrrrr:) como el sábado pasado me fuí de Martorell a Pallejà por la NII antigua, ya sabes (paseo del muro, congost, etc...).
Entre semana suelo correr por BCN, con el grupo de la Ciudadela.

Bueno, despues de haberme enrrolado un poco (y más que explicaría de esos parajes  :mdr:), welcome to foro.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2008 17:22 #22 per pollo (Visitant)
Hablando de enrrollarme no hace mucho me levante de la cama temprano y me apetecía coger la bicicleta, ni corto ni perezoso me puse el casco, mi botella de agua fresquita y como no mi cronómetro.
Salí a la calle y me propuse ir a Montserrat desde la puerta de mi casa ( Martorell ). Sólo empezar el camino por la Nacional,  tenía las piernas un poco cansadas, ya que el día anterior había salido a correr 10 km.

Aún siendo agosto, al haberme levantado temprano no hacía mucho calor. La verdad que es una gozada, he pasado muchas veces por este camino en coche y el hecho de ir en bicicleta, todo se ve más bonito, sientes los pájaros, el río, buff ( eres parte de la montaña ).

Hay muchos ciclistas por la carretera, todos nos saludamos como si nos conociéramos de toda la vida. Más que un saludo es un respeto y símbolo de admiración ( por estas personas, que tienen ese ánimo para levantarse de la cama y hacer un poco de deporte ).
Para mi asombro, me encuentro con 4 corredores por el arcén y todos de media edad ( ole sus.... ), supongo que están entrenando para alguna carrera se les veía bastante profesionales.

Por fin he llegado a los pies de montserrat ( Monistrol de Montserrat ), llevo unos 20 Km y encima hace un poco de viento, que eso dificulta bastante el recorrido. Decido pararme antes de empezar la subida, bebo un buen trago de agua y se me para un ciclista y en un momento me cuenta su vida entera. Pobre hombre me supo muy mal, me contaba quien era, que había corrido con los grandes, sus trofeos, todos sus logros y que a su edad de 62 años estaba como un roble. Yo le escuchaba muy atentamente y le felicitaba, pero también le comente que no conocía mucho el mundillo del ciclismo ya que soy corredor y esto de la bicicleta lo hago para complementar un poco.

Llegó el momento de la verdad ( subir y subir ), empecé la primera subida y ya sólo de pensar en que son 10km, me daba algo...
Mientras estoy subiendo bajan un montón de ciclistas a toda velocidad y te miran con una cara de felicidad enorme pero eso no es lo peor, si no que también me adelantan , yo que no puedo con mi alma y ellos chino chano..., también hay que decir que mi bicicleta es de montaña y pesa una burrada, y las de ellos son de carbono y carretera , así que yo tengo mas mérito.

Bueno, he llegado arriba pero no del tirón, 4 o 5 paraditas para refrescarme. Una vez arriba paro al lado de una caseta con barreras, dejo la bicicleta en el suelo ya me siento un ratito a mirar las vistas que son preciosas.

Ha llegado la hora de la felicidad de 10 minutos, me monto y salgo a toda castaña cuesta abajo.. Buf.. bajo en algunas rectas a 40 km/h y ahora soy yo el que tiene cara de felicidad. Pero duró poco ya que al llegar a Monistrol, tenía que volver a Martorell .
La vuelta fue brutal, estaba muy cansado, el viento me venía en contra, solo había una cosa que me daba fuerzas y era ese pedazo de desayuno que me iba a dar.

Bueno solo decir que llegué sano y salvo, con un tiempo de casi 4 horas y 60 km, me pegue mi desayuno enorme y el sofá fue mi mejor amigo el resto del día.

17 Des 2008 20:10 - 17 Des 2008 20:17 #23 per Carles Martorell (Visitant)
Hola Pollo, jo la bicicleta ni tocarla que segur que també m'agradaria i llavors em faltaria temps.
Si ets de Martorell podriem quedar algún dia per fer una tiradeta (asfalt o terra) quan tú vulguis, però normalment si surto el cap de setmana és en dissabte i d'hora pel matí.
pd: "de rollo nada" en aquest fil és pot escriure el que vulgueu (sempre amb respecte i sense faltar a ningú) que per això l'he obert

Mm10 11h00' Xtrem  gràcies als que ho heu fet possible
www.koalasteam.com

18 Des 2008 17:55 - 18 Des 2008 22:32 #24 per Carles Martorell (Visitant)
Be, ja torno a ser aquí per explicar com ha anat l'entreno de Montserrat.18/12/08

Em quedat a les 8:30 tres valents i el Danko (el méu gos) a Martorell, em arribat a Monistrol en una estoneta, ens em preperat al costat del cotxe i em començat a caminar, però al cap de una estona ja he vist que no sortiriem a passejar, el Jordi s'ha possat a correr.

Travassem el poble, corriol fins la pista del cementri i arribem al Piteu. Un cop aquí carena del Piteu fins el revolt de la paella i cap a santa Cecilia que hi falta gent, arribem sota la canal de sant Geroni i el Jose Luis que no l'ha fet mai no sap el qué l'hi espera.

Arribem a sant Geroni :yipi:, 2h, tampoc em corregut tan com semblava, el dia de la cursa Montserrat Nord el Jordi i jo vam arribar en 1h30', recuperem forces i cap avall. Aquí el Jose és queda una mica enrrera ja que no està acustomat tan aquest terreny (l'esparem eh).

Escales fins el torrent de santa maria, pla dels ocells, trencabarrals,pla de les tarantules, pla de sant Miquel i camí de la santa cova. A l'estació inferior del funicular de la santa cova recuparem forces a la font i tot seguit cap la drecera dels tres quarts fins la pista de l'aigua, camp de futbol i arribem al cotxe.

Total 4h , uns 23km i 2200m denivell acunulat(el dia de la cursa 2h44'), coca cola de rigor i cap a casa, bé el Jordi a treballar una estoneta.

Sensacions: una mica tocadet de cames potser per la setmaneta d'entreno que porto.

Dillums: 1h a 5' el km
Dimarts: 1h30 a 5' el km
Dimecres: 1h a 5' el km
Dijous: tota la parrafada que he explicat abans
Divendres: toca anar a comprar.
Dissabte: descanç total (si, segur, jajaja)
Diumenge: toca tirada llarga uns 28km a 5'30"

Bé ja teniu una altre ruta per Montserrat, disfruteula.

www.koalasteam.com

18 Des 2008 19:13 - 18 Des 2008 19:21 #25 per Carles Martorell (Visitant)
Bé mostra gràfica de la sortideta, aquí teniu alguna foto:

Monestir de santa Cecilia, s'ha d'arribar al punt més alt de la foto sant Geroni.

www.koalasteam.com

18 Des 2008 19:16 #26 per Carles Martorell (Visitant)
Aquet sóc jo a mitja canal, repossan't és clar.

www.koalasteam.com

18 Des 2008 19:19 #27 per Carles Martorell (Visitant)
I aquet és el Jose Luis, el Jordi no surt a les fotos per que les feia ell amb el mòbil, ja qué ens em deixat tots tres les càmaras.
Llàstima, ja que les vistes des del mirador eren espectaculars.

www.koalasteam.com

18 Des 2008 19:44 #28 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola ¡Carles, que pena si te hubieras llevado la cámara¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Desde luego lo tuyo es pasió per la muntanya
Esta de la esglesia me gusta, a ver si te registras en mi otro bloc favorito y la penjas.
www.blocdefotos.cat en autor me encontrarás
Salut i kms.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

18 Des 2008 19:54 #29 per Carles Martorell (Visitant)
He donat un cop d'ull ràpid a les teves fotos Manolo, i tenen molt bona pinta, gràcies. :great:

www.koalasteam.com

19 Des 2008 13:05 - 19 Des 2008 13:07 #30 per Carles Martorell (Visitant)
Hola bon dia, com ja he dit amb aterioritat una de les meves passions és la montanya, una és Montserrat i l'altre com es pot veure en la meva imatge és el Pedraforca, que l'hauré pujat unes deu vegades. El Danko (el méu gos) també l'ha pujat, faltaria més.

Bé pel qui no la conegui gaire, diuen que una imatge val més que mil paraules.

www.koalasteam.com

19 Des 2008 13:15 - 19 Des 2008 13:27 #31 per Carles Martorell (Visitant)
No patiu qué tinc alguna imatge més per ensenyar (el que fa estar de festa entre setmana noi).
Aquesta és la del corriol per anar a buscar el coll del Verdet.

www.koalasteam.com

19 Des 2008 13:21 #32 per Carles Martorell (Visitant)
Una d'espectacular, vista de la cara sud del Cadí desdel cim del Pedraforca amb el Pirineu al fons.
Espero que les fotos os agradin tan com a mí.

Salut i kms

www.koalasteam.com

21 Des 2008 16:35 #33 per Carles Martorell (Visitant)
:neutral: :neutral: :whistle: :whistle:

www.koalasteam.com

21 Des 2008 18:42 #34 per RunnerSantBoi (Visitant)
Que tal Carles, muy buenas fotos, como te dije a ver si pasas por el bloc y  nos cuelgas alguna, alli la gente comenta, ah¡ muy bueno el último mensaje ,sense paraules :whistle: :whistle: :whistle:

334 curses 1994-2016

21 Des 2008 20:13 #35 per jballest (Associat/da)
Carles, tranquil, que ja sé que aquest fòrum enganxa. Espero que avui us hagi anat bé la tirada llarga. Jo estava pel Bruc fent un cens d'ocells i quan em trobava a algun runner muntanyenc, em feia molta enveja. Encara que la veritat és que més quads i motocross que gent corrent.
Per cert, aquesta seria un altre tirada maca per Montserrat. Sortir de Castellolí, anar pel Coll del Bruc cap a Can Massana, refugi Vicenç Barbé, les agulles i cap a baix un altre cop.
Es podria fer més llarga si comptes amb dos cotxes i un el deixes a Monistrol per exemple.
Per desgràcia ( en realitat sort) no puc compartir gaires entrenaments entre setmana amb vosaltres, però per un dissabte sense cursa,  no estaria pas malament.

22 Des 2008 12:36 - 22 Des 2008 12:43 #36 per Carles Martorell (Visitant)
Que tal Jordi, la tirada llarga bé al final unes 2h10 entre 5', 5'30" aprox. amb un canvi de ritme  els últims dos km a 4'10, 4'20 aprox :great:

Això del entreno que comentas quan vulguis, que jo m'apunto a un bombardeig ja ho saps  :yipi: A més, per la tornada no cal preocuparse que ja trobaria algún caminet que ens anés bé. Per kilòmetres no serà, no?
Jajajaja... :666: :666: :666:

Sense pausa, avui 1h10 demà 1h30 i després vacaaaaaances!!!!!! :yipi:

www.koalasteam.com

24 Des 2008 09:13 #37 per (Visitant)
Hola Carles,
Els entrenos que fas son com els meus, son molt interesants, a vegades amb la gent que vaig es revoluciona, pero es lo que hi ha !!!

Bones vacances.
Sergi

25 Des 2008 13:11 #38 per Carles Martorell (Visitant)
Bé només volia felicitar-vos el Nadal i desitjar-vos un pròsper any 2009,
que jo m'hem vaig de VACANCES  :yipi: :yipi: :yipi:

www.koalasteam.com

25 Des 2008 16:42 #39 per RunnerSantBoi (Visitant)
Lo mismo te digo campió
Bon any

334 curses 1994-2016

03 Gen 2009 23:28 #40 per Carles Martorell (Visitant)
Ja s'han acabat les vacances i a tope per la mitja de Sitges, ens veiem el 11. OK?  :great:

www.koalasteam.com

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats