Hola ara feia molts dies que no escrivia en aquest fil i avui aprofito per comentar l'entreno que em fet aquet matí amb l'amic
jballesta pels voltants d'Olesa i cap a Monistrol.
Tot muntanya, es clar: Em sortit de la zona esportiva d'Olesa (a Les Planes) a les 8:45 direcció el pla del fideuer,uns 4km de pujada, després agafem un corriol cap a Sant Salvador de les Espases però abans d'arrivar-hi girem a la dereta cap el puig de l'Ospici,si no coneixeu la zona podeu seguir unes marques vermelles amb un punt blanc al mig, fins l'Era de les Bruixes i direcció Monistrol per sota el cul de la Portadora fins arribar a enllaçar amb el camí de la Matagalls-Montserrat a l'alçada de les restes de l'Hostal de la Creu,seguin les mateixes marques, arribem a Monistrol i agafem el camí que resegueix el riu fins l'estació del Aeri,aquí em parat per fer un mos i recuperar forces. Desde l'estació agafem un corriol que mena per l'esquerra de la via del tren i anem direcció can Tobella fins l'antic balneari de la Puda, un cop arribats aquí comencem a pujar pel corriol que arriba a Sant Salvador de les Espases,aquet corriol puja en menys de 1'5km uns 300m de desnivell positius, a San Salvador parem per fer quatre fotos i to seguit altre cop cap el pla del fidauer i zona esportiva d'Olesa.
Al final molt bon matí per corre per la muntanya fent un total de uns 26'5km en 3h 28m amb uns 850-900mts positius.
Pels que no coneixeu la zona us serà una mica difícil orientar-vos, però si la coneixeu no, circuit amb pujades, baixades, tant tècniques com ràpides, en fi, un bon circuit per entrenar.
Apa siauuu, salut i kms
pd: em deixava de dir que el meu gos Danko ens a acompanyat tot el camí. (bé podriem dir que l'hem acompanyat nosaltres a ell)
Carles Salvador.