Carles Martorell

Carles Martorell

08 Gen 2009 00:37 - 08 Gen 2009 00:39 #41 per Carles Martorell (Visitant)
Bé comença un altre any de curses i competicions i faré una mica de repás de l'any que a passat, han sigut unes quantes curses,no totes les que hagués volgut però no han sigut poques.

No he pogut tocar gaire la llarga distància, cosa que intentaré solucionar aquesta temporada (objectiu 2009 Matagalls-Montserrat sub 13h).

Aquet any ha sigut una mica divers en distàncies i desnivells en les curses: per exemple Marxa Castells de la Segarra 52km i 1000 de desnivell acumulat passant per alguna de 10km en ruta o el campionat de Catalunya de curses de muntanya al Pedraforca 13'3km i més de 2200m de desniell acumulat.

CURSES- MARXES 2008
Cursa de Muntanya Mont-Rodon (Matadepera) 27/01/08---12’7km   temps de la prova: 1h 1m
Marxa de recistència  Castells de la Segarra 02/03/08
52km  temps de la prova: 6h 40m 11s
VI Cursa de 10km Igualada 13/04/08
10km  temps de la prova: 43m 57s
II Cursa de muntanya alta Segarra 20/04/08
21’6km temps de la prova : 3h 2m 33s
I Cursa ecològica de muntanya Molins de Rei  01/06/08---21km  temps de la prova: 1h 58m 59s
I Cursa de muntanya DIABLE Martorell  08/06/08
13’7km temps de la prova: 1h 4m 20s
III Cursa del Pedraforca  camp.  de Catalunya  15/06/08-13’3km temps de la prova: 2h 30m 39s
XXX Cursa popular de Viladecans  11/09/08
10km  temps de la prova: 46m 30s
XI Mitja marató de munt.  Parc de Collserola 05/10/08---21km  temps de la prova: 1h 47m 36s
XIV Mitja maratò de munt Sant Llorenç Savall 25/10/08--21km  temps de la prova: 2h 31m 28s
III Cursa Montserrat Nord Monistrol  09/11/08
23km   temps de la prova: 2h 43m 57s
XX Cursa de l’Esquiador Igualada 30/11/08
19’5km  temps de la prova:  1h 44m 11s

238’6km
26h 35m 22s
D’esforç , patiment i satisfacció personal , realitzats de vegades sol però d’altres molt ben acompanyat per bons amics. Espero que l’any vinent sigui millor per a tots. Gràcies.

Mm10 11h00' Xtrem  gràcies als que ho heu fet possible
www.koalasteam.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2009 00:49 - 08 Gen 2009 01:03 #42 per Carles Martorell (Visitant)
Però bé com ja he dit aquet any l'objectiu es la Matagalls en menys de 13h si és posible i per començar a possar-nos en marxa començarem el diumenge a la mitja de Sitges i al febrer la de Barcelona i a partir del març començarem amb les llargues amb la Marxa dels Castells de 51km.
Per aconseguir el meu objectiu tinc que millorar la meva marca en 1h 29m ja que la tinc feta en 14h 29m, però no falta motivació. :yipi:

kilòmetres a tope  :great:

pd:la de Sitges la primera mitja d'asfalt que faig

www.koalasteam.com

08 Gen 2009 12:32 #43 per Carles Martorell (Visitant)
Rectificació de dades:campionat de Catalunya de curses de muntanya al Pedraforca 13'3km i més de 2200m de desniell acumulat.

El desnivell acumulat era de quasi 2600m.  :surprised:

www.koalasteam.com

12 Gen 2009 10:36 #44 per Carles Martorell (Visitant)
Bé ja ens hem iniciat de ple en les mitjes maratons d'asfalt i jo crec que amb un bon resultat, ja que el meu objectiu respecta al crono era baixar de 1h 35m. :yipi: Jo que aquest últim any havia tocat quasi només  muntanya, tenia com a principal precupació: el ritme i l'aglomeració de gent a la sortida. I una cosa repercuteix en l'altre.

La aglomeració en la sortida va repercutir en que el primer km el fés en quasi 5min, això va sopossar que per recuperar el temps perdut vaig haver de apretar una mica més del desitjat fins el km 5 aprox. però després intentant regular forces vaig aconseguir el meu objectiu. :great:

La nota negativa respecta la organització seria el caos per recollir dorsal, cosa que si la gent es llevés més dora no passaria,jo el vaig recollir a les 8:30 i venia de Martorell (a uns 50kms), caos pel guarda roba, cosa que repercutia en que els que la recollian tallavent el pas a atletes que encara eren en cursa (IMPERDONABLE) i la super mega wai aigua calenta de les super mega wais tres dutxes.  :grrrrrr: :whip:

Pel demés una molt bona matinal esportiva.

www.koalasteam.com

12 Gen 2009 10:38 #45 per Carles Martorell (Visitant)
Pd: Felicitar a tots els que han conseguit marca personal i als que no anims la pròxima serà. :great: :great: :great:

www.koalasteam.com

30 Gen 2009 19:51 - 31 Gen 2009 16:38 #46 per Carles Martorell (Visitant)
Hola ara feia molts dies que no escrivia en aquest fil i avui aprofito per comentar l'entreno que em fet aquet matí amb l'amic jballesta pels voltants d'Olesa i cap a Monistrol.
Tot muntanya, es clar: Em sortit de la zona esportiva d'Olesa (a Les Planes) a les 8:45 direcció el pla del fideuer,uns 4km de pujada, després agafem un corriol cap a Sant Salvador de les Espases però abans d'arrivar-hi girem a la dereta cap el puig de l'Ospici,si no coneixeu la zona podeu seguir unes marques vermelles amb un punt blanc al mig, fins l'Era de les Bruixes i direcció Monistrol per sota el cul de la Portadora fins arribar a enllaçar amb el camí de la Matagalls-Montserrat a l'alçada de les restes de l'Hostal de la Creu,seguin les mateixes marques, arribem a Monistrol i agafem el camí que resegueix el riu fins l'estació del Aeri,aquí em parat per fer un mos i recuperar forces. Desde l'estació agafem un corriol que mena per l'esquerra de la via del tren i anem direcció can Tobella fins l'antic balneari de la Puda, un cop arribats aquí comencem a pujar pel corriol que arriba a Sant Salvador de les Espases,aquet corriol puja en menys de 1'5km uns 300m de desnivell positius, a San Salvador parem per fer quatre fotos i to seguit altre cop cap el pla del fidauer i zona esportiva d'Olesa.

Al final molt bon matí per corre per la muntanya fent un total de uns 26'5km en 3h 28m amb uns 850-900mts positius.

Pels que no coneixeu la zona us serà una mica difícil orientar-vos, però si la coneixeu no, circuit amb pujades, baixades, tant tècniques com ràpides, en fi, un bon circuit per entrenar.

Apa siauuu, salut i kms  :great: :great:

pd: em deixava de dir que el meu gos Danko ens a acompanyat tot el camí. (bé podriem dir que l'hem acompanyat nosaltres a ell)

Carles Salvador.

www.koalasteam.com

09 febrer 2009 17:13 #47 per Carles Martorell (Visitant)
Hola a tothom, com ja he comentat al fil de la mitja de BCN estic content ja que he millorat en 2m1s la meva marca en la distancia 1h31m30s. :yipi:
El dia comença dora i ben fresquet, amb ganes encarem la sorida per millorar marca, fem el primer parcial de 7km en uns 31m , si vull millorar marca no em puc encantar gaire, em sento amb forces i el segon parcial,14km, el faig en 29m, si seguixo així destroço la meva marca, però com era d'esperar en l'últim parcial redueixo una mica el ritme ja que es fan llarguíssims aquest kms, al final faig el parcial en 31m30s, no puc queixar-me per a mí es molt bon temps. :great:
Només volia denunciar aquest que s'anomenan atletes i que foten unes retallades que fan por, pujant a les boreres i demés, per a mi només son una colla de tranposos :grrrrrr: :grrrrrr: :whip: :whip:
Felicitats a tots els que heu fet marca i als que no, encara més si cap.

Apa salut i kms

www.koalasteam.com

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats