DANIEL F.F

DANIEL F.F

16 Des 2008 23:21 #1 per DANIEL.F.F (Visitant)
Hola bona nit, ja fa uns mesos em vaig registrar en aquesta web però no hi entrava molt, em sembla que és una web molt maca i amb moltes bones persones 8). Aquí va la meva presentació:
Em dic Dani i tinc 16 anys i visc a l´Hospitalet  :yipi:, em vaig aficionar a còrrer perquè em va donar el "gusanillo" de veure si aguantava els 5km de la cursa de Hospitalet i vaig aguntar bastant bé .Pel que fa els meus entrenaments són molt primitius però m´han donat resultats, entreno corrent en la cinta i tampoc faig sèries, també faig bici i natació.El que més m´agrada és participar en curses populars. Gràcies a la cinta  :party: :party: les meves marques són :
10 km 39,58(Vila Olímpica)
5km 19,13(Cursa de la Sagrera)

No m´enrotllo més que si no us ho llegiu  :rofl:
Bona nit  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2008 23:25 #2 per koldo (Visitant)
El futur de l'atletisme!!

Molt bones marques Daniel, alguns les voldríem!

Benvingut!  :great:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

17 Des 2008 11:23 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Daniel.

Si amb el tipus d'entrenament (per dir alguna cosa!) fas aquestes marques, tens molt de futur. Si no vols seguir un entrenament reglat, mira de trobar ni que sigui un grup de corredors perquè amb companyia milloraràs molt. A Can Mercader en tens un. Busca pel fòrum.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

17 Des 2008 11:56 #4 per Carles Martorell (Visitant)
Benvingut Daniel

Bones marques però com diu el Enric (que em sembla que d'això de correr en sap un món) si trobas un grupet per entrenar, milloraràs i a sobre t'ho passaràs molt millor. :great:

Mm10 11h00' Xtrem  gràcies als que ho heu fet possible
www.koalasteam.com

23 Abr 2010 18:40 #5 per Enric59 (Visitant)
Per molts anys, Daniel  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

25 Abr 2010 17:52 #6 per RunnerSantBoi (Visitant)

Per molts anys, Daniel  :party:

Eso debe ser por los 18  :oops:, jo quién los tuviera :whistle:
Felicidades Daniel

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

09 Mai 2010 14:17 #7 per Ferny (Visitant)

Hola Dani.
Te pongo las fotos del Trofeo que ganaste en la cursa que hiciste hoy por la mañana.

Por cierto, yo también estoy de acuerdo con Koldo, aunque ya no eres el futuro del Atletismo, sino orgullosamente el Presente del atletismo.
Y tambien estoy de acuerdo con RunnerSantBoi.  ....Quien Tuviera 18 añitos.   8)

Notese que me atreví a tomarme una foto con tu apreciado trofeo  :whistle:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min

09 Mai 2010 14:45 #8 per mcbeath (Visitant)
Felicitats!!

09 Mai 2010 15:05 #9 per DANIEL.F.F (Visitant)

Ostras ya ni me acordaba del hilo que había abierto.
Muchas gracias Enric59 y RunnerSantBoi por felicitarme no lo había visto :whip: Hombre los 18 los tienes varias veces no te quejes :666:

Hola Dani.
Te pongo las fotos del Trofeo que ganaste en la cursa que hiciste hoy por la mañana.

Por cierto, yo también estoy de acuerdo con Koldo, aunque ya no eres el futuro del Atletismo, sino orgullosamente el Presente del atletismo.
Y tambien estoy de acuerdo con RunnerSantBoi.  ....Quien Tuviera 18 añitos.   8)

Notese que me atreví a tomarme una foto con tu apreciado trofeo  :whistle:

Muchas gracias por tus halagos Ferny y por recoger la copa. Yo no me considero una promesa hay muchísima gente que corre más que yo :whip:
Sales muy favorecido con ella, por cierto muy buena carrera la que te has marcado hoy. Hoy me he quitado la espina del año pasado que entré tercero pero no estaba apuntado :666:
Nos vemos en Badalona a ver si no hace mucho calor :beurk:

Muchas gracias miquel a ti también 8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats