Calamanga

Calamanga

24 febrer 2009 14:30 #1 per Calamanga (Visitant)
Hola a tothom !!!

Com que un vol ser educat, deixeu-me que em presenti com a nou membre del fòrum. Em dic Joan, el meu nick és Calamanga i tinc 31 anys ara mateix.

Farà una mica més de mig any que corro i m'ho prenc per ara com un repte de millora personal. Per ara m'he proposat de fer vàries curses de 10 km. per anar preparant una mitja marató a mig termini. Fins ara he marcat 46:53 a la Sant Antoni de Barcelona i 45:32 a la Vila de Sant Boi 2009. Mica en mica i amb moltes suors, com tots suposo...

Doncs res, encantat i ens anem veient per aquí !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2009 15:10 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut Calamanga!!!

No t'amoïnis per les marques, jo fa més temps i sóc més lent, però el suficient ràpid per arribar a les ST (Sessions Tècniques)  :whistle: :he: :666:

24 febrer 2009 15:25 #3 per Zenon (Visitant)
Bienvenido Calamanga, ya lo ha dicho Xeix, no te obsesiones por las marcas irán cayendo solas.

Lo que sí has de hacer cuanto antes es asociarte  ;) que conseguirás muchas ventajas y en las cursas preséntate a las fotos y a los compañeros y charlamos un poco y así verás como vas a terminar  :mdr:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

24 febrer 2009 16:13 #4 per Raimon (Associat/da)
  Benvingutal Foro i al món del córrer Calamanga!
  Ens anirem veient en Curses, i ja veuras que quan t'enganxis serà molt difícil deixar aquesta afició tan especial.

24 febrer 2009 16:23 #5 per TRI-GAT (Visitant)
Benvingut Calamanga d'on be el teu nick?

24 febrer 2009 17:04 #6 per Capirex (Visitant)

No veus que calamanga't, el nick!

Perdó per la broma.... :oops:

24 febrer 2009 19:35 #7 per Calamanga (Visitant)
Ui, és una llarga història de fa anys el naixement d'aquest nick, bàsicament és un joc de paraules que té a veure amb la meva afició pel manga. Tot i que no me'l sento com el meu nom, al final t'acostumes a fer servir una identitat a Internet per no haver-les de reinventar cada cop...

Gràcies a tots per la benvinguda !!!

28 febrer 2009 12:20 #8 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Calamanga.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 febrer 2009 16:52 #9 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Calamanga.
Veig que a poc a poc anem rejovenint Corredors.Cat.
Ens veiem .

10 Mar 2009 11:24 #10 per Bernie (Visitant)
Benvingut Calamanga,

Ara he vist que també ets d'Igualada. En sembla que no ens coneixem, però ja ens anirem veient, encara que el diumenge a Esparreguera em vaig lesionar i no sé per quant de temps en tinc...

10 Mar 2009 11:37 #11 per cat (Visitant)

No veus que calamanga't, el nick!

Perdó per la broma.... :oops:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:molt bo Capirex
benvingut Calamanga!!

10 Mar 2009 11:45 #12 per Calamanga (Visitant)
Gràcies a tots de nou !!

kalimero, jo "rejoveneixo" la web amb 31 anys? Si que està fotut el tema de l'edat per aquí !!!  :666:

Bernie, jo si que et vaig veure a Esparreguera, quan al tomb de pujada-baixada a mitja cursa vaig veure un crack amb samarreta del CAI que anava dels primers... i pel que vas dir ja vaig deduir que eres tu. Llàstima lo de la lesió ara que tocava córrer a casa, espero que et sigui lleu i que aviat et tornem a tenir a l'excel·lent nivell de forma que et vaig veure. Ànims !!!  :great:

10 Mar 2009 11:50 #13 per Daniro (Visitant)
Benvingut,
Portem més o menys els mateix temps entrenant, i amb la mateixa meta, avança en nostra marca personal... jo no tinc un altre, per aixó.
Salutacions

46'41'' Bombers '09.
1h44'03'' Mitja Montornes '09.

10 Mar 2009 12:20 #14 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Calamanga, aquí torbaràs els motius de superació personal, però també un bon ambient i espai d'humor i d'informació important  :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

10 Mar 2009 13:05 #15 per Upe (Visitant)
Benvingut Calamanga! Ja ens trobarem a les curses. Amb aquest nick tan fàcil, aviat a les curses sentiràs: "Vinga, Calamangaaaa!" I si et poses l'equipació, fliparàs  amb la quantitat de gent que et saludarà. És que vei que Calamanga és un nick molt ben trobat i eufònic.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats