KK1 de La Sénia

KK1 de La Sénia

24 febrer 2009 16:34 #1 per (Visitant)
Hola a tots,

Sóc Ivan de La Sénia ( Tarragona ) , sóc nou a corredors i a part de saludar-vos a tots volia felicitar-vos pel portal.

M'he inscrit al repte Challenge i volia saber com està el tema, ja aniré visitant el fil, moltes gràcies!!

Salut i Kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2009 16:41 #2 per dragan (Visitant)
Hola !

KK1 (Ivan) benvingut !!  8)  passa't pel fil del Challenge, el Xavi Llobet comença a manarrrrrr !!  :intello: :he: :great:

Ens veiem !

Salut,

Eduard.

Per cert, jo també estic apuntat al Half i al Challenge.

You don't care about music, do you ?

24 febrer 2009 18:01 #3 per jag75 (Visitant)
KK1, benvingut a corredors.
tranquil, no eres l´únic senienc que volta per aquí  ;)
ànims en el repte que no serà fàcil.

salut i mooolts kms

28 febrer 2009 12:24 #4 per Enric59 (Visitant)
Benvingut KK1. Un altre triatlero, bien! Ets de la Sénia! Quin records! Com m'agradava banyar-me a les aigües fredes de Sant Pere! Aquí hi ha uns quants personatges que baixem sempre que podem al Delta. A veure si un dia ens trobem per fer un arròs  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 febrer 2009 16:48 #5 per Sancho (Associat/da)
Benvingut KK1. Tinc el meu "cuñaooooo" que viu a La Senia i de tant en tant anem a passar un dies i a entrenar sense els cotxes de BCN (el meu fill Pingu i jo).
Segur que ens veurem. Benvingut.

10 Mar 2009 15:56 #6 per (Visitant)
perdoneu per no haver contestat abans...

dragan,
gràcies. ja he passat pel fil i començat els entrenaments.

kalimero,
ja em diràs en un privat qui és lo teu "cuñao" pq igual el conec i tot,

enric1959,
ja em va parlar de tu el meu amicjag75, ja sé de les teves prestancions corrents, màquina  8)

bé, ja he començat  i estic molt motivat en lo del repte.

10 Mar 2009 16:12 #7 per Enric59 (Visitant)

perdoneu per no haver contestat abans...

dragan,
gràcies. ja he passat pel fil i començat els entrenaments.

kalimero,
ja em diràs en un privat qui és lo teu "cuñao" pq igual el conec i tot,

enric1959,
ja em va parlar de tu el meu amicjag75, ja sé de les teves prestancions corrents, màquina  8)

bé, ja he començat  i estic molt motivat en lo del repte.

Carai, cria fama. Jo, mentre el cos aguanti, tinc prestacions de sobres  :whistle:  :666:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

11 Mar 2009 00:00 #8 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut KK1, jo amb més modèstia he fet alguns triatlons i sobretot aquatlons, un inoblidable X-Terra a Sant Carles. Com que encara sóc joveneta  :sarcastic: aspiro a ser ironwoman  :oops:  Si algun dia faig la bicicleta, tot és possible  :^^:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

15 Mar 2009 21:14 #9 per (Visitant)

Benvingut KK1, jo amb més modèstia he fet alguns triatlons i sobretot aquatlons, un inoblidable X-Terra a Sant Carles. Com que encara sóc joveneta  :sarcastic: aspiro a ser ironwoman  :oops:  Si algun dia faig la bicicleta, tot és possible  :^^:
eulàlia
Jo no he corregut mai cap triatló,jo sempre he fet carreres de montanya,i poques.Però tinc una il.lusió,i es acavar un Ironman,perque tinc que demostrar als amics que puc.Jo començo de 0,a natació i casi casi a bici.pero l'important es les ganes.jo t'animó a participar al challenge.pensa-te'ho.no hi han impossibles,hi han escuses.
una abraçada de kk1

15 Mar 2009 23:29 #10 per Eulàlia (Associat/da)

eulàlia
Jo no he corregut mai cap triatló,jo sempre he fet carreres de montanya,i poques.Però tinc una il.lusió,i es acavar un Ironman,perque tinc que demostrar als amics que puc.Jo començo de 0,a natació i casi casi a bici.pero l'important es les ganes.jo t'animó a participar al challenge.pensa-te'ho.no hi han impossibles,hi han escuses.
una abraçada de kk1

L'esport és il·lusió, a més de condició física i molta, molta obstinació  :yes: Els reptes passen d'un a un altre. Quan et veus ja superat, que no pots millorar una marca, sempre hi ha un nou espai que pots explorar i ocupar i, apa, tornem a començar.  :smile:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats