Akane

Akane

28 febrer 2009 09:49 #1 per Akane (Visitant)
Hola!

M’acabo d’adonar que hi ha aquest espai per fer les presentacions. Així que allà vaig!

Soc lÀkane, tinc 31 anys i sóc de Castelló de la Plana, però ara visc a Barcelona. El que he fet de tota la vida és escalar i pujar muntanyes, però des de l’any passat això ho tinc una mica aparcat. Així que he trobat en l’atletisme una altra bona excusa per combinar esport i muntanya (encara que ara pateixo més que abans, osti si és dur això!).  :arf:

He començat a córrer amb la meva parella, que prepara opos per a bomber. Com ell ha d’entrenar per collons, doncs m’hi he apuntat a la festa i li estic trobant molt de gust. I el tema de les curses m’encanta, especialment si són per camins i corriols. De moment només he fet curses de màxim 10 km, però si tot va bé el 8 de març faré una de 16, a Olost de Lluçanés. Ja veurem com va...

De marques millor no parlem, que sóc una patata. A més, he tingut algunes lesions que m’ha fet que el meu progrés (si és que n’hi ha) sigui lentíssim.  Ara sembla que les periostitis i tendinitis em deixen una mica tranquil•la, i l’objectiu seria baixar de 50 minuts en els 10 km abans de l’estiu. No és gaire ambiciós, però jo seria molt feliç!  :yipi:

Vaig a entrenar normalment per Can Dragó, i sempre que puc a la Carretera de les Aigües. Tinc una gossa molt guapa, a la que estic entrenant (jajaja) amb l’idea de participar totes dues en alguna canicross.

Encantada d’estar per aquí!  :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2009 11:31 #2 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvinguda al forum Akane
Si con lo que nos has contado de tú incursión per les muntanyas,no tendrás problemas para hacer marca en 10 kms. sigue con esos ánimos y está a tú alcanze cualquier reto que te propongas,la constancia es muy importante en estos menesteres,yo he visto a una chica con un gos por la Cª de las aguas ¿eras tú?.
Un cordial saludo futura campiona

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

28 febrer 2009 11:57 #3 per Enric59 (Visitant)
Hola Akane, benvinguda. Ja ens havíem saludat al fil del Parc de la Ciutadella. Ja saps que sempre que vulguis venir allà hi trobaràs companyia. Ara, jo de tu no vindria amb la gossa perquè aquestes darreres setmanes hem tingut problemes amb els amos de gossos que ronden pel parc.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 febrer 2009 17:05 #4 per Akane (Visitant)
Hola!

És possible que fos jo la que corre amb el gos, RunnerSantBoi. La meva gossa és com un Huski, blanca i porta un boudrier blau. Avui ha vingut també a l'estand de les sabatilles solidàries  :biggrin:

Enric59, merci. Ja he vist la famosa carta al diari, queixant-se pels corredors. Flipo.  :surprised:

Merci pels ànims!!!!

28 febrer 2009 17:07 #5 per Sancho (Associat/da)
Hola AKANE
Encara que som de “series” diferents (siguin manga o simplement dibuixos animats),
Vull donar-te la benvinguda, deixen molt clar a tothom que sobretot cal no enfadar-te gens, cosa que deu fer normalment el de las “OPOS” de bombers (com a mínim així es al Manga). Per cert el futur bomber es diu “RANMA”????
Una salutació i fins aviat

04 Mar 2009 23:44 #6 per Eulàlia (Associat/da)
Benvinguada Akane, espero que et milloris de les lesions.

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

11 Mar 2009 22:42 #7 per Akane (Visitant)
Si, si, el futur bomber és en Ranma (és prodigiooooos, no es només un, sempre son dooooooos)  :yipi:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats