Hola!
M’acabo d’adonar que hi ha aquest espai per fer les presentacions. Així que allà vaig!
Soc lÀkane, tinc 31 anys i sóc de Castelló de la Plana, però ara visc a Barcelona. El que he fet de tota la vida és escalar i pujar muntanyes, però des de l’any passat això ho tinc una mica aparcat. Així que he trobat en l’atletisme una altra bona excusa per combinar esport i muntanya (encara que ara pateixo més que abans, osti si és dur això!). :arf:
He començat a córrer amb la meva parella, que prepara opos per a bomber. Com ell ha d’entrenar per collons, doncs m’hi he apuntat a la festa i li estic trobant molt de gust. I el tema de les curses m’encanta, especialment si són per camins i corriols. De moment només he fet curses de màxim 10 km, però si tot va bé el 8 de març faré una de 16, a Olost de Lluçanés. Ja veurem com va...
De marques millor no parlem, que sóc una patata. A més, he tingut algunes lesions que m’ha fet que el meu progrés (si és que n’hi ha) sigui lentíssim. Ara sembla que les periostitis i tendinitis em deixen una mica tranquil•la, i l’objectiu seria baixar de 50 minuts en els 10 km abans de l’estiu. No és gaire ambiciós, però jo seria molt feliç! :yipi:
Vaig a entrenar normalment per Can Dragó, i sempre que puc a la Carretera de les Aigües. Tinc una gossa molt guapa, a la que estic entrenant (jajaja) amb l’idea de participar totes dues en alguna canicross.
Encantada d’estar per aquí! :yipi: :yipi: