Em present, sóc Evin

Em present, sóc Evin

28 febrer 2009 11:50 #1 per (Visitant)
Stic aquí fruit de l'enveja..però no importa ho porte amb dignitat i de fet me n'alegre.

Em presente, sóc Evin, de Castelló i de Badalona i demà, no sé si enganyada o no, faig la meva 1a marató.

Vaig començar a còrrer per un tal Gody que ronda per aquí, el qual és el promotor de la meva enveja i a més el responsable d'enganxar-me a aquest patiment, que faig amb molt de gust, per cert.  :wink2:

Tot un plaer estar aquí. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2009 11:54 #2 per Enric59 (Visitant)
Doncs, benvinguda, Evin. Suposo que ja deus dur temps corrent i que la marató de demà no t'estàs llançant a la piscina! Que tinguis molta sort, i ja ens explicaràs com t'ha anat.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 febrer 2009 11:59 #3 per (Visitant)
Seria una piscina massa profunda..

Portem una bona temporada, però clar, aquest repte encara no me l'havia proposat, i vaig de novata total.

La meva satisfacció serà arribar.

Tots els ànims s'agraeixen.

28 febrer 2009 12:35 #4 per Xeix (Associat/da)
Dons benvinguda també!!!  :party:

Demà també tens una cita  ;) a les 7:45. Si teniu clar els ritmes que voleu dur passeu-vos pel fil de la marató i apunteu-vos a les barquetes farem la marató més ben acompanyats.  :party: :party: :party:

Salut i km!

28 febrer 2009 12:36 #5 per Serju16 (Visitant)
Evin benvinguda a corredors.cat i molta sort el diumenge.

jo no la corro però uns quants estarem al Km 38 donant-vos molts anims i alguna cosa per beure.

salutacions

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

28 febrer 2009 16:19 #6 per Sancho (Associat/da)
Benvinguda i fins el Km. 38 on et donarem tot els ànims possibles.  Fins dema.

28 febrer 2009 19:42 #7 per (Visitant)
Moltes gràcies a tots!!

És un plaer comptar amb aquesta rebuda plena d'ànims  :party: :party:

Fins demà!!

08 Mar 2009 23:51 #8 per Eulàlia (Associat/da)
Benvinguda, Evin, com va anar la marató? En qualsevol cas, se't felicita pel coratge :yes: :great:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats