Hola soc en Josep, tinc 46 anys, corro desde fa uns 3 anys gracies al entrenador de la meva filla el clement de l'universitari em va apuntar a la curça de la barceloneta 2007 i fins avui.
No tinc molta experiencia desde el 2007 he corregut unes 12 mitjes maratons,2 maratons de barcelona i bastantes de 10 km
Les meves marques son 10 km 40.26 jean bouin 2008
1/2 1.27.58 Sitges 2009
Marato 3.24.00 Barcelona 2009
Fins ara sempre entreno sol i la veritat es q m'agradaria poder entrenar de tan en tan amb algu, sobre tot les tirades llargues, els caps de setmana entreno per la carretera de les aigues, entre setmana surto desde la plaça bonanova i normalment cap a esplugues, Tambe tinc caps de setmana que estic a comarruga si algu esta per alla ja ho sap.
La propera curça q correre 1/2 de montornes i els meus objectius a llarc termini son la marato de new york 2009 o 2010.
Be si algu es vol possar en contacte amb mi estaria encantat de entrenar i cambiar impresions amb vosaltres.
Tambe m'agradiria si em podeu dir com puc fer per conseguir l'equipacio de corredors.cat oficial dons ja m'he donat d'alta i he pagat la cuota.
Moltes salutacions a tots.
Josep armillas