Marc

Marc

04 Mar 2009 16:08 #1 per Kitus14 (Visitant)
Hola a tots!!!

Doncs ja feia temps que estava seguint els forums de la web i ahir mateix vaig decicir-me d'entrar a formar part de corredors.cat. Crec que es bonic poder compartir aquest magnífic esport amb gent que segurament els hi apassiona tant o més que jo.

El meu nom és Marc, tinc 20 anys i ara ja en fa uns dos que vaig iniciar-me en aquest món. Normalment entreno per lliure i m'agrada molt participar en la majoria de curses que s'organitzen per Barcelona i rodalies.

Com podeu veure els meus registres encara són bastant discrets :P, 40:39 als 10Km i 1:38:02 en la Mitja Marató però crec que a base d'entrenament tot es pot millorar no?? :great:

Doncs res, espero poder seguir els vostres consells que encara tinc molta cosa a aprendre, i miraré de pas si trobo algun grup o persona que entreni aprop de casa meva(zona plaça universitat), ja que sempre es més agradable entrenar acompanyat.

Salutacions a tots els correcats!!!!! :mdr:

P.D. M'en oblidava, el meu nick es markitustopo

1000m: 02'52'' -> Barcelona '13
  1609m: 05'18'' -> Hospitalet '13
  5000m: 16'35'' -> Barcelona '13
10000m: 35'57" -> Vilafranca '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2009 16:34 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut markitustopo

Les teves discretes marques  :oh: ja ens agradarien a molts, que ni tan sols ens i acostem, però no t'amoinis que trobaràs tots els nivells. Si segueixes les barquetes dels fils de les curses identificaràs als company@s del teu nivell i et podran aconsellar millor.

No deixis de presentar-te a qualsevol cursa  :mdr:

Salut i km!

04 Mar 2009 20:51 #3 per XaviPapell (Associat/da)
Benvingut.
El proper pas es associar-te  :mdr:  :party: :party:

04 Mar 2009 21:05 #4 per Zenon (Visitant)
markitustopo ¿ya sabes lo que has hecho?  :grrrrrr:  si quieres equipación date prisa que en estos momentos hay un pedido  :yes:, pero te has de asociar, sólo son 17 euros  :mdr:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

04 Mar 2009 21:24 #5 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Marc.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

04 Mar 2009 22:10 #6 per sioux (Associat/da)
Benvingut Marc, tens un bon nom (com al meu fill :rofl:), ves en compte amb les curses de rodalies, que hi han molts Indis sueltos  8)

04 Mar 2009 22:19 #7 per Sancho (Associat/da)
Benvingut  MARC.
El meu fill que també es Correcat (Pingu), també es diu Marc i també te 20 anys.
Ja ens veurem per les curses.
A10

04 Mar 2009 22:58 #8 per nil's (Visitant)

Benvingut Marc, tens un bon nom (com al meu fill :rofl:), ves en compte amb les curses de rodalies, que hi han molts Indis sueltos  8)

Bemnvingut Marc, un altre Indi suelto.......  :rofl: ens veiem

un somni que no s'interpreta és com una carta que no es llegeix

04 Mar 2009 23:23 #9 per llança (Associat/da)
Benvingut markitustopo, jo no soc indi... però tinc molta pluma.  :he:

04 Mar 2009 23:33 #10 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, markitustopo, és evident que milloraràs :great:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

05 Mar 2009 01:30 #11 per Kitus14 (Visitant)
Merci a tothom per la rebuda!!! :mdr:

Doncs si crec que ara hauré de fer el següent pas que és associar-me. I es que si vull correr de taronja com vosaltres m'hauré d'espavilar per a poder arribar a temps d'encarregar la samarreta.

Per cert, sabeu fins quin dia hi ha temps per demanar-la???

Ens veiem en les properes curses. La següent que faré jo es la de Bombers a l'Abril, en la qual demà m'inscric.

Km..Km..Km.. :yipi:

1000m: 02'52'' -> Barcelona '13
  1609m: 05'18'' -> Hospitalet '13
  5000m: 16'35'' -> Barcelona '13
10000m: 35'57" -> Vilafranca '13

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats