Hola correcats!

Hola correcats!

23 Mar 2009 02:03 #1 per Himajina (Associat/da)
Hola!
El meu nom és Daniel tot i que el meu nick és Himajina (derivat del meu bloc www.himajina.com ) (que ja posats, us el recomano).
Vaig començar amb això de còrrer a la Sant Silvestre del 2007. Des de llavors, m'he apuntat a força curses de 10 km. e inferiors. La meva primera mitja va ser la de Barcelona  :yipi:. I la meva primera aproximació a les curses de muntanya (quines sensacions!), la Cursa dels Mussols de la setmana passada.

A causa d'una caiguda a aquesta darrera cursa  :whistle:, aquest cap de setmana no he pogut anar a dues curses (Sant Pau i la del Barça) on estava inscrit  :'(, ja que el pit encara fa mal.
Confio estar millor i anar diumenge a fer la meva segona mitja, la de Montornès (Gràcies MariPau!), amb el modest objectiu d'acabar-la.

M'he associat fa un parell de dies (principalment com un deure pel manteniment de la web) tot i que "us segueixo" (amb enveja del bon rotllo general i dels magnífics temps que teniu tots :surprised:) des de fa força temps.

Per qualsevol cosa, a disposar. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2009 07:14 #2 per llança (Associat/da)
Primer de tot benvingut Himajina , i segon, si vas a la mitja de Montornés et recomando que vagis aviat a buscar aparcament, perquè la bossa que et donen (l'any passat de bossa va passar a capsa) "pesa lo suyo".

Apa... vaig a treballar una estona.  :he:

23 Mar 2009 08:56 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvingut Himajina.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

23 Mar 2009 09:36 #4 per Rivendel (Visitant)
benvingut Daniel,
Espero que et vagi molt bé a Montornés.
no miris amb enveja als makinorris je jeee, van tan ràpid que no gaudexin tant de temps com nosaltres a les curses i traveses  :mdr:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

23 Mar 2009 14:49 #5 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut Himajina, ja se sap, a vegades la muntanya et fa pagar els seus encants  :whistle:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

24 Mar 2009 23:06 #6 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Himajina.

30 Mar 2009 18:10 #7 per Dani (Associat/da)
Benvingut Daniel !

Espero que et posis a to aviat i et veiem a la foto que solem fer a les curses més participatives. Les pròximes fotos Bombers i Paris  :whistle:

Aprofito per convidar-te el dia 10 de Maig a Sant Quirze del Vallès on fem "la nostre cursa". Això sí, 100% asfalt, sense problemes d'arrels i pedres  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats