sting

sting

24 Mar 2009 14:48 #1 per sting (Visitant)
Hola!!
Primer de tot, perdó per no fer la presentació avans, sencillament no ho havia vist.
En dic Lluís i soc de Berga, tinc 1/2 segle.
De sempre m'ha agradat la muntanya,i correr.
A part de correr he practicat també Fronto-tennis, autocros, bici, 4x4, espeleo, escalada. pro de sempre lo que en va mes es caminar / correr per la muntanya.
La meva epoca forta va ser la decada dels 90, despres vaig encadenar una serie de lesions i un parell de accidents i mes a mes la feina i vaig deixar un pel de banda el correr.
Soc un dels creadors de la Núria - Queralt i també de la cursa d'alta muntanya del berguedà ( la que sortia de rasos de Peguera i pujava a Encija, Gallina Pelada) actualment ajudó en tot lo que puc a las curses que s'organitzant a Berga.
Com a corredor he participat a bastantes, Matagalls - Montserrat, Romanicas, cursa del Canigo y dels 3000, també he fet; els tres monestirs, els cinc cims, la ruta de les ermitas, Rupit - Taradell, Viladrau - La Garriga, Raid Vert (participant i asistencia) raids Salomon (asistencia), 1/2 marató.... i com no la Núria-Queralt.
Aqui en teniu per lo que fes falta.

Lluís

Els camins fácils no porten enlloc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2009 15:25 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut sting!

Aquí tens forces companys de Berga i enamorats de la muntanya, si encara no hem coincidit ho farem aviat  :party:

Jo també sóc collita 58  :clown:

24 Mar 2009 23:08 #3 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Sting

27 Mar 2009 19:48 #4 per Eulàlia (Associat/da)
Benvngut Sting! Rock i muntanya, bona combinació, no?  :glasses:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

27 Mar 2009 23:18 #5 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, sting.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 Mar 2009 21:05 #6 per sting (Visitant)
Gracies per la benvinguda,
Xeix, de la comarca som bastants, hi ha una deria per correr que es masaa.
Eulalia; rock i muntanya si, pro cada cosa el seu lloc, a mi m'agrada anar en silenci per la muntanya per captar els sons de la naturalesa i per veure quin animaló veig.
Lo del nick, Sting, es simplement perque desde fa molts anys la gent en diuen que mi asemblo, i bastanta gent en coneixen per ell.

Els camins fácils no porten enlloc

28 Mar 2009 21:23 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)
sting be vingut a casa nostre que es casa de tots jo estic al camping de Font Freda i em va de conya que tu siguis un dels creadors de la cursa de Berga ja que jo volia fer la marato de Berga i llastima que ja no es fa pero per aixo m'inscrit a la cursa del dia 10 de maig amb 2 motius primer coneixer els llocs quand pujo al camping per on hi  entreno i despres per treur-me el mal gust de no poder fer la marato de Berga que la volia fer com primera marato de muntanya al final m'estrenat a la marato del Congost con marato de muntanya de asfalt amb porto 7 be deixo d'enrollarme i benvigut company :great:
Salut i muntanya

a veure si podem fer una quedada per coneixer una mica la cursa ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

29 Mar 2009 01:16 #8 per Eulàlia (Associat/da)

Eulalia; rock i muntanya si, pro cada cosa el seu lloc, a mi m'agrada anar en silenci per la muntanya per captar els sons de la naturalesa i per veure quin animaló veig.
Lo del nick, Sting, es simplement perque desde fa molts anys la gent en diuen que mi asemblo, i bastanta gent en coneixen per ell.

Efectivament, la música de la muntanya és el silenci i els seus sons especials, no cal afegir-hi res. Així que t'assembles a Sting?  :eyes:  :666:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats