Bones!! Practico esports des de ben jovenet, de fet, ho necessito, no en sabria viure sense!!És una via d´escapament i alhora un disfrute màxim!On més hores he estat es damunt el seient de la bicicleta i al "trote" amb un parell de bambes per la muntanya!!Nivell aficionat! Ultimament m´ho passava teta corrent, solia sortir uns tres dies entre setmana i sempre que podia cap a la muntanya tirava.....ja fa temps però que estic en standby, en repos!!No perque no vulgi, sino perque les passo putes, ara començare a anar a la piscina i m´he registrat perque m´agradaria que alguna persona m´assesores i hem faria ilusió trobar el meu homòleg perque m´expliques el seu cas.
Correr tranquilament fa temps que no ho puc fer, sempre tenia alguna molestia, m´ho vaig fer mirar i la ecografia deia aixi: "L´ecografia practicada posa de manifest l´existència d´un reforç lleu hipoecòic que es situa a nivell del periosti d´ambudes tíbies, compatible amb periostitis del tibial posterior bilateral. A més, hernies musculars del tibial anterior, bilateral que es situa al pas d´una arteriola perforant de l´epimisi". Bé, l´unica novetat quan vaig llegir l´informe va ser, periostitis?¿ a dia d´avui estic molt fastigejat, 9 sessions de fisio i fins i tot al conduir (accelerar, frenar) no fa massa notava alguna que altra molestia
Doncs be...quin tros de totxo per començar! ja posare la pregunta a la banda idonia pero...si heu estat capaços de llegir-vos-ho tot...
apaaaa gas!!