Bones!

Bones!

25 Mar 2009 18:03 #1 per (Visitant)
Bones!! Practico esports des de ben jovenet, de fet, ho necessito, no en sabria viure sense!!És una via d´escapament i alhora un disfrute màxim!On més hores he estat es damunt el seient de la bicicleta i al "trote" amb un parell de bambes per la muntanya!!Nivell aficionat! Ultimament m´ho passava teta corrent, solia sortir uns tres dies entre setmana i sempre que podia cap a la muntanya tirava.....ja fa temps però que estic en standby, en repos!!No perque no vulgi, sino perque les passo putes, ara començare a anar a la piscina i m´he registrat perque m´agradaria que alguna persona m´assesores i hem faria ilusió trobar el meu homòleg perque m´expliques el seu cas.

Correr tranquilament fa temps que no ho puc fer, sempre tenia alguna molestia, m´ho vaig fer mirar i la ecografia deia aixi: "L´ecografia practicada posa de manifest l´existència d´un reforç lleu hipoecòic que es situa a nivell del periosti d´ambudes tíbies, compatible amb periostitis del tibial posterior bilateral. A més, hernies musculars del tibial anterior, bilateral que es situa al pas d´una arteriola perforant de l´epimisi". Bé, l´unica novetat quan vaig llegir l´informe va ser, periostitis?¿ a dia d´avui estic molt fastigejat, 9 sessions de fisio i fins i tot al conduir (accelerar, frenar) no fa massa notava alguna que altra molestia

Doncs be...quin tros de totxo per començar! ja posare la pregunta a la banda idonia pero...si heu estat capaços de llegir-vos-ho tot... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

apaaaa gas!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2009 18:11 #2 per crica (Visitant)
Ja m'agradaria poder-te ajudar, però el que has escrit de lateva ecografia em sona a serbo-croata...
Benvingut i espero que et millors.

25 Mar 2009 18:41 #3 per llança (Associat/da)

apaaaa gas!!

De quina mena de gas et refereixes?  :he:

Jo idem que crica ... de totes maneres: wellcome  ;)

25 Mar 2009 19:06 #4 per (Visitant)

apaaaa gas!!

De quina mena de gas et refereixes?  :he:

Jo idem que crica ... de totes maneres: wellcome  ;)

ejjejejeje

Moltissimes gracies per la vostra benvinguda!
de gas els moteros en gastem, potser hauria de dir: "a córrer!"

apa salut!!!

25 Mar 2009 21:09 #5 per Sancho (Associat/da)
Benvingut

Ànims els que vulguis, però ni punyetera del que tens…. :no:
tranquil, per aquí tenim de tot i, crec que també algun que altre “matasanos”. :sarcastic:

27 Mar 2009 19:45 #6 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut! Ets metge, corredor i motero? Aquí ens agrada tothom sigui què sigui :love:

Entenc que t'agrada córrer, anr en bicicleta i nedar, doncs ets dels meus :great: Vinga, que et milloris i puguis anar a tot gas de nou :glasses:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

27 Mar 2009 23:29 #7 per Enric59 (Visitant)
Ostres, donar la benvinguda a la voluntat em fa un no sé què, però bé, benvingut. La voluntat ja la tens, ara a entrenar  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats