Hola Runners

Hola Runners

15 Abr 2009 23:08 #1 per (Visitant)
Hola a tots,

Soc l'Antoni, visc a Sant Cugat i des de sempre he fet molt d'esport.
M'agrada molt, i per ordre de preferència, el running, el Voley, el futbol.

Faig molt d'esport durant totes les setmanes, 1-2 partits de futbol 7, 2-3 partits de voley, però la veritat es que el que m'agrada més es anar a correr.

Des de fa un any o aixi, arrel una lesió de menisc, vaig començar a correr, mica en mica despres de les lesió i ara, doncs amb cura, però intento que sigui bastant sobint (3 cops a la setmana minim).

L'estiu passat anaba a correr gaire be tots els dies per la carretera de les Aigües, que ja he vist un grupet per allà que va molt sobint.
Aquest dies, estic anant un minim de 3 cops a la setmana a la carretera del Pi d'en Xandri de Sant Cugat on veig bastant de gent, i cada cop més.
Bastant sobint faig al voltant dels 35-40 min non-stop per aquest cami.

La veritat es que m'agradaria començar a plantejar-me i correr curses, pero m'agradaria que algu em recomanés algun entrenament i alguns consells d'expert, ja que fins ara vaig a un ritme que jo crec adecuat i que hem fa aguantar el recorregut que tinc mes o menys establert.

Res mes,

Anims a tots,

Antoni P.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2009 23:14 #2 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Antoni
Aquest dissabte farem el pi d'en xandri a la cursa dels Medijocs.
I serem un bon grapat de Correcats.
Vens?
Una abraçada

15 Abr 2009 23:29 - 15 Abr 2009 23:31 #3 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola ¡ Antoni, benvingut al foro
que te voy a decir yo con la cantidad de expertos que hay en el foro, al menos para comenzar si sales tres dias a la semana yo haria esto:
Lunes en principio 45´
Miércoles  lo mismo pero cambios de ritmos cada 15´ durante 2´
viernes  si no compites 60´ y si compites 40´
Esto has de ir incrementando semana a semana,luego puedes pasar por este hilo www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=1876.0
y en la página 1 esta mi entreno de 2004,a mi me fue de maravilla eso si es durillo, pero tomatelo con calma.
Saludos

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

15 Abr 2009 23:33 #4 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Antoni. Passa't pel parc de la Pollancreda aquest dissabte, a la cursa del Medijocs.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

15 Abr 2009 23:38 #5 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Antoni, al fòrum i a aquest món  :love:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

16 Abr 2009 09:07 #6 per (Visitant)
Hola a tots,

Gracies a tots per la calurosa benvinguda.

@Enric59, Kalimero:

M'encantaria poder anar aquest dissabte, la veritat es que hem faria molta il.lusio, ja que aquest circuit es el que faig cada dia i estaria be fer-ho amb una cursa, ja havia fet plans, marxo fora el cap de setmana :'(

@RunnerSantBoi:
Muchas Gracias por la bienvenida y tu aportacion, la tendre encuenta y la pondre en practica a la de ya, ya te dire que tal me ha ido. Lo que sea durillo es algo que no me importa, al contrario, me motiva ...

Ja que no puc anar aquest dissabte, snif snif, hi ha algun altre cita a prop o que hem recomaneu?

Jo vaig a correr, pel cami del Pi d'en Xandri, Dll, Dx i Dv i surto entre 18 i 19h. Algu s'apunta?

Gracies a tots,

Salut i Sport

Antoni P.

16 Abr 2009 09:57 #7 per TRI-GAT (Visitant)
Benvingut TeCke

Jo també soc de Sant Cugat (hi ha uns quants) segur que ens hem creuat alguna vegada, no ho dubtis i fes curses al ritme que sigui, ja quedarem per fer sortides quan ens coneixem personalment.

Jo faig el cami de Can Borrel, Sant Medir, fins el tibidabo molt sovint i més ara a l'estiu per l'ombreta dels pins.  :great:

21 Abr 2009 09:55 #8 per (Visitant)
Hola a tots,

Us volia comentar quelcom.

A vegades em passa que despres o durant la carrera que s'hem carrega l'esquena a nivell dels runyons.

A algu mes de vosaltres us ha passat?

A que es degut?

Hi ha alguna manera d'evitar aixo?

Gracies a tots,

Antoni

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats