David C

David C

19 Mai 2009 11:26 - 01 Set 2009 16:03 #1 per David C (Visitant)
Hola Nois/es;

Sòc en David, tinc 36 anyets i fa una mica mes de 1 any que estic corrent habitualmente (4 cops a la setmana). Normalment vaig a correr 3 cops a la setmana per a la diagonal (al mitgdia, al hora de dinar del curro) i el cap de setmana per collserola (Sòc de Molins de Rei).

M'agrada molt mes corre per montanya que no pas per la ciutat, mes tranquilat, menys cotxes, menys pol.lucio, i sobre tot, molt mes guapo ¡¡¡

Be dons, ja ens anirem "llegint" ¡¡

Salutacions a tots ¡¡

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2009 11:49 #2 per nyef (Associat/da)
... o benvingut, passeu, passeu ...  8)  :party:

Salut

bla bla bla bla ....

19 Mai 2009 11:53 #3 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut al fòrum, Dcalbet.

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

19 Mai 2009 12:43 #4 per cristina (Associat/da)
Hola David :-*
Bienvenido al foro.
Si te gusta correr por montaña los viernes  hacemos salidas por guiera ( cerdanyola ) y se entrena por montaña, si te apetece algún ya sabes.
Nos vemos.
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

19 Mai 2009 12:50 #5 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, David.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

19 Mai 2009 13:10 #6 per David C (Visitant)

Hola David :-*
Bienvenido al foro.
Si te gusta correr por montaña los viernes  hacemos salidas por guiera ( cerdanyola ) y se entrena por montaña, si te apetece algún ya sabes.
Nos vemos.
Chao chao  :winktongue:

Gracias Cris, algún día no te digo que no, pero los Viernes muy bien no me va... Suelo ir a correr los sabados y/o domingos por Montaña, por la zona de Molins, Papiol, La rierada ..., pero en estas fechas voy prontito (sobre las 8:30) que luego cae una chicha en algunos puntos que te mueres.

Si algún día tengo el Viernes libre, pensaré en vosotros ¡

Propera parada ... ¿?

19 Mai 2009 16:39 #7 per Raimon (Associat/da)
  Benvingut dcalbet!  Córrer per muntanya és molt estimulant. A mí també m'agrada força, sobretot ara amb el bon temps... tot i així jo també faig bastant asfalt, però quan arriba la primavera i l'estiu, sembla que m'agafi el "mono"...

19 Mai 2009 17:03 #8 per crica (Visitant)
Benvingut. Mira't el perfil, que ja surts com a associat.
A mi també m'agrada més la muntanya.
Salutacions.

19 Mai 2009 17:04 #9 per David C (Visitant)
Ja m'he associat, no ho he pogut evitar ... Raimon, a mi hem pasa igual, per cuestions logistiques faig mes asfalt de montanya, ja que els dies de cada dia no puc anar a la muntanya y m'he de conformar amb la Diagonal (i encara gracies que treballo a la mateixa diagonal), ara aixo tambe fa que cuan arriba el cap de setmana, hem poso les Asics Trabuco i surto amb moltisimes ganes .

Propera parada ... ¿?

19 Mai 2009 17:06 #10 per David C (Visitant)

Benvingut. Mira't el perfil, que ja surts com a associat.
A mi també m'agrada més la muntanya.
Salutacions.

Gracies Crica ¡

Ara nomès hem manca possar una foto ben xula ¡

:party:

Propera parada ... ¿?

01 Set 2009 16:06 #11 per David C (Visitant)
Ja s'han acabat les vacances  :'( :'( .....

a veure si torno a agafar el ritme (tant a corredors.cat com a els entrenaments), porto cuasi 3 setmanes sense correr, ja que per una banda fa molta calor, i per el altre, tinc molesties als "Tendons D'Aquiles", molesties suposo que causades per aprofitar massa unes bambes (ja les he canviat).

ara manca mentalitzarse ¡ i correr ¡¡

Propera parada ... ¿?

01 Set 2009 16:23 #12 per XaviPapell (Associat/da)
Dons nennnnngggggg tindràs que buscar ofertes i estirar la butxaca  :mdr:

02 Set 2009 12:37 #13 per David C (Visitant)

Dons nennnnngggggg tindràs que buscar ofertes i estirar la butxaca  :mdr:

Jajaja, si ja ho vaig fer ¡¡, hem vaig comprar unas Asics Nimbus a Wiggle per 108 euros (Al Decarton están per 150)  :glasses:

Son una meravella de bambes, super esmorteides ¡¡¡

Propera parada ... ¿?

02 Set 2009 15:34 #14 per XaviPapell (Associat/da)
Mira que arribat a provar sabatilles i les millors han sigut les asiscs

01 Des 2009 10:38 #15 per David C (Visitant)
Donat que tinc els peus plans, i com que ultimament quan no es un all es una ceba, que si els genolls, que si els aquiles, que si el cuboides ....Ahir vaig anar al Martin Rueda. Hem va atendre la Marta Rueda (que no se si es filla, germana, ..), una noia molt maca (que deu mi do com xerra), pero que t'ho explica tot divinament.

Be, dons resulta que soc pronador hiperlaxe, la meva laxitut fa que no hem faci gaire mal res, pero a la llarga, pot ser que tingues problemes amb les articulacions, aixi dons plantillaso al canto i recomenament de molts estiramets per allargar la musculatura.

Aixo demostra que per veure si ets pronador o no, no en hi ha prou anat a una botiga especialitzada, ja que al Bikila (o a cualsevol altre, suposso que hages sigut el mateix), hem van possar a la maquineta, i hem van dir que era neutre...

Be, el dia 14 tindrem les plantilles, a veure com va. Estic segur que al començament tindre molesties, ja que la musculatura treballara d'un altre manera, pero espero que no trigui molt de temps en adaptarme.

Propera parada ... ¿?

01 Des 2009 14:41 #16 per XaviPapell (Associat/da)
Company, cada persona es diferent, a lo millor en una setmana adaptat o a lomillor trigues molt de temps i amb molèsties.
Pregunta. Quan et van clavar per tot ??  :oh:

01 Des 2009 14:48 #17 per Nurita (Visitant)
Aix, jolín es cierto, cuando no son los tobilloooooos, es la espaldaaaaaa, cuando no los gemeloooooooos, pero la cuestión es que sepas que puedes ir haciendo para contrarestar.

Ojalá te vayan bien las plantillicas y podamos entrenar muxos más días. Ya irás contanto experiencias. Yo con mis bambicas nuevas de prona pensé que tendría problemas y de momento nada de nada. Aunque solamente he hecho 4 salidas, pero al ser de entre 10-12 km creo que suficiente para haber notado algo malo. Quizá de ahí mi gemelitis...qui lo sá...

:love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

01 Des 2009 23:08 #18 per David C (Visitant)

Company, cada persona es diferent, a lo millor en una setmana adaptat o a lomillor trigues molt de temps i amb molèsties.
Pregunta. Quan et van clavar per tot ??  :oh:

No res, barat barat ,130 de la visita i 155 de les plantilles, nomes 285 del ala ... :'(

Jo no soc gaire delicat , espero que la adaptacio sigui rapida !

Propera parada ... ¿?

04 Des 2009 09:49 #19 per Nurita (Visitant)
FELICIDADES CORASÓN!!!

Que disfrutes mucho de este día, que te hagan regalitos y sobre todo que todos los que te parecian te feliciten y compartan este día contigo.

:love: :love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

04 Des 2009 09:52 #20 per antonimg (Visitant)
Moltes Felicitats

Toni.

Quan no puguis córrer trota, quan no puguis trotar camina, quan no puguis caminar utilitza el bastó però mai t'aturis.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats