Jordi Sanz

Jordi Sanz

27 Mai 2009 09:24 #21 per Jordi Sanz (Visitant)
Delurian la mitja de Barcelona la vaig acabar amb nomes 2 curses de 10 km a la meva vida(nassos i sant antoni) i com he comentat sense fer entrenaments regulars. Crec que es com te la plantegis, jo vaig sortir a poc a poc i intentant arribar fins on el meu cos aguantes, anava convençut que no l'acabaria. I finalment la vaig acabar sense patir amb 2,02 a un ritme de 6'.

Rubens, Ens veiem a Pineda. Ja us anire coneixent. I sobretot MOLTES FELICITATS pel que heu aconseguit aquest cap de setmana a la Challenge. Bestial !! :yipi: Has de sentir-te orgullos.

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2009 09:58 #22 per Natxo (Associat/da)
Benvingut Jordi,

Ja he tingut la possibilitat de comprovar la teva qualitat humana amb motiu de la Cursa del David. és xulo comptar amb gent com tu.
Estic d'acord amb l'Enric. L'important, crec, i sobretot al començament, és gaudir corrent, al ritme que sigui, acumular km. a les cames sense que representi un patiment. Això, penso, és el que t'enganxa, poder fer un entrenament de 10 kms a ritme còmode sense que pràcticament te n'enteris. Després, ja vindran altres objectius, tot i que sóc dels que pensen que qualsevol que acabi una cursa, dins dels seus límits, ja té molt de mèrit. I tu ja has fet dues mitges!!!

Apa, jo també hi seré (si Deu vol) a Can Mercader i Pineda. A veure si ens veiem allà, però ja t'aviso que sóc dels que em tallo de seguida :he:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

27 Mai 2009 11:39 #23 per Dani (Associat/da)
Benvingut al fòrum !

Gairebé sempre abans d'una cursa quedem per fer la foto de familia. Espero que allà et presentis i puguis conèixer al gran grup humà que son els corredors.cat

Per cert, Pineda és una cursa molt planera i molt ràpida, ideal per fer marca. Però fer marca sense patir jo encara no se que és  :whistle:

Ens veiem.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

27 Mai 2009 13:22 #24 per cristina (Associat/da)
Hola Jordi
Bienvenido al foro.
Es muy bonito el echo de dedicarle una cursa a tu padre. Para el maratón haran un plan de entreno  atraves de corredors.cat a partir de octubre - noviembre como cada año, te puedes apuntar y asi tendras a alguien que te vaya diciendo que tipo de entrenos tienes que hacer.
Nos vemos en Can Mercader.
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

27 Mai 2009 20:42 #25 per Jordi Sanz (Visitant)
Gracies Natxo per les teves paraules  8)  em sembla que tots els que formem part d'aquesta associació estem molt aprop en valors humans, i això ho he pogut comprovar en cada un dels fils i missatges que s'escriuen dia a dia.
Com ve dius d'entrada estic anant a poc a poc , fent kms amb l'objectiu que dius de no patir gaire  :P i sembla que de moment la cosa va be, el diumenge al corte ingles, que la part de montjuic era durilla (riu-te de les pujades de SQV)la vaig acabar bastant be, amb 1'01. :yipi:
Ens veiem a Can Mercader llavors, ja et busco i em presento (jo també soc força timid aixi que sera un hola natxo-hola jordi ) :he:. Una abraçada forta.  :love:

Hola David, de Pineda , tot lo que he pogut llegir es positiu i per això em vaig inscriure. De moment la feinada serà presentar-me a tots els correcats que hi sereu. Una abraçada.

Hola Cristina, muchas gracias por tu mensaje de bienvenida.  8) Estare atento a lo que explicas aunque no se si estare preparado para la del 2010 sino seguiremos para la del 2011 pero tarde o temprano caera  :love: lo que si tengo claro es que necesitare vuestra ayuda , porque por mi mismo no seria capaz de prepararla porque no tengo los conocimientos para algo tan duro y complejo como una maraton. Por cierto enhorabuena por tus resultados y tu clasificacion !!!. :yipi:
Nos vemos en can mercader.

Jordi

27 Mai 2009 21:03 #26 per Raimon (Associat/da)
Benvingut Jordi!  :great:

28 Mai 2009 12:31 #27 per cristina (Associat/da)
Gracias por tus palabras Jordi  :P
Este plan de entreno que hacen para el maratón ya se avisara por el foro asi te enteras seguro. Ahora lo importante es que vayas pillando más fondo, que es lo esencial para un maraton.
Nos vemos en Can Mercader.
Chao chao  :-*

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

29 Mai 2009 00:17 #28 per dELURIAN (Visitant)
redeu si k ets valent, nomes amb 2 deumils..........amb el que em va costar acabar el primer deumil jajajaja, tambe hi vaig aanar molt tocat pero be............aviam aket dissabte al prat.........

si soc pessimista, y fumador empedernit, a mes a mes asmatic per l alergia.......imaginat quin cromo jajajajajaja

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

29 Mai 2009 12:11 #29 per Jordigago (Visitant)
Benvingut al club Jordi Sanz  :yipi:

You´ll Never Run Alone
7 Km: 31:29 (Cursa Barça - Illa 2008)
10Km: 44:41 (Nou Barris 2009)

29 Mai 2009 12:20 #30 per Albert67 (Visitant)

amb un grup tambe molt maco, com vosaltres

Tú no coneixesa en XP.. :whistle:

Conyes apart..benvingut, lo més important es gaudir de cada petxada, no deixis de fer-ho.. :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

29 Mai 2009 20:46 #31 per Jordi Sanz (Visitant)
Gracies Raimon,  Albert67 i JordiGago (benvingut igualment)

Albert 67 seguiré els teus consells petxada a petxada a gaudir... No conec en XP, bé personalment no conec a quasi ningú (tret del debu), espero coneixer a molts correcats entre can mercader i Pineda.

Aquest cap de setmana descanso de curses, anava a fer nou barris, pero finalment descansaré. Quasi segur que aniré per animar-vos.

Jordi

15 Jun 2009 00:10 #32 per Jordi Sanz (Visitant)
M'agradaria compartir amb tots vosaltres un document que desde que m'el va passar un company i amic, el tinc molt present a la meva vida.

L'estava enviant a un amic i he decidit penjar-lo aqui i així compartir-lo amb tots vosaltres.

Espero que us agradi.

Bona nit

Jordi.

15 Jun 2009 20:24 #33 per Natxo (Associat/da)

M'agradaria compartir amb tots vosaltres un document que desde que m'el va passar un company i amic, el tinc molt present a la meva vida.

L'estava enviant a un amic i he decidit penjar-lo aqui i així compartir-lo amb tots vosaltres.

Espero que us agradi.

Bona nit

Jordi.

És molt maco, Jordi.

Gràcies per compartir-ho :great:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats