Jordi Sanz

Jordi Sanz

25 Mai 2009 00:12 #1 per Jordi Sanz (Visitant)
Be, desprès d'asociar-me, toca la presentació. Tinc 39 anys, estic casat i tinc 2 nens i una dona meravellosos  :love:. Tenim un amic de 4 potes que vam adoptar de la gosera de Barcelona, en Pipo. Visc a Barcelona, barri del Guinardó, al costat del complex esportiu Guinardo on un parell de dies a la setmana faig clases de spinning  :P amb un grup tambe molt maco, com vosaltres. Desde fa uns mesos (desembre 08) que m'he aficionat a les curses i desde llavors he fet 5 curses de 10 kms i 2 mitges. Com vaig comentar al fil de Marato Barcelona 2010, el meu objectiu personal es dedicar-li una marato al meu pare que va morir l'any passat  :love:, si em vec amb forces sera la de 2010.
Intento sortir (quan la feina m'ho permet perque viatjo bastant) un parell de dies a la setmana a correr per diferents circuits : Diagonal, parc guinardo, o can drago, pero a un ritme molt suau,els meus temps a les curses estan molt lluny dels vostres (53' a 10 km i 2'02 a mitja).
No tinc ni idea de com funcionen les series ni el tipus d'entrenament que s'ha de fer per poder acabar sense patir una marato, us anire preguntant, seguire fils, etc. De moment les de 10 amb el spinning i lo poc que puc sortir a correr, m'en vaig sortint pero les 2 mitjes les vaig acabar bastant tocat,sobretot la de Berga.
Realment sou un grup molt simpatic  8) i amb uns valors personals fantastics.
Una salutació a tots els correcats.
Les properes curses Can Mercader i Pineda.
Jordi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2009 09:24 #2 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Jordi. Gaudeix de córrer, surt a rodar, posa km a les teves cames sense preocupar-te de res més, fes estiraments, descansa... Ja tindràs temps de pensar en objectius, però de moment acostuma't a rodar sense patir.

Molt bé pel Pipo  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

25 Mai 2009 09:31 #3 per Serju16 (Visitant)
Benvingut Jordi, ja veuras com aquests temps poc a poc aniran baixant.

ens veiem a pineda.

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

25 Mai 2009 20:43 #4 per Jordi Sanz (Visitant)
Enric59 i serju16,
Gracies pels vostres comentaris.  8)

La veritat es que el Pipo es genial, us adjunto una foto del seu cumple, crec que si hagues sabut on anava a parar, s' hagues escapat corrents.

Sergi ens veiem a Pineda

Jordi

25 Mai 2009 20:54 - 25 Mai 2009 20:58 #5 per XaviPapell (Associat/da)
Eiiiii!!!! company, molt benvingut.
Et diré una cosa respecte a la marató.
Si vols la faràs, tot depèn de tu però aquí en aquest web trobaràs amics que t'ajudaran al màxim i jo seré el primer encara que no sigui corren.
Tens que viure i sentir el que es acabar una marató i no ho sabràs fins que trepitgis l'ultima catifa.
Ostres !!!  que cabron que soc  :mdr:

25 Mai 2009 21:52 #6 per (Visitant)
Jordi, ja saps que si em recupero de la lesió, jo també seré amb tu dedicant-li la marató al meu tiet, el teu pare. :great:

25 Mai 2009 23:26 #7 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Jordi, córrer és per disfrutar i els temps ja vindran i se n'aniran i tornaran a venir. Jo vaig pensar el mateix que tu, la meva millor marató (BCN 2002) la vaig dedicar al meu pare, que ara fa ja gairebé 40 anys que és mort, i a una parenta meva molt estimada que feia poc que havia mort també.  :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

25 Mai 2009 23:54 #8 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Jordi
Como ya te han dicho, ves acumulando kilometros, entrenos, cursas y ya tendras tiempo de ir a buscar marcas.
Ahora a disfrutar. Y para ello es muy necesario unas buenas "ST", sin ellas es muy dificil conseguir buenas marcas  :oops: :party:

25 Mai 2009 23:54 - 27 Mai 2009 23:07 #9 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvigut Jordi, yo también tengo al mejor amigo del hombre, el mio se llama Colin es una mezcla de Yorshire-caniche, sabe más que Lepe (frase tipica de Huelva).

Pasate por actualidad/la importancia de les series, alli encontrarás como mejorar ese ritmo que buscas.

Saludos

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

26 Mai 2009 00:24 #10 per Jordi Sanz (Visitant)
Muchas gracias a todos (XaviPapell, ktm, Eulalia, kalimero , runnersantboi) por vuestros comentarios. 8)
De momento mi unico objetivo en las cursas, no es hacer marcas, es no sufrir mucho  :ouch: y disfrutar de cada una de ellas y del genial ambiente que se respira entre todos los corredores.
Es algo que no me hubiera imaginado nunca desde fuera y que cuando lo descubres te engancha.
Un fuerte abrazo a todos.
Nos vemos
Jordi

26 Mai 2009 08:15 #11 per Debutante (Associat/da)
Ya lo dije en el hilo de SQV que necesitamos en la associació gente como tu. Veo que me has hecho caso y te has asociado. Seguro que no te arrepientes!!

Jordi, eres muy grande, tio!!!

Salu2 y kms!!

26 Mai 2009 08:42 #12 per Zenon (Visitant)
Jordi Sanz, bienvenido. Yo también entreno bastante por Candragó. el día que me veas preséntate y a la vez que nos hacemos unos largos  ;) intentamos resolver alguna duda  :wink2:.

Yo también estaré en Pineda  :yes:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

26 Mai 2009 08:51 #13 per jolourds (Associat/da)
Benvingut Jordi Sanz, realment una alegria llegirte.  :great:

Qué fas els divendres per la tarda...? Surts a còrrer APOCAPOC?  8) 8)

26 Mai 2009 09:19 #14 per Jordi Sanz (Visitant)
De 3 en 3 que me tengo que ir a trabajar un rato

Juan , efectivamente tus palabras en el hilo SQV  8), hicieron preguntarme : y porque no ? Luego ir conociendo cada dia un poco más todo lo que pasa aqui dentro (que no es poco !!) me acabó de decidir.De todas maneras, si hay un tio grande aqui eres tu, que estás metido en todas las comisiones, comites organizadores, etc. Un pulmón del grupo vaya  :yipi:. Yo acabo de llegar.

Zenon, gracias. Tengo que intentar tener mas regularidad en los entrenamientos -luego se paga en las cursas  :mad:-, pero de verdad que me es dificil, familia (Pipo incluido que me espera del curro mirando el reloj), viajes profesionales, etc. Pero si me dices mas o menos los dias que sueles ir, intentare acoplarme. Mi ritmo es muy lento, que a veces veo unos grupos que no veas como van...
Por cierto felicidades por tu podium en Parets. :yipi:

Jolourds, gracies per la teva invitació. Com li deia al Zenon, no tinc cap programació fixe, intento combinar el gimnas amb alguns kms (entre 4 a 6 per sortida). Per on sortiu normalment ?

Una abraçada a tots  :love:

Jordi

26 Mai 2009 09:45 #15 per antoniu (Associat/da)
benvingut Jordi, jo vaig començar igual que tu i ja portu tres anys, sobre tot gaudeix sempre, la baixada de marques be nan soles.

Antoniu  :yes:

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

26 Mai 2009 12:31 #16 per Eulàlia (Associat/da)
Per cert, Jordi Sanz, jo tenia una amic molt guapo que es deia Pipo  :intello:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

26 Mai 2009 12:42 #17 per dELURIAN (Visitant)
hola jordi, benvingut. encara sort que fas mitjas, jo en ting 31 i mitj i encara em costa acabar els 10mil jejeje, es el que te una vida de mals vicis i males costums..........jejejeje
tambe ting una gosseta preciosa i la veritat es que vaig començar a correr al gener per fer curses amb ella, pero noi, vaig coneixer aket fantastic grup de correcats i mhe enganxat a les curses.
Per cert, diuen que li canviaran el nom a la cursa de pineda per la cursa dels correcats jajajaja invairem pinedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
comentarhos que als que os agradin els entrepans, a la nacional en una rotonda hi ha un bar restaurant que si no recordo malament es diu kapi que foten uns entrepans de collons jejejejeje.
ens veiem i anim a per la marato.........jo amb fer una mitja algun dia en ting prou jejejeje...de moment esclar jejejeje
salutiiiiiiiiiiii

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

26 Mai 2009 21:31 #18 per Jordi Sanz (Visitant)
Bona nit delurian, prenc nota d'aquest lloc , com anire amb la familia intentarem trobar-ho i disfrutar d'aquests entrepans.  8)

A veure si ens veiem a Pineda..

Salutacions, Jordi.

26 Mai 2009 21:56 #19 per XaviPapell (Associat/da)

jo amb fer una mitja algun dia en ting prou jejejeje...de moment esclar jejejeje
salutiiiiiiiiiiii

dLURIAN no siguis tant pessimista collons, te, per ser home de poca fe  :slap:  :mdr:, si jo t'expliques

26 Mai 2009 22:28 #20 per rubens (Associat/da)
Jordi, benvingut!!  :wink2:

Ja et veig enganxat a aquest món del còrrer nen i a corredors.cat, ni te digo!  :mdr:
Jo també seré a Pineda. Tindràs mooooolta feina amb tots els que hi anirem.  :winktongue:

Salut!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats