Jordigago

Jordigago

29 Mai 2009 09:49 #1 per Jordigago (Visitant)
Doncs jo soc Jordigago. Estic com membre de corredors.cat pràcticament desde que es va iniciar la web, però com associat desde fa just un any... degut a que entre mitj vaig tindre una etapa laboral per Andorra que em va impedir correr amb assiduitat a les curses de carrer de Barcelona i provincia.

Tinc 32 anys, casat (esperant un, o una, futur/a corredor.cat... el bebito arribarà pel Nadal)i visc A Ripollet.

Em dedico, plenament a les curses de 10 km. encara que aquest 2009 una grip molt forta em va impedir correr la Mitja Marató de Barcelona. Espero doncs aviat estrenar-me en aquesta modalitat.

Els meus entrenaments son vora el Riu Ripoll (Ripolet).

Els meus grans éxits estàn passant ara, amb un 2008-2009 ple de marques personals (que per mi són bones) ja que de petit una salut molt dèbil va fer que pocs em pronosticaran aquests petits grans èxits que estic tenin i que estic orgullòs de compartir amb vosaltres.

You´ll Never Run Alone
7 Km: 31:29 (Cursa Barça - Illa 2008)
10Km: 44:41 (Nou Barris 2009)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2009 12:03 #2 per Pucurull (Visitant)

I nosaltres, Jordigago, orgullosos també que els vulguis compartir.

8)

Benvingut.

Pucu

29 Mai 2009 12:27 #3 per Albert67 (Visitant)
  Jordigago, si vius a Ripollet tens aprop el Guiera Cerdanyola, hi un grup d'entrenament molt ben parit i unes ST d'escàndol, si vols fer un cop d'ull A POC A POC

Benvingut i enhorabona per la propera paternitat, no deixis de gaudir de cada petxada.. :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

29 Mai 2009 12:39 #4 per cristina (Associat/da)
Bienvenido al foro Jordigago  :great:
Chao chao  :P

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

29 Mai 2009 13:01 #5 per kasumei (Associat/da)
Benvingut!!! :yipi: :yipi: :yipi:

29 Mai 2009 13:07 #6 per Jordigago (Visitant)
Moltes gràcies a tot/es  :great: 

Albert67 ja he mirat el grup d'entrenament, es una llàstima que sigui avui mateix ja que m'havia compromès a fer altres històries  :party:. Apart vaig estar una bona temporada apuntat al Guiera i sabia de l'existencia de grups d'entrenament.

Prometo apuntar-me si en feu més  :yipi:

You´ll Never Run Alone

29 Mai 2009 13:29 #7 per Enric59 (Visitant)
Jordi, benvingut!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

29 Mai 2009 17:34 #8 per Jordigago (Visitant)
Doncs a veure si ens veiem amb algu de vosaltres diumenge a Nou Barris

You´ll Never Run Alone

30 Mai 2009 01:15 - 16 Jun 2009 13:31 #9 per Jim (Associat/da)
Jordi: Un plaer haver compartit uns Kms diumenge, a la cursa del Tall Britànic.

Veig que estàs especialment interessat en el tema marques: Tranquil, tinc la convicció que podràs rebaixar en minuts la teva marca de 10 (... però no pas aquest cap de setmana a Nou Barris). No tinguis pressa, tot i que pel que expliques, a partir de Nadal, les coses a casa començaran a canviar força (cap a bé) i els horaris en general també (......... però això segon no tant cap a bé)  :sleep:

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

30 Mai 2009 11:20 - 30 Mai 2009 11:38 #10 per Jordigago (Visitant)

Veig que estàs especialment interessat en el tema marques: Tranquil, tinc la convicció que podràs rebaixar en minuts la teva marca de 10 (... però no pas aquest cap de setmana a Nou Barris). No tinguis pressa, tot i que pel que expliques, a partir de Nadal, les coses a casa començaran a canviar força (cap a bé) i els horaris en general també (......... però això segon no tant cap a bé)  :sleep:

Un plaer també haver estat uns kms diumenge passat.
I si, ja veus si em cambiarà els horaris després de Nadal   :sleep:
Doncs si, la Nou Barris es de fet la segona o tercera cursa que mes vegades he fet i encara que fa uns anys, penso que era més dura (es feia quasi tota la pujada del passeig valldaura), a día d'avui amb els canvis de recorregut desde fa 2-3 anys, tampoc es una cursa per fer grans marques... es millor gaudir de la carrera  i de la bona companyia, amb corredors.cat

You´ll Never Run Alone

05 Jun 2009 00:09 #11 per Eulàlia (Associat/da)

Ostres! feia temps que no sentia l'expressió el tall britànic  :he:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

05 Jun 2009 00:11 #12 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Jordidago, i felicitats per les teves marques  :great: i per la criatura que esperes  :love: Que ho visquis tot amb intensitat

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

16 Jun 2009 13:05 #13 per Jordigago (Visitant)

Benvingut, Jordidago, i felicitats per les teves marques  :great: i per la criatura que esperes  :love: Que ho visquis tot amb intensitat

Moltísimes gràcies Eulàlia... en uns mesos ja tindrem un corredoret.cat nou

You´ll Never Run Alone

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats