Hola a tothom!!!
Després de portar uns quants messos tafanejant aquesta magnífica web, he decidit associar-me!!

És molt el que m'aporta corredors.cat, i poc el que jo hi aporto, per tant, lo miním és ser-ne soci. Informació sobre curses, sobre material tècnic, sobre les temudes lesions, sobre qualsevol tipus de dubte que tingui en aquest fantàstic món de l'atletisme, i el millor, la qualitat humana que crec tenen els seus membres, :love: que espero anar coneixent a poc a poc.
Però bé, qui sóc jo? Sóc el Carles, un pipiolillo de 31 anys, del barri de Sant Andreu, ja farà uns deu anys que em van introduir en el mundillo de les curses, i desde llavors que m'hi he enganxat, sortir a rodar entre setmana vora casa, alguna cursa, algun rodatge per Collserola. Però és desde fà un parell d'anys que m'ho he pres més en serio, entrenaments més durs, més curses, i més llargues, inclús aquest any vaig fer la meva primera marató :yipi:. Encara que a més de altletisme, són molts i variats els esports que també m'agraden i practico. Encara que per temps i comoditat, l'atletisme n'és el primer.
bé, doncs, ja ens anirem trobant pels camins, per cert aquest diumenge aniré a la cursa de Nou Barris, soposso que ja em trobaré amb gent allà.
Salut a tots!!