carlesme

carlesme

29 Mai 2009 14:18 #1 per carlitus (Visitant)
Hola a tothom!!!

Després de portar uns quants messos tafanejant aquesta magnífica web, he decidit associar-me!! :party: És molt el que m'aporta corredors.cat, i poc el que jo hi aporto, per tant, lo miním és ser-ne soci. Informació sobre curses, sobre material tècnic, sobre les temudes lesions, sobre qualsevol tipus de dubte que tingui en aquest fantàstic món de l'atletisme, i el millor, la qualitat humana que crec tenen els seus membres, :love: que espero anar coneixent a poc a poc.

Però bé, qui sóc jo? Sóc el Carles, un pipiolillo de 31 anys, del barri de Sant Andreu, ja farà uns deu anys que em van introduir en el mundillo de les curses, i desde llavors que m'hi he enganxat, sortir a rodar entre setmana vora casa, alguna cursa, algun rodatge per Collserola. Però és desde fà un parell d'anys que m'ho he pres més en serio, entrenaments més durs, més curses, i més llargues, inclús aquest any vaig fer la meva primera marató :yipi:. Encara que a més de altletisme, són molts i variats els esports que també m'agraden i practico. Encara que per temps i comoditat, l'atletisme n'és el primer.

bé, doncs, ja ens anirem trobant pels camins, per cert aquest diumenge aniré a la cursa de Nou Barris, soposso que ja em trobaré amb gent allà.

Salut a tots!!

El futur pertany als qui creuen en la bellesa dels seus somnis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2009 14:27 #2 per Pucurull (Visitant)

Benvingut, carlesme.

És interessant el que dius de que "per temps i comoditat, l'atletisme és el primer" esport que practiques.

A què et refereixes sobre la "comoditat"?

És un aspecte, repeteixo, interessant: per què et resulta còmode?

Pucu

30 Mai 2009 18:01 #3 per carlitus (Visitant)
Bona tarda.
Primer de tot, dir que és tot un honor que, algú com vosté, el mestre Pucurull, pel que tinc entès, algú que porta molt temps fomentant i difundint aquest món de l'atletisme, sigui el primer en respondre al meu missatge de presentació.
Referent al que hem preguntes, quan dic que "per temps i comoditat, l'atletisme és el primer esport que practico", em refereixo a que és el que més practico; practicament a qualsevol lloc pots agafar les sabatilles i posar-te a còrrer. Si tens una estona, pots sortir a còrrer vora casa, fer el trajecte de la feina a casa corrents, anar a veure a la famila al poble i escarpar-te a còrrer. Tant per oci com per feina, viatjo bastant, i sempre porto a sobre les sabatilles i roba; és fantàstic descobrir nous paratges o ciutats, desconeguts per tu, mentres vas rodant, sense rumb fixe, sense presses, deixan-te guiar per les teves sensacions. Segur que molts ho feu, i ratificareu amb mi, que és la millor manera de tenir el primer contacte amb un lloc nou.
Altres esports comporten més problemes, 8quan em refereixo a altres esport, són els que practico, gairebé tot relacionats amb la muntanya, escalada, btt, trekking...), necessites més temps, tot un matí, tot un dia, o més. T´has de desplaçar, has de carregar amb el material, estàs condicionat per la meteo, has de coordinar-te amb els companys; per no parlar de les despesses de material. Alhora de còrrer, només necessites una mica de ganes i un xic de temps, res més.
Sortir a còrrer és més còmode, potser no és la paraula idonea, però crec que ara a quedat clar al que em refereixo, no?

Carles

30 Mai 2009 20:23 #4 per Enric59 (Visitant)
Tens raó; des del punt de vista pràctic, l'atletisme popular de fons és el més fàcil de practicar. No necessita gaire infraestructura (una localitat, un parc, un camp, una muntanya...), ni massa mitjans tècnics (roba còmoda, unes bones sabatilles...); per no necessitar, ni tan sols necessites gent  :mdr: Tot i així, Carles, la gent d'aquest fòrum et dóna la benvinguda.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

30 Mai 2009 20:26 #5 per Albert67 (Visitant)
Hola carlesme, tens raó amb  le que dius que el córrer és la millor manera de tenir el primer contacte amb un lloc nou, jo també ho faig, descubrir nous indrets a base de petxades...

Sigues benvingut a corredors, ens veurem a nou barris, encara que en el meu cas, no la corro, estaré pel circuit animan i fen fotos... :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

30 Mai 2009 20:33 #6 per AlbertBP (Visitant)
Benvingut carlesme!!

No ho podries haver explicat millor, subscric les teves paraules al 100%!! :great:

A Nou Barris no ens veurem, quina és la següent que tens prevista?

Molta sort demà i fins aviat!

Albert

31 Mai 2009 13:31 #7 per carlitus (Visitant)
Hola a tothom!!!

Gràcies a tots per la benvinguda, Pucurull, Enric59, Albert67, AlbertBP. M'agradat la apreciació de Enric59, al dir atletisme popular de fons, si que és cert, si, no és pot possar tot en un mateix sac. Si em sentissin els atletes d'èlit dir que practico el mateix esport que ells...

Avui he conegut a alguns correcats a la cursa de Nou Barris, a Tremendu( he corregut la cursa amb ell, al final a tingut que tirar de mi, bona cursa per les pujades que tenia, al final 46:08), Cigró (casualitas de la vida, ja ens coneixiem de fa anys), Llançà, Pipiolo i molts altres que no he pogut retenir els noms. Salutacions i felicitas per la vostra cursa.

AlbertBp, soposso que la propera cursa que faré serà la de la Vila Olimpica o sino la de la Maquinista, normalment només faig les que estan a barcelona. Ja coincidirem en alguna cursa segur.

Salut companys

carles

31 Mai 2009 16:44 #8 per Jordigago (Visitant)
Benvingut carlesme

You´ll Never Run Alone
7 Km: 31:29 (Cursa Barça - Illa 2008)
10Km: 44:41 (Nou Barris 2009)

05 Jun 2009 00:05 #9 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut, Carlesme, córrer i veure món, que més es pot demanar, i el món que ens envolta, que sempre és el més important, només cal una horeta o dos, unes sabatilles i ganes  :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats