PERICO_81 SALUTACIONS!

PERICO_81 SALUTACIONS!

10 Jul 2009 09:28 #1 per (Visitant)
Buenas a tots i totes!

Doncs explicare alguna cosa de mi, soc de Montacda i Reixac, tinc 28 anys, la meva primera cursa ha estat la San Silbestre de BCN del 2008, total que no fa ni un any que el meu cosi eric de la JAM, hem va liar en aixo de correr.

Actualment entreno sol y amb la JAM, i a les curses duc els seus colors, despres de temps sense fer esport, vaig deixar el futbol, i de dur una vida sedentaria que nomes feia que augmentar el fuagri!  :'( He trobat un esport que m'esta agradant molt! i cursa a cursa vaig reduint temps i tambe hem motiva!

Aixi que seguirem fent Km!

Salutacions CORRECATS!   

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2009 09:29 #2 per (Visitant)
Ah! El Nom de PERICO es perque soc periquito!  ;) i 81 l'any que vaig neixer!  8)

Ara si! ens veiem per aqui!  :great:

10 Jul 2009 10:14 - 10 Jul 2009 10:17 #3 per sir (Associat/da)

Ah! El Nom de PERICO es perque soc periquito!  ;) i 81 l'any que vaig neixer!  8)

AQUI sempre son ben rebuts els corredors i PERICOS ENCARE MES jejejeje ,perque som uns quants PERICOS...
benvingut al gran familia dels correcats i FORçA ESPANYOL ;)

10 Jul 2009 10:47 #4 per (Visitant)

Perico que vuela Perico a la cazuela... és broma!!!!  :smile: Benvingut Perico_81 (espero que el 81 no sigui significatiu dels gols que ens ficareu a Cornellà, veritat?)

10 Jul 2009 10:52 #5 per Kjb (Visitant)
Perico_81 benvingut!

Així m'agrada, un altre montcadenc que entra per aquests paratges!

Quines rutes fas en els teus entrenaments? També faig els entrenaments sol, i vaig canviat de ruta pq sinó es fa mooooolt avorrit.

10 Jul 2009 11:07 #6 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Perico.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

10 Jul 2009 11:44 #7 per cat (Visitant)
perico de Pere OK
però perico de pluma..no sé..no sé.. :whistle:

ei que és de broma...

benvingut perico 81  8)

10 Jul 2009 11:54 #8 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola¡ Perico, benvingut a la runnermania o maniatics del correr

Bon día

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

10 Jul 2009 12:06 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hola Perico 81 beienvenido a este nuevo y precioso mundo runner te lo pasaras en grande yo empeze a correr hace 7 años y sigo ;)aunque ahora tengo 47 recien cumplidos siempre tienes un nuevo reto pero es con uno mismo y eso te pasara a ti solo te digo una cosa entrena y estira bien  :mdr:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

10 Jul 2009 12:25 #10 per (Visitant)
Muchas gracias a todos por el recibimiento!

Espero aprender mucho de todos vosotros y seguir los consejos que seguro me seran de gran ayuda!

Un abrazo!  :great:

10 Jul 2009 13:49 #11 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Perico_81

10 Jul 2009 14:34 - 12 Jul 2009 18:25 #12 per Kjb (Visitant)
Perico_81 crec que dimecres ens vam creuar, jo "pujava" cap al pont de la Font Pudenta i tu "baixaves" cap a l'estació de Montcada-Manresa...jo duia la samarreta de Bombers d'aquest any...tots 2 vam fer "ziga-zaga" per deixar passar l'altre :rofl:

He tafanejat el teu perfil...i he vist el temps de Bombers...i de la Milla de Montcada recordo el teu nom... i la teva cara :whistle:

10 Jul 2009 16:38 #13 per (Visitant)
Veig que has fet be els deures!  :surprised: Penso que s que era jo! tu portabe una gorra tambe, no?

Jo entreno per les tardes, per la zona del riu cap a ripollet, sino de mollet a montcada cuan surto de la feina, la veritat es que els meus horaris son força raros pero bueno, algun dia podem montar una sortida i rodar junts!

Encara que tu estas en millors temps que jo! a mi hem queda molt per entrenar!  :whip:

10 Jul 2009 16:52 #14 per Kjb (Visitant)

Veig que has fet bé els deures! :surprised: Penso que sí que era jo! tu portaves una gorra també, no?

Doncs sí, portava una gorra negra i blanca.

Aquests dies quan torno al vespre m'he trobat un parell de cops a un ex-company (Òscar) de classe del meu germà que viu a la Font Pudenta que va cap a la Ferreria corrent, suposo que també deu fer el teu recorregut...

Últimament vaig fent més entrenaments per Mas Duran i els camins de la cursa de Santa Perpètua, una mica de puja-baixa que no va malament i no tant de riu (Besòs o Ripoll).

10 Jul 2009 19:39 #15 per antoniu (Associat/da)
benvingut Perico, quants mes som mes riurem.  8)

salutacions

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

10 Jul 2009 20:35 #16 per periquet (Visitant)
Compots veure i ja te han comentat, som molts els periquitos que sortim a correr, per que es un esport fantastic pero que es pateix molt, i amb això de patir, amb els del ESPANYOL no ens guanya ningú.
Ara aixo si, aquest any tambe patirem, pero aixo si, per anar a la UEFA o a la CHAMPIONS.

Fora conyas, benvingut el mon dels runners, i encantat de podernos coneixer algun dia.

Salut i kms per un tubo

10 Jul 2009 23:04 #17 per Serju16 (Visitant)
Un culer fins la medula et dona la benvinguda  :great: :great:, ja veuras que per aqui t'ho passes força be.

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

11 Jul 2009 12:04 #18 per Xeix (Associat/da)
Benvingut, :great:

Jo sóc ateu futbolísticament parlant però en alguns dels saraus que es munten entre pericos, culerots i altres tribus si la sang no arriba al riu m'ho passo molt bé, però hi ha d'haver una mica de marro  :666: :666: :666:

12 Jul 2009 19:39 #19 per (Visitant)
Gracies per la vostra rebuda! Periquitos i Culers!!!  :party:

El cert es que estic molt ilusionat amb aquest nou repte esportiu que s'hem presenta, i espero poguer disfrutar de molts de km amb gent com la que corre per quests puestos!

Salutacions a tots! ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats