mireiads

mireiads

16 Oct 2009 18:03 #1 per mireiads (Visitant)

Hola a tots/es!!!

Doncs una més que després d'uns quants anys d'inactivitat ha tornat a reemprendre la falera del córrer. Em dic Mireia, tinc 40 anys i visc a l'Ametlla del Vallés. Des de ben petita he estat vinculada al món de l'esport i la muntanya. Ara fa 9 mesos, després de quasi 3 anys de no fer res de res, estic entrenant de forma regular a muntanya. Fa 5 mesos em vaig proposar de participar i acabar a alguna prova d'ultrafons durant aquest any, i així ho he fet. El passat 3 d'octubre vaig fer la Cavalls del Vent i estic molt contenta d'haver-la acabat. Ara ja no hi qui em pari!!  :smile:
Estic encantada d'haver-vos trobat  :yes:

;) mireia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2009 18:04 #2 per nyef (Associat/da)
Benvinguda Mireia!  8)

bla bla bla bla ....

16 Oct 2009 18:23 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, Mireia.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

16 Oct 2009 19:54 #4 per massa (Visitant)
mireiads benvinguda,jo visc a La Garriga,o sigui que som veïns,quan vulguis quedar per pujar al Puiggraciós,només has de fer que dir-m'ho.

Amb una colla del gimnàs-les piscines de La Garriga,sortim a córrer els dimarts i els dijous a les 7 del matí...,normalment fem muntanya,però ara és fosc,tot i així algun dia hem sortit amb frontal..

Bé ja diràs...

salut,república i independència ara més que mai

16 Oct 2009 23:10 #5 per Sancho (Associat/da)
Benvinguda, Mireia

17 Oct 2009 17:37 #6 per RunnerSantBoi (Visitant)

Benvinguda, Mireia
ya no pararás, muntanyer@s hay la tira :yes:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

17 Oct 2009 19:11 #7 per Tamayo (Visitant)
Bienvenida mireiads!!!

Si ya conoces este mundillo, prepárate porque por aquí hay mucho loco suelto. :rofl:

RunnerSantboi se encarga de las habitaciones y las camisas de fuerza, tendrás que pedirle una plaza. :whistle:

17 Oct 2009 20:52 #8 per pedro (Associat/da)
Mireia, bienvenida, como veo que la montaña te tira, si quieres darte una vuelta por Montserrat, aquí te dejo una proposición muy decente
http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=6745.0

t'agrada correr???... i tant

17 Oct 2009 21:09 #9 per guido (Visitant)

Mireia, bienvenida, como veo que la montaña te tira, si quieres darte una vuelta por Montserrat, aquí te dejo una proposición muy decente
http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=6745.0

Ahí Pedro,haciendo publicidad de esta magnifica trobada-marató!  :great:

17 Oct 2009 22:44 #10 per RunnerSantBoi (Visitant)

Ahí Pedro,haciendo publicidad de esta magnifica trobada-marató!  :great:

RunnerSantboi se encarga de las habitaciones y las camisas de fuerza, tendrás que pedirle una plaza. :whistle:

Bueno Pedro haciendo publi de Montserrat y Tamayo del CASM vamos Centro asistencial en salud mental, en pocas palabras el Psiquiátrico, tranquilo que tenemos suite especial para Tamayo,Pedro si le quieres acompañar :mdr:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

25 Oct 2009 20:07 #11 per mireiads (Visitant)

eiii gràcies a tots!!
Pedro, ja m'havia estat mirant la marató pirata però el dia 21 de novembre sóc fora. A la que si estic pensant de venir es a l'entrenament de la vall del congost del 14 de novembre. Això de l'esmorzar també tira molt  ;).
Massa, jo encantada d'anar a córrer pel Puigraciós, però es que al teu ritme l'única cosa que et podrà acompanyar seran els meus cabells!!! encara no em coneixes i ja em vols matar? Em sembla que avui a la cursa de St Llorenç he identificat uns quants del foro  8)

mireia

;) mireia

27 Oct 2009 00:19 #12 per Eulàlia (Associat/da)
Benvinguda, Mireia, quina entrada al món de l'atletisme, els Cavalls del Vent  :surprised:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

27 Oct 2009 08:09 #13 per mireiads (Visitant)

Gràcies Eulàlia!!
Més que una entrada era una retornada després de 3 anys d'absència i he estat 9 mesos entrenant/patint per poder acabar-la. Volia baixar de les 18 hores, però em vaig quedar a les portes  :frown: . Un altre any serà!!

;) mireia

27 Oct 2009 08:28 #14 per clave (Associat/da)
Mireia uns quants de naltros també i varem ser a cdv! uns mes lents altres mes rapids pero tots disfrutant i patint, que bonic! :party: la cursa que esta mes de moda en el foro ara es la marato de la vall del congost de la qual ja he vist que has tret el cap........si no t'hi has inscrit no facis salat i fes-ho que és de les que disfrutaras de valent!! l'Abuelo te la fama per ser un crack de muntanya.........  :whistle:

L'orgull és personal e intransferible.

27 Oct 2009 08:39 #15 per abuelo (Visitant)
Benvinguda Mireia, ja et cónexia, però encantat que tornis a estar ben activa i de que estiguis per aqui a prop de casa. clave, soc un mataete entre la muchedumbre.Ara aixó si soc tal cual.
SAlut

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats