Antonimg

Antonimg

04 Nov 2009 23:14 - 04 Nov 2009 23:16 #1 per antonimg (Visitant)
Hola, correcats.

Em dic Toni tinc 37 anys. Vaig començar a córrer el mes de Setembre, 1 setmana abans de la cursa de la Mercè (va anar la meva primera cursa), dues setmanes després vaig deixar de fumar (duc 1 mes i em trobo molt millor, sobretot en resistència) i en la meva 2 cursa, la de la Marató del Mediterrani vaig aconseguir baixar el meu temps de la Mercé 10 minuts cosa que em va fer sentir-me molt bé amb mi mateix i fer que decidís seguir amb aquest esport que a poc a poc em va atrapant.
El meu pròxim repte és baixar de l'hora en 10 km i participar en alguna Mitja al llarg de l'any 2010.

Salut i km

Toni.

Quan no puguis córrer trota, quan no puguis trotar camina, quan no puguis caminar utilitza el bastó però mai t'aturis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2009 23:16 #2 per koldo (Visitant)
Benvingut Toni!  :great:

Podràs aconseguir tot el que et proposis  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

04 Nov 2009 23:21 #3 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Toni

04 Nov 2009 23:24 #4 per u_ktan (Associat/da)
Benvingut!!!,... jo porto dos anys i mig sense fumar,.. i bueno,... mentalment segueixo igual  :rofl: :rofl: :rofl:

04 Nov 2009 23:26 #5 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola, Antonimg, benvingut al forum
tranquilo que todo llegará a su debido tiempo,la constancia tiene su recompensa final,que no es otra cosa que el objetivo que te propones, para elegir tú 1ª mitja decidete por una plana tipo Bcn o similar y para acabar con buenas sensaciones, la 2ª tú mateix y el dia de tú debut en la marató tú objetivo será cruzar la linea de llegada, el crono es lo de menos,en ese instante serás maratoniá.

Saludos

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

04 Nov 2009 23:56 #6 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Toni.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

05 Nov 2009 00:12 #7 per llança (Associat/da)
antonimg , ha gaudir i ha patir del correr... això sí, fumar no fumaràs, però sentir l'alé dels altres impresentables al costat teu... els que vulguis.  :he:

... i com diu el savi RunnerSantBoi , t'ho has de prendre amb calma, que les marques arribarant soles

Apa Güelcom  :he:

05 Nov 2009 08:48 #8 per XaviPapell (Associat/da)
Eiiiiiiiiiii!!!!! que jo el conec  :party: :party:
Toni vinga company, ja veus que aqui tot es co una pinya, a la próxima cursa et presentes a la foto i et dones a coneixa.
Ja quedarem

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats