presentació Equip Maria Reina

presentació Equip Maria Reina

10 Jul 2010 16:55 #61 per maria (Associat/da)
Yo tengo bicis de tamaño pequeño entre hijos y sobrinos.
Decirme cuantas y de que tamaño necesitais y veremos que se puede hacer.
Maria

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2010 10:26 #62 per prudi (Visitant)
Pel que diu el company ricsol no serà fins al setembre, a veure si ens diu la data concreta, però començaríem a lligar el tema passat l'estiu, que serà mes fàcil, tinc companys de vacances, jo estic amb una llaaaarga baixa  :'( :'(

Penso que pot ser una experiència molt maca pels nanos, entrar al món del triatló (jo no n'he fet mai cap), però quan tinguem les dades concretes ens posem a la feina i ens organitzem  :great:

Gràcies a tots per l'interès i l'ajut, si ens cal res ens aprofitarem de la confiança!!

29 Set 2010 22:01 #63 per prudi (Visitant)
UAAAAAAA!!! :zzz:

Després de les vacances d'estiu, ens despertem i tornem a la càrrega.  Ja fa tres divendres que pugem a entrenar a la ctra de les aigües, amb força èxit, la furgo plena i un cotxe.  Aquest any s'han engrescat a pujar el petits, que ja no ho són tant, i de moment van amb molta empenta!!

Aquest diumenge, primera cursa de la temporada, a Cornellà.  Portarem 8 nens, a veure com els hi va.  Míriam atacarà els 10 km, està una mica desentrenada, però en té ganes.  La resta, la distància que els toca.  Angèlica va estar a punt de demanar fer els 10km en lloc dels 1700 m que li tocaven, però al final s'hi ha repensat, i això que va fer la pujada a Sant Ramon amb dos nassos!!

En fi, torna la "marea roja" de Maria Reina, diumenge ja us explicarem com ha anat el matí!  :great:

05 Oct 2010 20:57 #64 per RunnerSantBoi (Visitant)
Prudi como estás crack ?
felicidades por la nova web :great:

Salut

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

15 Oct 2010 20:50 #65 per prudi (Visitant)
Després de la cursa de Cornellà, l'equip ja ha pres velocitat de creuer.  Aquest diumenge anirem a la cursa de les Tres Torres, que ens cau molt a prop de casa, i portarem tota l'artilleria.  HHauríeu de veure els més menuts, de 4 anys, preguntant quan els portarem a una cursa!!

Després, el 24, TOTES les educadores van a la cursa de la dona, i portaran, lògicament, la secció femenina al complet, menys segurament Angèlica, que possiblement estigui a Valls i aprofiti per fer la cursa de la festa major, de Santa Úrsula.

No res, que sembla que ara que estic lesionat, van a tota màquina :666:.  Menys mal que en 12 dies m'incorporo!!

16 Oct 2010 18:53 #66 per Ramon_B (Associat/da)
Molt bones noticies  :party:. Ja veuràs com mica en mica et recuperes totalment. Molts ànims i a seguir així.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats