Em presento... Ferro!

Em presento... Ferro!

30 Nov 2009 09:53 #1 per Ferro (Visitant)
Bones!

Em penso que em toca presentar-me... Em dic Carles i visc a Sant Cugat del Vallès. Vaig estar molts anys fent BTT (ara només l'agafo un cop al trimestre  :arf:) i fent tennis. Però amb el naixement de la meva segona filla, la falta de temps em va impedir seguir jugant a tennis a un nivell decent (al segon set feia pena...  :whip:)i vaig decidir deixar-ho.

Però l'esport és la meva gasolina, així que vaig descobrir que el running em permetia mantenir-me en forma i el podia practicar en tot moment, sol o acompanyat. Així que ja em veieu, fent quilòmetres, amb dues curses de 10K que he fet aquest any i agafant-li el gust per un esport que sempre havia trobat molt avorrit. Tinc la sort que moltes vegades surto acompanyat per amics i aleshores es converteix en un esport collonut, doncs al final tots guanyem!  :he:

Doncs poca cosa més, sóc informàtic, tinc 38 anyets i la meva altra passió son els Gegants, així que potser em veureu per Sant Cugat amb la faixa posada! Fal·lera Gegantera!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2009 09:56 #2 per TRI-GAT (Visitant)
Benvingut Ferro, jo també soc de Sant Cugat.

Ens veiem pel poble.  8)

30 Nov 2009 10:00 #3 per krlos (Associat/da)
Faria algun acudit sobre els gegants i el tri-gat, pero com que el Ferro no ens coneix (encara) :666:, m'ho estalvio.

Benvingut Ferro. Ja et presentarem a l'altre tenista (Gàltix) perque feu algun partidet  :he:

(i ves per on, un altre informatic. Sou com un plaga en aquest foro  :rofl:)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

30 Nov 2009 10:25 #4 per Ferro (Visitant)
Gràcies companys!

TRI-GAT, vas a córrer amb la gent de Running Vallès? Jo, des de fa un parell de mesos, els dissabtes, sempre que puc, m'hi apunto.

Faria algun acudit sobre els gegants i el tri-gat, pero com que el Ferro no ens coneix (encara) :666:, m'ho estalvio.

Ep! només em poso sota un Gegant si porta faldilles!  :winktongue:

Benvingut Ferro. Ja et presentarem a l'altre tenista (Gàltix) perque feu algun partidet  :he:

(i ves per on, un altre informatic. Sou com un plaga en aquest foro  :rofl:)

M'imagino que es el que te estar tot el dia assegut davant l'ordenadore... que al final de la jornada tens necessitat de sortir per cames!  :intello:

30 Nov 2009 10:29 #5 per TRI-GAT (Visitant)

Gràcies companys!

TRI-GAT, vas a córrer amb la gent de Running Vallès? Jo, des de fa un parell de mesos, els dissabtes, sempre que puc, m'hi apunto.

Fa molt temps que no surto amb ells, però estic en contacte amb l'Amadeu frequentment.

Surto casi cada dia pel poble a donar-li voltes o cap a Sant Medir o mes amunt, depén de l'hora. 

30 Nov 2009 10:55 #6 per Osc@r (Associat/da)
Hola Ferro. Jó soc de Valldoreix i els dimarts vaig amb els de Running vallès a fer series a la recta de can calders. Si vens et divertiras....i....patiràs. :whistle: :whistle:

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

30 Nov 2009 12:02 #7 per Ferro (Visitant)

Hola Ferro. Jó soc de Valldoreix i els dimarts vaig amb els de Running vallès a fer series a la recta de can calders. Si vens et divertiras....i....patiràs. :whistle: :whistle:

Si, això dels dimarts ja ho tinc en ment, segurament passat festes. De totes maneres, em penso que per a les sèries es imprescindible el pulsòmetre, oi? Doncs be, està al caure...  ;)

30 Nov 2009 12:07 #8 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Ferro.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

30 Nov 2009 13:49 #9 per Sancho (Associat/da)
Benvingut, Ferro.

30 Nov 2009 16:25 #10 per Ferro (Visitant)
Gràcies Enric59 i kalimero! :intello:

30 Nov 2009 16:39 #11 per pirata agus (Associat/da)
ferro benvingut  al foro. :he:

hoy empieza el resto de mi vida

30 Nov 2009 17:48 #12 per llança (Associat/da)
Salutacions Ferro  ;)

—Bienvenido a la esclavitud.
—No, gracias, ya he estado casado

Abierto hasta el amanecer

30 Nov 2009 21:50 #13 per Ferro (Visitant)
Gràcies pirata agus i llança!

Aquest foro és GEGANT!  :intello:

30 Nov 2009 22:40 #14 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola Ferro,benvingut
No sé si nos conocemos, puede ser en la cursa de Les Planes, es que ser avi me hace perder la memory.

Nos vemos
Manolo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

30 Nov 2009 23:12 #15 per Ferro (Visitant)

Hola Ferro,benvingut
No sé si nos conocemos, puede ser en la cursa de Les Planes, es que ser avi me hace perder la memory.

Nos vemos
Manolo

Gracias!

Si Manolo! Fué mi primera cursa y te saludé antes de la misma. Vaya, aún siendo avi sigues teniendo buena memoria!  :he:

Lo cierto es que tengo buen recuerdo de la cursa de Les Planes, bastante tobogan, pero muy bien organizada, buen ambiente y muy divertida. A ver si el próximo año puedo repetir!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats