Ricardinho

Ricardinho

30 Gen 2007 18:07 #1 per Ricardinho (Visitant)
Soc en Ricardinho. Em dic així gràcies al company Sergi42195 per que no tinc res a veure amb Brasil (tret de que m'agraden les brasilenyes :great:)

Vaig començar a correr asiduament fa tres anys, absn d'aquest tres anys corria una vegada cada dos mesos i ara si estis dos mesos sense correr em torno boig.

M'agrada molt viatjar, el corre m'ajuda a fer-ho.

Conec a molts de vosaltres i cada dia, cada semana espero coneixer a més.

Pel tema de marques, he fet de tot, maratons en ruta i de muntanya (duc 60 marathons, la meva ilusió es atrapar en Arcadi42 que en té 72), curses curtes en ruta i de muntanya, deu mils i mitges marathons curses de 100 qms en pista i en ruta, curses de 6 hores, traveses de muntanya, he fet uan mica d'alpinisme. I aquest any m'iniciaré en les 24 hores.

El que millor sem dona es l'ultrafons, però el que millor se'm dona es l'alegria, la companyia, el fet de sortir un diumenge, patir com mai però fer la xerrada amb molts de vosaltres, o veure en algun raco del mon, lluny de les nostres casas i veure indrets inimaginables d'una forma diferents i saludable: corrents

Ricardinho

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2007 18:28 #2 per massa (Visitant)
Ricardinho,mira't aquesta cursa de cara a l'any que ve: www.badwater.com/

salut,república i independència ara més que mai

30 Gen 2007 18:37 #3 per Ricardinho (Visitant)
I per que no aquest?

M'ho estic mirant i està força bé, gràcies Massa

Ricardinho

30 Gen 2007 18:43 #4 per massa (Visitant)
No sé si ets a temps a inscriure't.....

salut,república i independència ara més que mai

30 Gen 2007 18:51 #5 per Ricardinho (Visitant)
Em sembla que tens rao, Massa així i tot els he enviat un mail solicitaant informació pel tema de inscripcions per tenir-les clares de cara altres anys.

La veritat és que a mi les ultramarathons per etapes, tipus marathons des Sables no m'agrade, a mi m'agraden les non-stop. I d'aquestes segones es fan meny que les primeres.

Ricardinho

31 Gen 2007 22:11 #6 per BurningSun (Associat/da)
Encantat sapiguer mes de tú Ricardinho,

Mira quina coincidencia, l'altre dia buscant idees per al logo vaig veure la portada d'un film, "Running on the sun" de l'any 2000 102min. Dir. Mel Stuart. Basada en el BadWater 135.

molts km's

l'Experiencia Taronja Continua

31 Gen 2007 23:23 #7 per Markinho (Visitant)
Algú te aquesta película? M'agraderia veure-la :P

08 febrer 2007 11:02 #8 per edyvil (Visitant)
Tot i que ens coneixem fa poc temps persolment (i per motius futboleros) jo tinc constància de qui ets des les primeres curses que vas començar a córrer que coincideix amb les primeres que jo vaig fer també.
El perquè de fixar-me en tu Ricardinho no va anar tant per la qualitat que tens correns com pel club al que representes. El FILA Domingo Catalán va ser el meu primer club en atletisme a més de ser el lloc on va néixer la meva afició per aquest esport.
Diferents companys d'aquell temps com el Xavier "El Perillas" (no recordo el seu cognom, es va casar i retira de moment) que al costat del gran Jordi Olivella SIR eren el "lobby periquito" del DOMINGO CATALÁN, altes com les insignes Carme Ballesteros, Toni i l'Emi Vaquero, Mario..etc etc... i els R. Verge que no faltaban mai enlloc perque la mare els duia amb l'antic Ibiza Vermell potser????.
Tots aquests detalls els conec d'haver-los viscut diumenge darrere diumenge i any rera any.
Per a acabar Ricardinho una curiositat que tinc i prego que em disculpis per la indiscrecio. ¿és cert que vas ser àrbitre de futbol??
Ets un tiu collonut i un amic.
Ens veiem i sort a las maratons de fora de Catalunya, ja explicaràs com et va en cadascuna company!!!

David Prieto

07 Mar 2007 20:10 #9 per sir (Associat/da)
ricardinho disposo de dilluns a dijous per corre  sobre 1hora o 1.15 ,
divendres pel mati ciclisme carretera i dimecres al migdia si puc tambe ,si m,ho permet la feina,preparant triatlons,  duatlons o marxas de ciclisme.
PROPERES CURSES SON
11/03 duatlo de reus
18/03 marxa cicliste bilbao 100km
25/03 cursa montornes mitja marato
31/03 cursa de sant pau 2 hores(si puc per la feina)
01/04 marxa cicliste vilafranca del penedes 140kms.
08/04 alguna cossa buscarem
09/04 cursa de canovelles 15km
15/04 marato paris
tu mateix ...sub 2.30 :whip:

07 Mar 2007 20:21 #10 per Ricardinho (Visitant)
sir ok, demà m'hi poso i ja ho tens fet, et faré una mica de seguiment per si hi ha problemes modificar una mica tota la pesca.

edyvil ostres et respondré ara, vaig ser arbitre de futbol dels 16 any fins els 23, dels 23 als 25 compaginava amb l'atletisme.

Vaig arribar a ser arbitre de 2ª Regional, de linier habia anat a tercera divisio, pero mcada vegada veia mé si mes injusticies, violencia i mals companys entre l'arbitratge mateix i vaig decidir deixar-ho. Jo havia corregut curses als estius, i las 2 marathons anuals (demanava descans de arbitratge).

Pel que fa a esports, he fet muntanyisme-alpinisme amb ma germana, he fet cursets de natacio de petit, 2 anys de futbol 1 any de futbol sala, un any de balonmano, practicava molt la bicicleta de muntanya

Ricardinho

07 Mar 2007 21:31 #11 per amidrine (Visitant)
ricardinho, tinc un parell de fotos de la teva arribada a la marató d'aquest diumenge, si t'interessen ja em diràs com te les puc fer arribar.
Salut!

08 Mar 2007 13:10 #12 per Ricardinho (Visitant)
el meu mail es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ricardinho

08 Mar 2007 16:24 #13 per edyvil (Visitant)
sir a la marxa ciclista de Vilafranca del 1 d'abril aniré a veure't, ja que correr al poble on visc que menys, a mi la bicicleta la veritat és que no rendeixo i encara que sembli estrany encaixo l'esforç pitjor que corrent. 8)

Tu Ricardinho em vas explicant totes les maratons que facis, quina enveja poder fer tantes. 8). I sort que vas deixar el futbol per les curses... ets el meu ídol... 8).

David Prieto

08 Mar 2007 16:29 #14 per sir (Associat/da)
cap problema  EDYVIL ens veurem a VILAFRANCA DEL PENEDES EL 1 D,ABRIL ...al barri de l,espirall :yipi:

08 Mar 2007 16:37 #15 per edyvil (Visitant)
Ens veurem abans a Montornés sir que també i vaig i de fet aquesta Cursa de Sant Pau (dos hores) de 31 març me la van comentar (precisament el delegat del FC Barcelona d'atletisme que ell forma part de l'organització) i no esdecartable que i vagi, tot i que m'hauria d'informar millor perquè no se ni on és ni quan comença ni res.
Si pots quan tinguis temps m'explicas tema incripcions i de quin Sant Pau es tracta que ha Catalunya hi han uns quans. 8)

David Prieto

09 Mar 2007 16:35 #16 per Ricardinho (Visitant)
La primera bici que li van regalar a en sir va ser sense sillin, d'aqui que li agradi tant... ja ja ja  :mdr: :mdr: :mdr:

Ricardinho

09 Mar 2007 21:16 #17 per sir (Associat/da)
molt gracios,exacta quantas mes hores porto a sobre de la bici mes dissfruttooooooo,tranquil aquesta ma l,apunto (porras)...
la marca de la meva bici es ITALIANA es diu SENZASILLINI,PER CERT LA TEVA JA ARRIVAT,
JA POTS ANAR A BUSCARLA. :whistle:
ES EL MODEL SOLOTIJAAAAAAAAA :yipi:

09 Mar 2007 22:20 #18 per Txell (Associat/da)

Tot i que ens coneixem fa poc temps persolment (i per motius futboleros) jo tinc constància de qui ets des les primeres curses que vas començar a córrer que coincideix amb les primeres que jo vaig fer també.
El perquè de fixar-me en tu Ricardinho no va anar tant per la qualitat que tens correns com pel club al que representes. El FILA Domingo Catalán va ser el meu primer club en atletisme a més de ser el lloc on va néixer la meva afició per aquest esport.
Diferents companys d'aquell temps com el Xavier "El Perillas" (no recordo el seu cognom, es va casar i retira de moment) que al costat del gran Jordi Olivella SIR eren el "lobby periquito" del DOMINGO CATALÁN, altes com les insignes Carme Ballesteros, Toni i l'Emi Vaquero, Mario..etc etc... i els R. Verge que no faltaban mai enlloc perque la mare els duia amb l'antic Ibiza Vermell potser????.
Tots aquests detalls els conec d'haver-los viscut diumenge darrere diumenge i any rera any.

Edyvil, tens a tothom fitxat i desde fa anys, hauràs d'escriure un llibre amb les teves vivències/coneixences d'aquest mundillo. 8)

10 Mar 2007 23:07 #19 per Ricardinho (Visitant)
Ja saps que et debia una, amb allò de la porra ja ja ja Sir

Ricardinho

12 Mar 2007 10:25 #20 per edyvil (Visitant)
La veritat Txell és que per a tenir-vos "controlats" a sir, Ricardinho o tu mateixa no és gens difícil per poc que busquis trobes informació i és que ja li agradaria a molts professionals de quansevol sports tenir l'activitat que teniu vosaltres. Penso fer-ho Txell el tema del llibre però quan arribi el moment oportú, avui encara em queda molt per veure i a vosaltres per fer.
A més per a mi seguir-vos és un plaer no una obligació i m'agrada veure els vostres resultats en altres especialitats esportivas o cursas fora de Catalunya.Però encara em segueix agradant més trobar-vos en les mateixes curses on jo vaig.

Ahir diumenge sense anar més lluny vaig estar amb el Ricardinho acompanyan-lo a recollir l'últim trofeu que va guanyar en una cursa catalana abans de comença la "gira" de maratons que ha de fer.

David Prieto

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats