Nick Ramone

Nick Ramone

27 Abr 2010 00:10 #1 per Nick Ramone (Visitant)
Hola a tots.

Sóc en Nick Ramone, una barreja de la meva altra passió que es la música, entre Nick Cave, i els americans Ramones. Però si voleu abreujar el nom em podeu dir simplement Ramon.

Fa poc que pertanyo a la família dels corredors i encara fa menys als corredors.cat. Normalment entreno en el tram de la Diagonal fins a Glòries, i per les platges del PobleNou.

El meu objectiu quan vaig començar a còrrer, ha canviat, i ara tinc en ment poder fer una marató. Però primer necessito crèixer com a correrdor i preparar-me no sols físicament sino també mentalment, i la meva intenció es reflectir-ho en una pàgina el dia a dia, previ, i post marató.

Gràcies per rebrem en aquesta fantàstica família.

Salutacions.

Km. 666

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2010 08:25 #2 per Lucius (Visitant)
Benvingut.

Rock never dies

JDFT

27 Abr 2010 10:26 #3 per krlos (Associat/da)
Benvingut Nick Ramone

Busca als diversos grups d'entrenament que hi ha pel foro i trobaràs molta gent de la teva zona per poder compartir algun que altre entrenament i objectiu. I sort amb la teva futura marató  :great:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

27 Abr 2010 10:40 #4 per Tommy Gun (Visitant)
Yo también soy un "acólito" de Nick Cave, desde sus tiempos en Birthday Party, cuando casi era un bebé. Y lo ví en directo en el 84 en la ya desaparecida sala 666 de Poblenou, cuando su pelo era espeso y alborotado y se afeitaba el bigote: un concierto de los que no se olvidan.
Los Ramones eran otra cosa, claro. Eran más de andar por casa, más fáciles de entender, más de extrarradio, pero contundentes y peleones. Queda alguno vivo aún, ¿no?
Bienvenido al mundo de las carreras, Nick Ramone. No es tan divertido como el rock and roll pero el hígado lo agradece.

27 Abr 2010 17:35 #5 per crica (Visitant)
Benvingut. Com em vas fer suar per trobar-te al fòrum i canviar-te el perfil. Jo em pensava que el teu nick era Ramone. NO que teníes com a nick NickRamone!!!

27 Abr 2010 19:22 #6 per Oscar (Visitant)
Si que queda algun de viu, jo soc Ramone,  :whistle: Jo els vaig veure en l'ultim concert aquí en el 92, deu n'hi dó s'hi ha plogut.
Hey Ho let's go !!!!1 :great:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

27 Abr 2010 23:52 #7 per jag75 (Visitant)
benvingut!

jo a New york, a Bovery, mñ he pres una pizza a la plaça Joey Ramone al costat de la botiga on Varvatos va dissenyar el logo dels Ramones.

ànims en la marató , amb respecte i sense por per al repte

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats