Carloslop24

Carloslop24

03 Mai 2010 13:13 #1 per carloslop24 (Visitant)
Em dic Carlos, tinc 42 anys i visc a Viladecavalls!!!
Després d’estar molts anys dintre de les curses populars vaig caure en el pou de les lesions  :'( :'((quatre anys “en el dique seco” amb dues intervencions quirúrgiques, una a cada genoll).
Veure passar als corredors pels carrers dintre dels seus entrenaments era més dolorós que el propi del genoll i quan anava a veure el final de la marató encara era pitjo.
Una cosa si que veia clara i és que el grup de corredors de “corredors.cat” era cada vegada més gran i l’ambient que es respirava dintre d’ells molt agradable. Cada vegada tenia més clar que una vegada recuperat formaria part d’aquesta gran família i em deia jo mateix “Vull ser Corredor.cat”.
Afortunadament sembla que aquesta mala racha toca a la seva fi i aquest any ja he pogut participar en sis mitja maratons i moltes curses de curta distància.
Recuperat i amb moltes ganes de gaudir d'aquest meravellós món de l’atletisme popular inicio una nova etapa amb tots vosaltres.
:yipi:
Una salutació a Kitus14 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2010 13:25 #2 per krlos (Associat/da)
Benvingut, Carloslop24.

Vius a una bona zona per entrenar pujadetes varies. Si ja has fet 6 mitges en el que va d'any, ja has fet molt més que alguns que no estan lesionats  :whistle: :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2010 17:18 #3 per crica (Visitant)
Benvingut, Carlos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2010 18:22 #4 per korfbaler (Associat/da)
Hola Carlos,

Com diu en Krlos tens una bona zona per fer pujades. Ja pujes fins a l'antena?  :whistle:
Jo soc de l'altre banda  :666: No pensis malament  ;), soc de Vacarisses, i he pujat a l'antena des de l'altre costat. Peró ara soc jo el que estic al "dique seco".  Espero tornar per poder veure quin costat es més dur  :he:
Com la tens a prop, passat per aquí a veure si t'agrada http://www.corredors.cat/cursavacarisses/

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2010 18:37 #5 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola, Carloslop24 benvingut de nou a mon del runner

salutacions

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2010 08:54 #6 per carloslop24 (Visitant)
Gràcies a tots per la rebuda !!!

Korfbaler, espero que et recuperis el més ràpid possible per poder pujar a l’antena moltes més vegades, jo encara no he pujat ja que encara no estic massa situat als molts recorreguts que ofereix la zona perquè només porto dos anys a Sant Miquel de Gonteres – Viladecavalls-
El circuit que si he fet és un que fa un recorregut interior que arriba a Montserrat i passa precisament per Vacarisses
Referent a la cursa de “La Campana” de Vacarisses, ja la vaig poder fer l’any passat i em va agradar molt, aquest any no la podré fer ja que m’han recomanat que faci un descans ja que la tornada la he agafat amb moltes ganes i he fet un munt de curses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2010 17:46 #7 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Carlos  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2010 19:33 #8 per cristina (Associat/da)
Bienvenido al foro Carlos  ;)
Espero que la buena racha que llevas te dure siempre  :great:
Ya nos veremos en alguna cursa o entreno.
Que vaya muy bien los entrenos y todo.
Un saludo.
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats