carlesgom

carlesgom

09 Jun 2007 00:39 #1 per carlesgom (Visitant)
Hola a tots!

La veritat és que em fa força il.lusió d'escriure aquestes ratlles a mode de presentació...

Sóc en Carles, de Vilafranca del Penedès, però Sants_enc d'adopció. Resulta que fa uns 10-11 anys (ara en tinc 28) havia anat a córrer pel meu compte de forma esporàdica, tot fent un circuit d'uns 8-9 kms. La cosa m'agradava (m'havia atrevit a fer 20 kms, 50 voltes a unes pistes d'atletisme!  :biggrin:), però per diverses raons no vaig arribar a posar-m'hi mai seriosament.

I el fet és que, en els darrers quatre anys, quasi no he fet res d'esport  :ouch:. Però per una mena d'aposta feta la nit de Cap d'Any amb uns amics sobre la Cursa de Bombers, vaig tornar a posar-m'hi una mica!

Anava un parell de cops per setmana al Parc de Joan Miró (per la foto, diria que he vist en danigoal per allà algun cop) i vaig fer el meu debut en cursa a Bombers'07. El meu objectiu era baixar de 48'. Doncs bé, vaig fer 45'58'', i vaig estar en un núvol durant uns quants dies  :biggrin:.

Va ser aleshores quan vaig començar a plantejar-me més seriosament el fet de córrer. Vaig trobar força informació per Internet sobre plans d'entrenament i, a banda d'això, vaig anar a parar a www.corredors.cat   8).

Us asseguro que, des d'aleshores, hi entro cada dia!! És xocant, però molts de vosaltres em resulteu quasi com de la família (tot i que no us conec encara en persona). He après moltíssim dels comentaris que van apareixent pel Fòrum. I sobretot, vull felicitar-vos per l'ambient constructiu i positiu que creeu tots plegats. No fa més que contribuir a que m'enganxi més a córrer ;).

I bé, des de l'abril he estat fent 3-4 entrenaments per setmana. Només he fet una altra cursa (la del Corte Inglés). Però fa dues setmanes, vaig fer un petit test de 5 kms (5 voltes al Parc de Joan Miró  :P) i vaig fer 20'44'', prou millor que abans de la Cursa de Bombers, la qual cosa em manté prou il.lusionat. Ara tinc ganes de fer una cursa ràpida de 10 kms (hauria fet Pineda, però tenia un comiat de solter ineludible...). Així que potser faig la de la Vila Olímpica...

El córrer s'ha convertit per mi en una curiosa pòcima de la felicitat, tant física com psíquicament. Ho estic recomanant a tothom, com si fos la solució a tot!!  :mdr:

Doncs bé, aquí tanco el rotllo, que m'embalo!!

Salut a tothom, i l'enhorabona de nou per aquest fòrum!!

10 km: 41'25'' (Cursa de Bombers, BCN, 2010)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2007 01:10 - 09 Jun 2007 01:12 #2 per danistal (Associat/da)
Benvingut carlesgom a la gran familia de CoRReDoRS.CaT ;)

Pels teus comentaris veig que has entrat amb moltes ganes i força en el món del córrer i vas llançat company, sobre tot intenta no tenir pressa que si entrenes els resultats tard o d'hora arribaran segur, ára bé moltes vegades no arriben quan nosaltres volem o quan ens ho esperem. Tingues present que aquest és un esport d'acumul·lació en el que cada dia es va millorant mica en mica.

A veure si coincidim en alguna cursa i et presentes!

Salutacions 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2007 09:16 #3 per Dani (Associat/da)
Benvingut Carlesgom 

Un altre de Sants, ja som uns quants!  :party: :party:

Si vens a la Villa Olimpica estigues atent a la trovada que fem abans de la cursa per fer petar la xerradeta, així de pas ens coneixem. Jo al principi també anava a la Plaça del escorxador, aprofitant els seus mil metres de corda. Llàstima que a tot hora hi hagin cotxes, molt de soroll i depen de quines hores, moltissima gent. He mirat el meu quadern de bitàcora i he vist que jo també vaig fer un test de 5km a Joan Miró amb 21'08" i un mes després estava fent 42'19" a Poble Nou, per tant, el teu marge de millora és molt i molt gran, i si lu sumem que encara no tens els 30  :whistle: :whistle:

Ja ens explicaras els teus progressores i aviam si ens coneixem a la Villa Olimpica.  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2007 10:47 #4 per Danigoal (Associat/da)
Bienvenido Carlesgom

Anava un parell de cops per setmana al Parc de Joan Miró (per la foto, diria que he vist en danigoal per allà algun cop)


Pues seguro que sí. Yo también soy de la zona. Entreno en el parque 2 o 3 veces por semana. Seguro que nos hemos cruzado. 8) La proxima vez no dudes en salurdame.
A ver si nos vemos. Yo suelo bajar a entrenar a eso de las 20:00 o 20:30 ahora que hace calor. Bueno, lo cierto es que esta semana pasada no he hecho ni un km. :whistle:  :whip:

I bé, des de l'abril he estat fent 3-4 entrenaments per setmana. Només he fet una altra cursa (la del Corte Inglés). Però fa dues setmanes, vaig fer un petit test de 5 kms (5 voltes al Parc de Joan Miró  :P) i vaig fer 20'44'' 


Yo en los 5km también tengo un tiempo muy similar y en los 10 mi marca es 43'50", aunque creo que es mejorable. Para que veas que ahora mismo tienes mucha mejora.

La Vila Olímpica puede ser un buen sitio para comprobarlo. Ya explicarás.  :great:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2007 14:50 #5 per gorka (Associat/da)
carlesgom

Quanta raó tens quan dius que el córrer és una mena de pòcima de la felicitat. Benvingut!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2007 10:56 #6 per carlesgom (Visitant)
Gràcies a tots, gorka1, Danigoal, Dani i danistal per la vostra benvinguda!! :biggrin:

Danigoal: jo hi ha força dies en què entreno tardet, cap a les 22h o encara més tard  :ouch:, però algun dia també apareixo per Joan Miró més aviat... Et dic alguna cosa quan et vegi!!  8) I gràcies per les referències de temps!!  8)

Dani: doncs sí, els dies en què no vaig al Parc en horaris tan intempestius, hi ha força "obstacles"  :ouch:. Està bé això de conèixer la referència del teu quadern de bitàcora  :biggrin:. Per cert, si tot va bé, ens podrem conèixer aquest diumenge!  8)

danistal: merci pels consells! Ja aniré explicant com em va...  :yes:

I a tots, doncs suposo que ja ens anirem coneixent si coincidim en una o altra cursa!!

Salutacions a tothom!!

10 km: 41'25'' (Cursa de Bombers, BCN, 2010)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2007 11:13 #7 per ManoloM (Associat/da)
Esto cada vez es más y más grande. Bienvenido carlesgom y no dudes de presentarte este domingo en la Villa Olímpica, aunque no seremos muchos correcats ,pero si muy representativos.


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2007 22:02 #8 per Albert67 (Visitant)
carlesgom, ves al tanto que aixó del còrrer enganxa, i un cop ets dintre, no pots sortir... :diablo:, ànims i benvingut, molta sort a la Villa Olímpica.. :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2007 23:52 #9 per carlesgom (Visitant)
Hola de nou!!

Ja sóc associat!!  :biggrin:

:party: :party:

Albert67, em temo que tenies raó, ja no sé si em podré desenganxar  :whistle:  :great:

ManoloM, aunque ya nos saludamos en la Vila Olímpica, gracias por la bienvenida!

10 km: 41'25'' (Cursa de Bombers, BCN, 2010)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2007 23:53 - 19 Jun 2007 23:56 #10 per Xavier (Associat/da)
"que bueno que viniste..."

Benvingut Carles.

A veure si s´escampa l´exemple. :whistle:

Salut 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2007 00:31 #11 per Dani (Associat/da)
Benvingut company !

Aviam si t'animes a fer més curses que una a  cada trimestre  :whistle: :whistle:

Es veu que donar voles al parc de l'escorxador et senta bé. Molt bona la marca a la Villa Olimpica.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 08:45 #12 per Zenon (Visitant)
carlesgom, a presentarte en la próxima cursa, ya sabes normalmente quedamos media hora antes de cada cursa , en el arco de salida para hacer la foto, tú vienes por allí y dices, soy carlesgom y aunque no conozcas a nadie ya verás como a partir de ese momento empezarás a conocer a muchos y en cada carrera a alguno más. ;)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2007 22:44 #13 per carlesgom (Visitant)
Muchas gracias, zenon!! :biggrin: En una u otra cursa nos conoceremos  8) 

Dani: suposo que, de moment, encara no tinc prou "aguante" com per participar a curses amb molta freqüència... :whistle:  D'altra banda, per ara em plantejo anar a una cursa després d'un cert període d'entrenament...

Però bé, suposo que a la tardor voldré fer, no ja una cursa per trimestre, sinó fins a una al mes  :mdr:. En tot cas, m'agrada molt l'ambient de cursa, i més ara que he començat a conèixer correcats!!  8)

Fins aviat, companys!!  :biggrin:








10 km: 41'25'' (Cursa de Bombers, BCN, 2010)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2007 07:54 #14 per gorka (Associat/da)
Una per mes és un ritme que s' aguanta bé. Així tens temps per entrenar, caps de setmana per fer altres coses, etc.A més a més fa una mica més especial el dissabte o diumenge de cursa.
Si competeixes cada setmana es pot arribar a tornar en una rutina i -per mu- perd part de l' encant que té la pràctica d' aquest esport.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2008 12:56 #15 per carlesgom (Visitant)
Hola de nou!

Feia força temps que no treia el nas pel Fòrum...  :whip: Bé, resulta que cap a finals de juny vaig tenir un problema de tendinitis rotuliana a tots dos genolls, i ha costat molt que marxés  :'(.

A l'agost vaig intentar tornar a córrer quan semblava que ja feia poquet mal (i ja amb calçat adequat per asfalt!! :whip:), però el resultat, al cap de poquets dies, va ser negatiu.  :arf: Cap al setembre vaig intentar tornar i el resultat va ser negatiu, tornava a fer-me mal els genolls. Cap a finals d'octubre, altre cop: tornava a fer-me mal (tot i que ja només era el genoll dret).

Pel mig va haver-hi visites a metge de les quals vaig quedar content només parcialment... Sigui com sigui, tenint en compte que les articulacions són delicades, vaig arribar a pensar que no podria tornar a fer més de 3 kms seguits :'(.

Però bé, heus ací que arriba el mes de gener, i que sembla que faig 3 kms i no em ressenteixo de res... Deixo passar una setmana sencera, en faig 4 i la cosa torna a sortir bé... Ídem i al cap d'una setmana en faig 5... A la següent en faig 6... Ja puc córrer mitja hora seguida i no noto molèsties... Vaig intercalant un dia entre setmana en què rodo una mica o intento fer alguna sèrie... I bé, ja he tornat a fer, en entrenament, 9-10 kms en ritmes de 4'42''-4'47''... La veritat és que, encara que això sigui lluny del meu millor ritme en 10 Km, just abans de "petar" al juny(4'19''), estic prou content pel simple fet de poder tornar a córrer!!! 8)

Estic inscrit a Bombers i intentaré acostar-me a la meva marca de l'any passat, en què vaig tenir un dia molt bo per l'entrenament que havia fet fins al moment (45'58'').

Però, sigui com sigui, l'important és poder tornar a  córrer!!! :yipi:

Ah, i per cert, l'enhorabona a tots els qui heu progressat tant en aquest temps en què he estat poc pendent del Fòrum!! Per citar-ne alguns: Dani, Danigoal,Pipiolo, Pinucset... M'alegro molt per tots vosaltres!!  8)





10 km: 41'25'' (Cursa de Bombers, BCN, 2010)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2008 15:50 #16 per Dani (Associat/da)
Re-benvingut a les curses  :party: :party:

A poc a poc i bona lletra. Mira de no forçar més del necessari, i si a Bombers has d'anar tranquilet, cap problema. Que deu mils ràpids fins al Juny en tens uns quants de guapus.

Ens veiem a bombers  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2008 18:19 #17 per (Visitant)
Hola nois, jo em dic LaiA i també sòc de Sants. M'he passat 5 anys vivint a andorra i fa poc he tornat a la ciutat, i feia molt temps que no feia curses que no fossin de muntanya. Fa poc em vaig animar i vaig apuntar-me a la cursa dels nassos i hem vaig animar i ara m'he apuntat a la dels bombers... no sòc una gran corredora però almenys acabo les curses, que de fet és el meu objectiu. :P

En fi, sols em volia presentar i dir hola a tots!

L.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2008 23:43 #18 per Dani (Associat/da)

Hola nois, jo em dic LaiA i també sòc de Sants. M'he passat 5 anys vivint a andorra i fa poc he tornat a la ciutat, i feia molt temps que no feia curses que no fossin de muntanya. Fa poc em vaig animar i vaig apuntar-me a la cursa dels nassos i hem vaig animar i ara m'he apuntat a la dels bombers... no sòc una gran corredora però almenys acabo les curses, que de fet és el meu objectiu. :P

En fi, sols em volia presentar i dir hola a tots!

L.


Hola Laia!

Benvinguda al forum. Però no et tallis i obre un fil personal a l'apartat "Qui es qui , presenta't". Només has de clicar a Missatge Nou en aquest apartat.
Jo també soc de Sants, un barri una mica Ave-riat però amb molta solera.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2008 22:22 #19 per BurningSun (Associat/da)

Hola de nou!

Feia força temps ....


Que tal, espero que ens poguem veure per l'escorxador, je je, no em mal interpreteu, encara que jo també estigui una mica escorxat no es pas aixó, es que l'ultim cop que ens vam veure va ser al parc de l'escorxador.

Anims, a veure si els que estem tocats anem de mica en mica sortint del forat.

km's


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2008 19:42 #20 per Dani (Associat/da)
Hola Carles!

He llegit, poder, que vas a La Llagosta?

Si agafes el tren de les 08.29 i vas en transport públic ens veiem amb cara d'adormits  ;)

Fa la tira que no vaig a l'Escorxador. És un lloc prou bo per entrenar si no fos per la quantitat de cotxes i de soroll que s'ha d'escoltar!

Per cert, a poc a poc i bona lletra. Si entrenes amb cap i sense voler agafar la forma ràpidament ja vueràs com aniràs més ràpid que mai.


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.