Sergi Olot

Sergi Olot

28 Jul 2010 14:40 #1 per runner27 (Visitant)

Bona tarda!
Em dic Sergi Labrador i porto 10anys corrent més o menys regularment.
Més tard explicaré una mica sobre mi i el meu club d'atletisme.
Una salutació!
Sergi

Sergi
100: 11''2 , 800: 1'53'', Mitja Marató: 1h17'
Club Atletisme Olot-Terra de Volcans
www.corredormediofondogarrotxa.blogspot.com
www.atletisme-olot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2010 14:59 #2 per runner27 (Visitant)
Uff...abans havia escrit un missatge molt llarg....i se m'ha borrat....
A tornar-hi..
Doncs de petit sempre jugava a tennis i el córrer no em deia res...fins als quasi 20 anys.
Un dia d'estiu un company tennista em va motivar per córrer una cursa del poble(Olot) i vaig iniciar-me en això del córrer.
Primer en el CNOlot (feia crossos, curses populars, mitges...) i llavors als CAPalafrugell(ara dit Club Atletisme Girona Costa-Brava), en aquest darrer club hi vaig estar uns 6 anys, i és a on vaig fer els meus millors resultats en pista.
Però cap als 26 ho vaig deixar una mica aparcat (per la carrera sobretot), ja no entrenava de manera constant i vaig baixar molt aviat de forma..
Als 28anys em vaig tornar a motivar bastant i vaig córrer pel CAVic, em vaig dedicar a proves en pista(400 i 800) i mica en mica recuperava la forma. Però al final de temporada ho vaig deixar de nou, no em motivava..
I finalment ara farà quasi 1any que em vaig romiar el fet de tenir el meu propi club, un club de la meva terra (Garrotxa), doncs era possiblement l'única forma de tornar-me a motivar, a portar uns colors identificatius..
I sí, tot solet (no em va ajudar ningú, econòmicament sobretot), vaig crear un nou club federat per l'espanyola (Club Atletistme Olot -Terra de Volcans,(www.altetisme-olot.com...el vaig anomenar (una mica llarg..). Al principi no va tenir gaire repercussió i només estàvem 3atletes en el club..però per sort un d'aquests atletes (un super-maratonià) va començar a moure-ho una miqueta. Ara estem uns quants atletes més (uns 20 amb 2dones) i uns 35 socis. El fet de portar els colors representatius del nostres volcans i el companyerisme va començar a motivar per formar un grup macu.
Jo ara entreno molt millor, em motivo més, tinc objectius en ment (10km de Manresa sobretot)..He creat el meu blog personal a on vaig annotant les sensacions dels entrenaments, curses.....(tot sigui per motivar-me al màxim).
Volia compartir aquesta il·lusió que vaig començar..i que mica en mica sembla que funciona bé. El fet de compartir viatges,curses...amb gent afí, és genial.
Ah vaig annotant en un blog que vaig crear(dins la pàgina web del club hi ha un link) els entrenaments, curses,aspiracions...
Normalment entreno per Bcn (Carretera de les Aigües,Can Dragó,Platja...) o bé al meravellós(per mi jej) bici-carril d'Olot i pista d'atletisme olotina(la que té arbres al mig..).
Una cordial salutació!!
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 15:01 #3 per Echevarria (Visitant)
Benvigut i felicitat per la iniciativa, aixo si l'enllaç esta malament :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

28 Jul 2010 15:02 #4 per runner27 (Visitant)
El link del club està mal escrit..atletisme-olot.com millor
Salutacions cordials!!
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 15:06 #5 per runner27 (Visitant)
Mersi Echevarria, és el www.atletisme-olot.com
Aquest vespre(22hores) rodaré 44minuts per la platja Bcn..si algú s'apunta..aniré a ritme suau-mig.
El motiu d'anar a aquesta hora és que sóc un fanàtic dels campionats d'atletisme...i ara amb l'Europeu de Bcn..com boig aquesta tarda..
Ara una estona a la platja, i llavors a veure atletisme..
Una cordial salutació!
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 15:18 #6 per runner27 (Visitant)

L'última cosa..abans d'anar-me a la platja.
El fet que utilitzés el castellà en el meu blog personal és perquè tinc colegues atletes de fora de Catalunya amb els quals intercanvio experiències.
Salutacions cordials,
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 15:29 #7 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Sergi

Bones marques les teves... amb un salt qualitatiu del 5000 cap endavant. Coses del reciclatge, oi?  :mdr:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 Jul 2010 19:07 #8 per runner27 (Visitant)

Bones Enric!
Amb esforç tot es pot..o quasi tot..
La meva millor prova era el 800, vaig estar 1any amb un grup d'entrenament del Barça i la marca va millorar bastant. Si s'entrena bé, es fa un bon volum de km's i estirem bé per cuidar les lesions..tot és possible. Jo era l'únic del grup que després de l'entrenament em quedava 30' estirant encara que fossin les deu de la nit. Em vaig idear una rutina d'estiraments i mai la vaig deixar(ara la segueixo continuant després de cada entreno).
Aquest any busco bona marca de 10km en ruta aquesta tardor, i llavors un bon 1500 en pista coberta.
Mica en mica...
Salutacions cordials!
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 20:43 #9 per gàltix (Associat/da)
Ei Sergi  ;)

no ens coneixem molt, però hem compartit algun km de cursa junts i tot (carrilet de l'any passat). No sé si estàs al cas que aquí corredors ja hi ha un volcànic-olotí il·lustre  :rofl: :P :666: o sigui jo, en gàltix... l'Andreu Senis. Suposo que pel facebook ja ho saps no ?
Jo com saps no he fet el canvi de club i continuo al CNO el club de tota la vida... tenis (ja pràcticament abandonat), triatló i atletisme una mica de tot  :intello:

De moment no he vingut a entrenar cap dia amb els del vostre club (esteu sonats fer.ho el diumenge abans de les 8 del matí :whip:), però segur que coincidim per les nostres terres volcàniques !!

BENVINGUT a corredors.cat :yes: :yes: ja veuràs que això és una gran familia on hi cap tothom, des de la gent que va quasi caminant a les curses fins la gent amb qualitat (com tu  8))

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

28 Jul 2010 21:20 #10 per runner27 (Visitant)

Bones Andreu! Si,jej pel facebook sí.
El Carrilet del passat any no la vaig fer...
I sí el CNOlot és més pensat per triatletes, tennistes....nosaltres som exclusivament atletes(tot i que jo vaig estar uns 10anys al Club Tennis Olot també..).
D'alguna manera m'havia de motivar i per això vaig crear aquest club..al final s'uniren amics,amics d'amics, ex-companys de batalletes com la mitja d'Olot del 2002 si no recordo malament...Més que tot un grup d'amics amb una afició comuna.
I sí, és una mica de boig..córrer tant d'hora els diumenges, però la temperatura és la ideal per fer l'horeta pertinent(cap a les 8:15 ja fotia molt sol....).
Doncs m'alegro de poder compartir per aquí la nostra afició per millorar marques,fer amics,viure en definitiva....!!
Gàltix que vagi molt bé tot!!
Salutacions i molt bona nit!!
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 21:41 #11 per gàltix (Associat/da)

Bones Andreu! Si,jej pel facebook sí.
El Carrilet del passat any no la vaig fer...
Sergi

runner27 vull dir la cursa del carrilet d'Anglès eh !! si vam arribar junts !!  :yipi: :yipi:

http://www.selva.cat/esports/intranet/doc_1585.pdf

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

28 Jul 2010 21:51 #12 per runner27 (Visitant)

Certíssim....ostres, ni me'n recordava....
Jo la d'Anglès també la vaig fer al 2000 o 2001 i sempre recordo aquesta (va ser un dia plujós,ventós...). Però tens raó, a l'iniciar l'aventura amb aquest nou club vaig començar (i acabar...doncs si no recordo malament des d'aquella cursa que no competeixo(crec)) a Anglès....
I ara sí que et recordo..jej..va ser un gran companyerisme!!
Doncs me'n vaig a rodar quan acabi la final de 100 de l'europeu...a la platja Bcn...
Estem en contacte Gàltix!!
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

28 Jul 2010 22:52 #13 per krlos (Associat/da)
Benvingut Runner27 :great:

Gàltix, tens un MP meu des de fa uns quants dies  :rofl:  :rofl: :rofl: :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

29 Jul 2010 00:22 #14 per runner27 (Visitant)

Mersi Krlos...
Acabo d'arribar al meu pis, he estat rodant 44min per les platges de Bcn..amb 29º i molta humitat...encara suant..uns quants estiraments, dutxa freda i al llit..
Nanit!!

Sergi
www.atletisme-olot.com

29 Jul 2010 18:13 #15 per runner27 (Visitant)

Bones tardes (encara que mig-plujoses..).
Tal i com vaig comentar des fa un temps que vaig annotant els entrenaments,curses...en un blog personal. Aquest és www.corredormediofondogarrotxa.blogspot.com
I també tal i com vaig comentar utilitzo en aquest blog el castellà, doncs alguns amics atletes de fora de Catalunya també me'l llegeixen, com jo els seus.
El pàgina web del club naturalment està en català, a l'igual que la senyera que la portarem a la samarreta de competició.
Avui pel que sembla em quedaré possiblement sense entrenar....a veure si para la pluja...
Salutacions! 8)
Sergi

Sergi
www.atletisme-olot.com

09 Ago 2010 15:46 #16 per cristina (Associat/da)
Hola Sergi  ;)
Bienvenido al foro.
He visto la página de tu club esta mu bien.
Nos vemos
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

09 Ago 2010 21:50 #17 per Sancho (Associat/da)

Benvingut Sergi

13 Ago 2010 09:10 #18 per runner27 (Visitant)
Mersi Cristina i Sancho!!
Salutacions!!

Sergi
www.atletisme-olot.com

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats