Com anem? La veritat és que fa bastants dies que entro als fòrums i és molt, molt engrescador. La meva història de començar a prendre'm seriosament això d'entrar en el món del corredor popular va començar a la Marató 2009. Vaig decidir a l'últim moment acompanyar a un bon amic que la feia amb bicicleta. Feina vaig tenir per trobar-lo... a l'arribar a casa crec que vaig arribar a fer més de 60Kms ja que vaig haver d'anar amunt i avall vàries vegades fins trobar-lo a dalt de tot de Psg de Gràcia!!
Doncs bé... el que vaig viure aquell dia, l'ambient, els ànims de la gent, el sofriment d'uns, la glòria d'altres, veure com gent que no donaries un duru fan els últims 10km pim, pam, pim, pam... I la meta, les cares desencaixades i de felicitat dels que arriben... És verdaderament increïble! Res.. que em va captivar i em vaig dir, tu algun dia ho hauràs de fer.
L'any passat no hi vaig ser a temps. No em vaig veure prou preparat després de fer la meva primera mitja. Així que vaig decidir no arriscar. Però també vaig acompanyar al meu amic per segon cop a la Marató2010 de Barcelona amb la bici. Aquest cop des de l'inici i fins quasi al final. Aquest cop va tenir una forta "pájara"... que dur.. Així que el meu objectiu és fer la propera Marató2011 en tinc moltes ganes i aquest cop seré perseverant per arribar en bones condicions.
De moment he fet la CursaElCorteIngles 2009, laMercè 2009, la Mitja de Barcelona 2010, la Mitja d'Igualada 2010, Bombers 2010, i CorteIngles 2010. I ja estic apuntat a la Mercè 2010 i a la de Lluis Companys. També vull fer la de l'Amistat que m'han dit que és molt guapa.
En fi... que ja veieu que el virus m'ha enganxat de plè... :happy:
Aquesta setmana passaré per l'oficina del Sabadell per associar-me, on curiosament hi treballa aquest bon amic meu a qui vaig acompanyar a la Marató de Barceloa i m'ha fet engrescar en tot això.
Espero poder-vos trobar a molts de vosaltres a les properes curses, compartir aquesta sana afició i a sobre en català! Què més es pot demanar?

Ànims i endevant amb la feina que feu, és cullunuda!