Cesc L. (Debutant)

Cesc L. (Debutant)

19 Set 2010 18:34 #21 per Cesc L. (Visitant)
Simplement Genial !!!!  8)

Avui he debutat en una cursa popular (la Mercè) i m'ho he passat de conya !!!! Quines ganes de fer la següent!!! L'ambient ha sigut molt macu.  :love:

Per certificar lo novato que sòc, al matí, quan he arribat a Plaça Espanya he agafat el dorsal i he vist que no s'enganxava a la samarreta. Imagineu-me rascant la punta del dorsal!!!!  Al final he anat a un quiosc i m'hi han posat dos grapes !!!  :rofl: :rofl:
En fi, volia contribuir amb aquesta anècdota.

He seguit els consells que em vau donar (Enric59, Miguel SBD, Juan, Alfons, Cristina, Dani, Biel54, Sancho i potser me'n deixo algun). No m'he fet el valent. Al km.8 he vist que podia accelerar i mirar d'acabar en menys d'una hora. I finalment 59'53'' !!!  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2010 21:00 #22 per Enric59 (Visitant)
Moltes felicitats, Cesc! Me n'alegro molt!  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

19 febrer 2011 15:21 #23 per Cesc L. (Visitant)
Ja ha passat quasi una setmana després de debutar a una Mitja (Gavà 2011).
Seguir els 3 mesos d'entrenament del repte amb en Julio Rey m'ha anat molt bé.  L'objectiu era acabar en 2h. Al final: 1h.55'52''.

Ara m'han trucat per anar a la Mitja de Benicàssim que serà em proper 27 de febrer. Tinc familia allà i em sap greu no participar-hi.

Amb el meu escàs curriculum i tenint en compte que només hauran passat 2 setmanes de la Mitja de Gavà m'arrisco a lesionar-me???

Merci.

19 febrer 2011 15:44 #24 per Sufridor (Visitant)
Tranquilo, que no te arriesgas a lesionarte, otros hemos hecho mas el burro y mira segimos, despues de pasar una semana por medio ya estaras recuperado, si puedes tendrias qeu llegar el viernes o el sabado por la mañana, para estar descansado el domingo, y correr con garantias, sin notar el cansancio del viaje.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

19 febrer 2011 16:23 #25 per Biel54 (Associat/da)
Jo crec que ho post fer tranquilament, fes entrenaments suaus per recuperarte be, aquest diumenge fes una tiradeta de 14-16 km lenta i el 27 a corre la mitja.  :he:

Jo vaig corre la mitja de Tarragona i el diumenge seguent la mitja de Mataró, la segona a un ritme mes tranquil.  :whistle:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats