charlax

charlax

13 Set 2010 02:32 #1 per XarlaX (Visitant)
hola a tothom, em dic David i vaig començar a correr al juny imagino que com a molts altres va ser probar-ho i enganxar-me he fet la cursa del Corte Inglés, can mercader, la maquinista, ripollet i viladecans i estic apuntat a la merçe, cornella, sant andres de la barca i mediterrani, es k aixo es un vicio  :P, despres vull començar a entrenar per fer la mitja de Barcelona k per ara la tirada mes llarga k he fet ha sigut de 15 km nomes. Espero apendre molt de tots vosaltres i compartir moltes curses i rialles la veritat em motiva bastant aixo de correr per corredors.cat i espero k sigui una molt bona experiencia (de fet estic segur de k si ho sera). jo entreno pel parc de can mercader k em keda a prop de casa no se si algu de vosaltres també entrena per la zona. Sort a tothom.

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 04:48 - 13 Set 2010 05:00 #2 per cristina (Associat/da)
Hola David  :winktongue:
Primero de todo bienvenido al foro
Yo soy del club Can Mercader y siempre entreno allí.
Los jueves a las 19:00 va un grupo de corredors a Can Mercader a hacer series; si algún día te quieres venir ya sabes.
Nos vemos en la Merce.
Chao chao  :-*

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

13 Set 2010 21:21 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, David  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

13 Set 2010 21:24 #4 per Alfons 99 (Visitant)
Hola, David

Benvingut. Si vens a la Mercè tal vegada ens veiem. Presentat quan vegis als "súper-pastanagues"  :biggrin:

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

13 Set 2010 22:13 #5 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut David, si haces entrenos entre 1:20 y 1:30´ya podrás hacer tú 1ª mitja de BCN, ánimo  :yes:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

14 Set 2010 00:15 #6 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut David, si ja fas tiradas de fins 15 Kms segur que farás la mitja, tan sols anar incrementan els kms de la tirada llarga semanal. Ens veiem a alguna cursa.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

14 Set 2010 02:13 #7 per XarlaX (Visitant)
Bé segona vegada k escric resposta despres k previsualitzant i corregint alguna falta de les grosses se m hagi anat an orris el texte  :P. perdoneu ke respongui a tots a la vegada al mateix cop pero com bon "novato" no se fer-ho d´altre manera. Cristina avui he estat entrenant a can mercader com a les vuit de la tarde ( el parc estava massificat) soc del k vaig com a les deu de la nit pero potser coincidirem algun cop i espero coneixet a la Merçe, roberto la veritat jo era (jo com m agrada aquest era) un tipus k fumaba, bevia com deu cosacs ( de fet aixo no ha cambiat gaire, estic segur k estaria al top 5 de les ST), anava a comprar el pa amb cotxe, em passava el dia al ordinador amb els meus frikijocs i altres cosses de pitjors k no son adients de dir en public si no hi ha una bona oferta del Salvame  :P penso k si un dia vols entrenar pel parc podriem kedar e intentar una tiradeta larga tots dos, els reptes amb companyia son mes facils de assolir  :-*. Alfons seria bó poguer coneixer a tots el correcats k vagin a la Merçe, per sort tindre la ajuda de la o´neill ( la Yolanda) k es la cunyada del meu germà, de totes maners la veritat soc d aquests paios k tothom diuen k tenen mes cara k espatlles pero en el fons som una miketa massa timids pero intentarem possar de la nostre part per formar part activa dels "superpastanagues". RunnerSantBoi i Biel54 moltes gracies pel vostres anims pero malgrat faig tirades de 15 km en mes o menys 1:15 sense cap dificultat i a mes de cardio li podria disputar un esprint al mateix Carl Lewis tinc un problemes de cames mes ben dit de abductors me fan un mal terrible, de fet si faig per exemple un 5000 per mi a un ritme de marca 4:20 per ex. el segons 5000 pateixo per k no puc ni estirar les cames a l´hora de correr i si l afegim k soc hiper anarkic amb els meus entrenaments :mdr: o sigui faig el k vull no el k dec pitjor, necessito ajudaaaa :666:

MMP:

16 Set 2010 22:31 #8 per O´Neill (Visitant)

... roberto la veritat jo era (jo com m agrada aquest era) un tipus k fumaba, bevia com deu cosacs ( de fet aixo no ha cambiat gaire, estic segur k estaria al top 5 de les ST), anava a comprar el pa amb cotxe, em passava el dia al ordinador amb els meus frikijocs i altres cosses de pitjors k no son adients de dir en public si no hi ha una bona oferta del Salvame ...

Doy fe de ello  :he:

...de totes maners la veritat soc d aquests paios k tothom diuen k tenen mes cara k espatlles ...

Vuelvo a dar fe de ello  :mdr:

faig tirades de 15 km en mes o menys 1:15 sense cap dificultat i a mes de cardio li podria disputar un esprint al mateix Carl Lewis tinc un problemes de cames mes ben dit de abductors me fan un mal terrible, de fet si faig per exemple un 5000 per mi a un ritme de marca 4:20 per ex. el segons 5000 pateixo per k no puc ni estirar les cames a l´hora de correr i si l afegim k soc hiper anarkic amb els meus entrenaments :mdr: o sigui faig el k vull no el k dec pitjor, necessito ajudaaaa :666:

Yo ya se lo he intentado explicar, cada vez que sale a entrenar acaba haciendo una competición con su propia sombra y eso no es precisamente lo que tiene que hacer. El día que empiece a entrenar de verdad su sombra dimitirá
David, eres una máquina (aún por desembalar)  8)

... per sort tindre la ajuda de la o´neill ( la Yolanda) k es la cunyada del meu germà...

Ya estabas tardando en presentarte, bienvenido y...que tiemble CoRRedoRS.CaT

29 Set 2010 15:03 #9 per XarlaX (Visitant)
Be malgrat les molesties del talo i dels adductors només em deixen entrenar dues o tres vegades a la setmana, les ganes de poguer fer una mitja a curt plaç son mes fortes aixins k vaig intercalant entrenos curts (entre 5-10km) a ritmes vius per mi (entre 4.20-4:35) amb alguna tiradeta llarga, com ja vaig dir al seu dia el limit del meu cos eran els 15 km, tan se val k anes per sota de 5m el km k a 5:20, en arribar als 15 kms les meves cames deien k fins aqui hem arribat, avui em tocaba la tirada llarga, anem cap a Can Mercader (no es el millor lloc per fer tirada llarga pero al menys no em tinc k parar als semafors), vaig amb la idea de anar a 5:30 per si un cas puc aguantar una miketa mes, començo a correr em resulta molt complicat anar a aquest ritme, vaig a 5:10 de mitja posant el fré de mà, arribo fins el km. 9,5 a 5:15 i aborrit de donar voltes com un tonto al parc i amb l´adductor recordantme k no pensaba possar-mo facil, faig un cambi de ritme fins el km. 10 a 3:20-3:25 k em deixa petat i surto del parc buscant cambiar l´ambient i agafar alguna pujadeta pels voltants faig 3 kms més pujant i baixant, la mitja ja esta en 5:20, entro de nou al parc i vaig pel km. maldit el 15, en aquest moment he baixat el ritme a 5:18 de mitja i em dona la sensaçió de k encara tinc forçes, apartir de ara cada metre es una petita victoria i decideixo veure fins a on arribo i malgrat cada cop em fan mes mal les cames segueixo, fins k arrivo al km. 21,200m en 1:54:07 a 5:22 de mitja, molt cansat pero contentisim, potser l´esforç em passi factura els dies veniders pero la veritat moralment he sortit molt, molt reforçat. Ara em keda veure si no ha sigut flor de un dia i en uns messos puc fer ja una mitja, seguent pas per el meu somni, fer una marató.

MMP:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats