- Missatges: 227
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Doy fe de ello :he:... roberto la veritat jo era (jo com m agrada aquest era) un tipus k fumaba, bevia com deu cosacs ( de fet aixo no ha cambiat gaire, estic segur k estaria al top 5 de les ST), anava a comprar el pa amb cotxe, em passava el dia al ordinador amb els meus frikijocs i altres cosses de pitjors k no son adients de dir en public si no hi ha una bona oferta del Salvame ...
...de totes maners la veritat soc d aquests paios k tothom diuen k tenen mes cara k espatlles ...
faig tirades de 15 km en mes o menys 1:15 sense cap dificultat i a mes de cardio li podria disputar un esprint al mateix Carl Lewis tinc un problemes de cames mes ben dit de abductors me fan un mal terrible, de fet si faig per exemple un 5000 per mi a un ritme de marca 4:20 per ex. el segons 5000 pateixo per k no puc ni estirar les cames a l´hora de correr i si l afegim k soc hiper anarkic amb els meus entrenaments :mdr: o sigui faig el k vull no el k dec pitjor, necessito ajudaaaa
Ya estabas tardando en presentarte, bienvenido y...que tiemble CoRRedoRS.CaT... per sort tindre la ajuda de la o´neill ( la Yolanda) k es la cunyada del meu germà...
Autor del tema