Hola! Em presento

Hola! Em presento

18 Set 2010 00:59 #1 per (Visitant)
Molt bones a tothom!

Em dic Miki, tinc 35 anys i sóc de Barcelona.

Sempre he fet esport, però vaig començar a correr fa tres anys quan un amic em va picar per córrer la mitja de Bcn. De fet, vaig córrer la mitja i la marató de Bcn. Vaig acabar taaan malament les dues curses que vaig decidir de prendre-m'ho una mica més sèriosament així que des d'aleshores entreno pel meu compte amb força regularitat.

Normalment corro per la Diagonal i les tirades llargues per la Carretera de les Aigues o tota la zona de Port Vell, hotel Vela, Fòrum, etc.

Feia temps que coneixia corredors.cat però fins avui no m'he dedicit per registrar-me i participar. Tot ha estat perquè d'aquí a una setmana vaig a la Marató de Berlín i buscant per internet he trobat el fil corresponent a corredors.cat, llavors ja m'he emocionat, m'he registrat i m'he presentat en aquell fil. Després he vist aquest fil específic i he vist que està de conya per trencar el gel.

En fi, no em vull extendre (més) per ara, només dir-vos que tinc moltes ganes de conèixer-vos i d'aprendre de tots vosaltres, que intentaré aportar com a mínim la meva il·lusió i que m'encantaria poder quedar per entrenar que els kms passen més ràpid amb companyia.

una abraçada!

miki

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2010 06:03 #2 per cristina (Associat/da)
Bienvenido al foro Miki  :winktongue:
Los miercoles hay un grupo que entrenan en la diagonal
Muchos ánimos y suerte para Berlin
Nos vemos en alguna cursa, entreno o ST.
Chao chao  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

18 Set 2010 08:51 #3 per krlos (Associat/da)
Benvingut Miki75

Gaudeix Berlín!. Quins records!!! :love:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

18 Set 2010 09:31 #4 per crica (Visitant)
SErà tota una experiència la marató de Berlin. Espero que la gaudeixis molt i que facis una bona crònica per als que no hi anem.
Benvingut.

18 Set 2010 18:34 #5 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Miki  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

18 Set 2010 21:29 #6 per (Visitant)
Hola soy un chico de sant boi de llobregat que me encanta el atletismo practicarlo y verlo. fui futbolero pero por motivo de trabajo lo tuve que dejar y me puse hazer atletismo el cual lo podia llevar acavo ya que te lo puedes combinar mejor y despues de practicarlo no me arrepiento del canvio al contrario me huviera gustado practicarlo desde pequeño.Actualmente entreno en can mercader 6 dias a la semana aunque hay alguien que se me come algun dia.pero que le vamos hazer ya me lo sumare yo para otra semana de entreno je,je.....

Bueno un saludo y en especial a una persona que ella ya sabe quien es.... :winktongue:

18 Set 2010 21:48 #7 per koldo (Visitant)

Hola soy un chico de sant boi de llobregat que me encanta el atletismo practicarlo y verlo. fui futbolero pero por motivo de trabajo lo tuve que dejar y me puse hazer atletismo el cual lo podia llevar acavo ya que te lo puedes combinar mejor y despues de practicarlo no me arrepiento del canvio al contrario me huviera gustado practicarlo desde pequeño.Actualmente entreno en can mercader 6 dias a la semana aunque hay alguien que se me come algun dia.pero que le vamos hazer ya me lo sumare yo para otra semana de entreno je,je.....

Bueno un saludo y en especial a una persona que ella ya sabe quien es.... :winktongue:

Abrete un hilo nuevo  ;)

No serás Jorge?  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

18 Set 2010 22:05 #8 per (Visitant)
si soy jorge koldo el que entrena el jueves con vosotros  el grupo de xute y va a la ST.

un saludo

18 Set 2010 23:58 #9 per koldo (Visitant)

si soy jorge koldo el que entrena el jueves con vosotros  el grupo de xute y va a la ST.

un saludo

Me lo suponia, uno de St Boi, que entrena en CanMercader, que si un saludo especial, blanco y en botella...  :he:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

24 Set 2010 22:40 #10 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Miki75, molta sort a Berlín, esperem crónica.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats