Hola a tothom!!!

Hola a tothom!!!

04 Nov 2010 07:59 #1 per (Visitant)
Com va tot? Després d'haver estat un parell de mesos mirant i mirant missatges pel fòrum, jo també m'he decidit! suposo que ja em sento més corredor, que coixí de sofà...així que em presento!
Em dic Marc, tinc 31 anys i visc a Sant feliu de guíxols. Vaig començar a córrer (per gust) ara fa 3 mesos quan vaig deixar de fumar. El primer dia vaig durar 5' de rellotge i no és conya!! vaig tornar cap a casa vigilant que no m'hagués vist cap veí...
Aquella mateixa setmana però, ja feia un quart d'hora pel camí de ronda de S'Agaró i suposo que així és com em vaig enganxar...
I amb les curses, tres quarts del mateix. Em vaig apuntar (encara no sé perquè) a la Mercè i vaig acabar-la!!! això sí, amb 1h i 6 minuts...fins i tot ma germana em va guanyar jejejej  :whistle: però més enllà del resultat em vaig emocionar moltíssim amb l'ambient i la gent...què us haig d'explicar, no?
Doncs bé, que m'estic allargant massa i també us vull preguntar coses...
El fet és que fa un parell de setmanes a la del Mediterrani baixar de l'hora!! :yes: i em vaig emocionar moltíssim, vaig fer 52' i la setmana passada a Sants 50:19 aiiiiiiii per 19 segons de m.... no hi tinc un 4 jejejej però la veritat és que vaig patir molt...
Ara que amb la placa (el meu primer trofeu!!) i la xocolata que ens van donar, em van passar tots els mals!!
Doncs us volia preguntar si creieu que puc acabar la mitja de Tarragona....per mi són molts Km, però em fa molta il·lusió jeje fins i tot ja he mirat com puc votar per correu...
Ahir vaig augmentar la distància d'entrenament i en vaig fer 14, això si molt lent jejeje
Doncs res, que ens veiem aviat espero!! que tingueu molt bon dia!!
marc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2010 12:39 #2 per Lucius (Visitant)
Benvingut

JDFT

04 Nov 2010 23:46 #3 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Marc  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

05 Nov 2010 00:01 #4 per cat (Visitant)
Benvingut Marc,  8)

i tant que faras una Mitja,si aguantes una tirada de 16 Kmts sense parar ja ho tens, això si hidratat bé, no et deixis cap avituallament

05 Nov 2010 01:45 #5 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Marc, jo crec que si pots fer la mitja, ves a un ritme mes lent que en els 10 Km, i fes el que diu en Cat hidratat molt bé.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

05 Nov 2010 06:51 #6 per Zenon (Visitant)
Bienvenido Marc,

Bajarás de 50', harán una media y en un año estárás pensando en una maratón  :yes:

Como habrás visto, por estas páginas tenemos algún Marc que son unos fenómenos así que a imitarlos  :mdr:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

05 Nov 2010 10:24 #7 per XarlaX (Visitant)
Bienvenido Marc, esa es la historia de muchos  :P .Yo deje de fumar en enero pero no empeze a correr hasta abril, Mayo (es que hacia una rasca de cuidado  :he: ) recuerdo k acabar entrenamientos de 10 kms era todo un logro y k decirte de la primera vez k baje de 50', me creia el rey del mediofondo  :yipi: y poko a poko y  siendo constante en los entrenamientos ya estoy pensando en bajar de 41' en lo k keda de año y buscar el sub40 para el año k viene y lo de la media maraton lo mismo hace 4 dias los entrenos d 15 kms m los tenia k hacer casi andando y ahora los hago d hasta 25 kms, o sea k con paciencia y ganas todo llega amigo.
A ver si coincidimos en alguna cursa.

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

05 Nov 2010 11:04 #8 per (Visitant)
Ei!! moltes gràcies a tos i totes pels vostres comentaris, consells i ànims!!! la veritat és jo només fa 3 mesos que ho vaig deixar. Vaig començar a córrer per sentir-me millor, canviar d'hàbits i tot això....i la veritat és que estic molt content d'haver-ho fet.
Moooooooooooooltes gràcies de veritat i ens veiem aviat! :wink2:

Pd.- m'acabo d'apuntar a la mitja de Tarragona, ai, ai ai que patirem!!! això sí, sense presses a pas de tortuga i a gaudir de la ciutat jejejej ja agafaré una nit d'hotel per si m'han de recollir amb pinces...

05 Nov 2010 11:07 #9 per jordidemurcia (Visitant)
Benvingut ganxó i sort amb el teu repte de la mitja marató que suposo que aconseguiràs.
fins ara

28 Nov 2010 22:46 #10 per Biel54 (Associat/da)

Ei!! moltes gràcies a tos i totes pels vostres comentaris, consells i ànims!!! la veritat és jo només fa 3 mesos que ho vaig deixar. Vaig començar a córrer per sentir-me millor, canviar d'hàbits i tot això....i la veritat és que estic molt content d'haver-ho fet.
Moooooooooooooltes gràcies de veritat i ens veiem aviat! :wink2:

Pd.- m'acabo d'apuntar a la mitja de Tarragona, ai, ai ai que patirem!!! això sí, sense presses a pas de tortuga i a gaudir de la ciutat jejejej ja agafaré una nit d'hotel per si m'han de recollir amb pinces...

De recollir amb pinces, res de res, ja veus com has acabat la mitja, fent Sub2h, i estaves molt fresc, segur que si haguesis anant desde el km 0 a un ritme superior la marca sería encara millor. Moltes felicitats !!!!!!
Moltes gracies per acompañar-me els primers 4 kms, ens veiem a un altre cursa. Molts records a la teva dona.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats