Bones,
després de temps llegint-vos i aprenent molt he decidit donar-me d'alta i donar-me a conéixer. Sóc nou amb el tema del running. Jo sóc, bé, era més de la BTT, alpinisme i esquí de muntanya :love:. Que encare pratico de forma esporàdica. Però amb l'arrivada de crios a la família :clown: i que la meva vida professional em requereix de viatjar molt per tot el món :jap: necessitava trovar una esport que no depengués d'excessiu material (no puc emportar-me la BTT dins la maleta), que no depengués d'horaris i si hi ha llum o ja és fosc (amb els nens t'has d'adaptar), que no requerís de molt temps per notar que has fet una activitat física d'alta intensitat (amb BTT surts una horeta, encara no has arrivat a l'últim semàfor de la ciutat que ja has de tornar i quan arrives a casa encara no has ni suat

) i que fós una activitat a l'aire lliure.
Vaig començar amb el rollo Nike+ (sabates + sensor) i apa, a començar a fer quilòmetres. Al principi per ciutat i a les cintes dels gimnasos dels hotels. Però en mica en mica, al millorar la forma física :rofl: he anat tirant més cap el camp (que encara no li puc dir muntanya). A les nike ja li hem fet uns 1000Km així que tocava canviar-les. Les noves ja són unes Trabuco i aquest diumenge cap a la marató de Muntanya de l'Ardenya (m'he apuntat a la mitja). El meu debut oficial. Amb els objectius de disfrutar de la natura, els companys i la cursa i acabar-la dignament dins del possible.
Perdoneu pel rollo.

. Salut i quilòmetres.