Maik76

Maik76

15 febrer 2011 00:03 #1 per Maik76 (Visitant)
Hola a tots i a totes.

Sóc en Maik76 (el meu nick delata el meu nom i l'any de naixement) i sóc de Barcelona, malgrat que actualment resideixo a Teià (El Maresme)

Encara no fa un any que vaig sortir a còrrer per primer cop, amb uns corredors habituals, davant la necessitat de fer alguna activitat física a l'haver patit dues ciàtiques en quatre mesos, pesar 100 kg i ser fumador habitual. Recordo que la primera experiència va ser "religiosa": vaig aguantar mitja hora i vaig estar una setmana sense gairebé poder caminar, fruit dels meus quinze anys d'inactivitat (havia jugat a bàsquet). Des de llavors, he sortit a còrrer quasi cada setmana. Solc anar pel Passeig Marítim que hi ha entre Premià de Mar i Montgat.

La meva primera cursa va ser la Sant Silvestre del Masnou del 2010, en una distància de 5km i en un recorregut que el coneixia d'haver-hi anat. Vaig acabar prou satisfet al veure que baixava del temps que m'havia proposat. I aqui va començar la part competitiva en mi.

Aquest any, de moment, he fet la VOLS NAVAS, on vaig veure molts correcats, i el meu propòsit és debutar en breu en uns deu kilòmetres.

Us haig de confessar que els vostres comentaris i consells d'aquest fòrum m'han servit de molt i la vostra experiència i la vostra afició ha fet de mi un altre "boig per còrrer".

Salutacions

Tant recorregut, tant per recórrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2011 00:12 #2 per gemmota (Visitant)
Benvingut Maik76!
Avui has fet un pas més, presentant-te aquí .... A partir d'ara no només llegeixis....participa i digues la teva, també  8)

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

15 febrer 2011 00:18 #3 per XarlaX (Visitant)
Benvingut maik76 jo també vaig estar a la VOLS-NAVAS  ;) molta sort i de segur k t´ho pasaras força be per aki

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

15 febrer 2011 00:22 #4 per pirata agus (Associat/da)
benvingut Maik segur que et vaig veure per navas el dia de la cursa, jo estava controlant al carrer Navas
Aqui segur que no t'avorriras pas

hoy empieza el resto de mi vida

15 febrer 2011 00:26 #5 per XarlaX (Visitant)
pirata i k se va portar be el carrer navas o volia moures de puesto, encara rai k estabas tu controlant-lo k sino.....  :rofl:  :rofl:

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

15 febrer 2011 00:31 #6 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Maik76, aqui faras molts amics, donat a coneixer a les curses.
Per cert jo quan era jove tambe era jugador de basquet.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

15 febrer 2011 02:36 #7 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Maik768)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

15 febrer 2011 08:12 #8 per Bullich (Visitant)
Benvingut Maik76!!!! jo vaig començar com tu!! avui precisament fa mig any q vaig deixar de fumar i el córrer m'ha anat i em va de conya!!! Ens veiem per aquí  :party:

15 febrer 2011 12:03 #9 per cristina (Associat/da)
Bienvenido al foro Maik :winktongue:
Yo tambien fue a la cursa VOLS- NAVAS; aqui hay gente muy agradable con quien podras compartir entrenos, ST, ... y disfrutar de esto.
Chao chao  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

15 febrer 2011 23:24 #10 per lampi bcn (Visitant)
Benvingut Maik76, jo també soc nou per aquí , ens llegim 

caminem per poder ser i podem ser per camina

16 febrer 2011 23:16 #11 per Maik76 (Visitant)
Moltes gràcies pels vostres missatges de benvinguda.

Benvingut Maik76!!!! jo vaig començar com tu!! avui precisament fa mig any q vaig deixar de fumar i el córrer m'ha anat i em va de conya!!! Ens veiem per aquí  :party:

Jo també fa mig any que vaig deixar el tabac, i la veritat és que còrrer m'ha ajudat molt

Benvingut Maik76, aqui faras molts amics, donat a coneixer a les curses.
Per cert jo quan era jove tambe era jugador de basquet.

Biel54, en les meves estones lliures sóc delegat d'un junior masculí de bàsquet, segueixo molt aprop el món de la cistella.

Cristina, charlax i pirata, a la Vols Navas vaig veure que és i qui són els correcats, perquè ereu uns quants... Crec que a la foto que us vau fer abans de començar, jo surto a un segon pla...

Ens llegim per aquí o ens trobem a alguna cursa o entrenament (si aneu per la zona del Baix Maresme, entre Montgat i Premià de Mar, allà em podeu trobar).

16 febrer 2011 23:25 #12 per Biel54 (Associat/da)

Biel54, en les meves estones lliures sóc delegat d'un junior masculí de bàsquet, segueixo molt aprop el món de la cistella.

Jo tinc una filla de 28 anys i un fill de 21 anys, tots dos jugen a basquet i els fi de setmana quan no corro estic en algún partit.  :he:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

17 febrer 2011 15:55 #13 per XaviPapell (Associat/da)
Molt be company, benvingut.
En el fil de trobades ni ha dos punts de sortida a prop del Masnou, Premia i Badalona, el que passa es que segons el ritme que tinguis a lo millor van massa ràpid però jo soc el més lent i quedo igual amb ells encara que no més ens veiem a la sortida i a la arribada

20 febrer 2011 23:46 #14 per Maik76 (Visitant)
XaviPapell, el meu ritme no és gaire alt, estic encara sobre els 6' el kilòmetre.

El meu recorregut comença al pont que hi ha a la N-II a l'alçada de la Riera de Teià - Centre Comercial Eroski i, segons el dia (o millor dit la nit, sóc corredor nocturn) vaig direcció Badalona o direcció Mataró.

Vaig sortir ahir al matí, als volts de les 9:30, i al poc temps va començar a fer-me mal la cama dreta, des del turmell fins a mitja tíbia. Ja l'altre setmana, despres de fer una distància nova, vaig començar a notar algunes molèsties, però posant-hi gel deixaven d'estar.

Algú em podria assessorar quina lesió pot ser i que haig de fer (o no fer)?

Moltes gràcies. Salutacions

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats