Per fi he fet el pas!!

Per fi he fet el pas!!

17 febrer 2011 01:24 #1 per (Visitant)
Hola a tothom,
Fa molt de temps, però molt, que vaig llegint alguns dels missatges que per aquí publiqueu i finalment m'he decidit a fer els 2 primers passos, registrar-me i escriure el primer missatge. Hi ha algun fòrum que em sembla molt interessant des de el punt de vista de les experiències que la gent pot explicar (com les Teories i experiències preparant la marató). Tinc 39 anys i sóc de Girona. Des que tenia uns 20 anys he anat corrent passant per diferents etapes (curses de 10 km, mitges, curses de muntanya, trails, marxes de resistència) sempre amb uns temps més que discrets, perquè per aquí veig algunes marques que em fan mitja por. Com no, també he passat per les etapes de les lesions, alguna com és el cas d'un menisc amb operació inclosa. En fi, que m'agrada provar-ho tot i com ja se sap, "quien mucho abarca, poco aprieta". Ara el nou repte passa per fer una marató d'asfalt, i Barcelona havia de ser l'escollida. Porto 3 mesos entrenant amb força constància i ja estic una mica ansiós perquè arribi el dia.
Doncs bé, perdoneu el tostó, només havia de ser una simple presentació, però després de tant de temps, ara que m'he decidit..  :oops:

Salut

Chestnut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2011 01:59 #2 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Chestnut8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

17 febrer 2011 09:48 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Benvigut Chestnut, ja ens veurem en la marató de BCN  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

17 febrer 2011 09:51 #4 per Carmeta (Visitant)
Benvingut!!! D'aquí no res maratonià! :great:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

17 febrer 2011 12:16 #5 per pirata agus (Associat/da)
Benvingut ! Molt bona eleccio la de presentarte......No et conec i ja em caus be, nomes per l'avatar que tens......
A mi es que els gats em tenen el cor robat

hoy empieza el resto de mi vida

17 febrer 2011 12:20 #6 per David C (Visitant)

Benvingut ! Molt bona eleccio la de presentarte......No et conec i ja em caus be, nomes per l'avatar que tens......

Jo en tinc un d'hidràulic  :he:

Propera parada ... ¿?

17 febrer 2011 12:20 #7 per David C (Visitant)
Per cert¡¡, benvingut Chestnut ¡¡¡

Propera parada ... ¿?

17 febrer 2011 13:20 #8 per pirata agus (Associat/da)

Que kabr........... Al menys no "esgarrape" . :he:

hoy empieza el resto de mi vida

17 febrer 2011 18:53 #9 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Chestnut, aqui faras molts amics.  :yes:
Ens veurem a la Marató BCN, vine a la foto del grup i presentat. Per a mi també será la primera marató i la faré molt a poc a poc.  :he:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

17 febrer 2011 22:46 #10 per (Visitant)

Que kabr........... Al menys no "esgarrape" . :he:

Molt bona aquesta de l'hidràulic  :rofl: :rofl: és per això que també m'agrada aquest foro  :yes:
I pel que fa als gats, a mi també m'agraden molt, en tinc 2, el de la foto i un altre que no paren de tocar els webs  :grrrrrr:

17 febrer 2011 22:52 #11 per (Visitant)

Benvingut Chestnut, aqui faras molts amics.  :yes:
Ens veurem a la Marató BCN, vine a la foto del grup i presentat. Per a mi també será la primera marató i la faré molt a poc a poc.  :he:

Hola Biel (i tots els altres .... )
Gràcies per la benvinguda. La meva intenció també és fer la marató a poc a poc. Estaré content si es compleixen 2 coses:
- No tenir cap problema físic que em deixi acabar
- I si tot va bé, baixar de les 4 hores
En qualsevol cas només espero disfrutar-la i tenir bones sensacions, i es que, tal com vaig dir, veient els temps que fan alguns per aquí...  :oh: :oh:

Salut
Chestnut

17 febrer 2011 22:57 - 17 febrer 2011 22:59 #12 per Cesc L. (Visitant)
Benvingut Chestnut! :great:
Jo també sòc de Girona, però no fa ni un any que surto a còrrer regularment.
Alguna recomanació de ruta per fer tirades de 15km (que no sigui Devesa, ni carrilet)  ?

Molta sort a la Marató de Barcelona!!  8)

18 febrer 2011 00:31 #13 per (Visitant)

Benvingut Chestnut! :great:
Jo també sòc de Girona, però no fa ni un any que surto a còrrer regularment.
Alguna recomanació de ruta per fer tirades de 15km (que no sigui Devesa, ni carrilet)   ?

Molta sort a la Marató de Barcelona!!  8)

Hola Cesc!
Doncs em sap greu però jo també soc usuari del carrilet quan toca tirada llarga. Visc a Bescanó i surto d'aquí direcció Anglès i anar fent. No sé si tu et refereixes al carrilet d'Olot o el de St Feliu, però una opció que faig servir per fer tirada dels diumenges és anar amb cotxe fins a Amer, deixar el cotxe al pàrquing del cementiri,  i sortir d'aquí direcció Les Planes. Jo tiro un pél més amunt perquè em toquen tirades de vint i pico km però si només en vols fer 15 km gires a Les Planes i tornes avall i et sortiran 16 o 17 km amb un recorregut molt guapo. No sé si coneixes aquest tram de carrilet però està molt millor que el que tenim proper a Girona. L'altre opció que tinc per fer tirada ja inclou pujar cimets, sempre per pista, pujant lent i baixant rapidet (St Grau, Els Angels, Sta Barbara, Puig d'Afrou, etc)
Per cert, sort igualment a la mitja de Banyoles, que coincideix amb la Marató de Bcn. Jo l'he feta un parell de cops fa uns quants anys i hi havia un molt bon ambient (banyolí  :whistle:).

Chestnut

19 febrer 2011 07:00 #14 per cristina (Associat/da)
Hola Chestnut
Primero de todo darte la bienvenida al foro.
Ese es el primer paso presentarte pero pero despues tienes que  presentarte en una de las ST que hacemos, alli ya conoceras a mucha más gente :yes: :yes: :mdr:
Yo no hare el maratón pero estare todo el fin de semana de voluntaria en el maraton asi que seguro que nos vemos en el stand de zapatillas solidarias o en la foto, pero presentate en la foto asi cuando pases por el Km. 37´5 ( catedral ) podremos animarte a tope
Un saludo y muchisimas suerte en tu debut para el maratón.
Nos vemos
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

19 febrer 2011 11:35 #15 per (Visitant)

Hola Chestnut
Primero de todo darte la bienvenida al foro.
Ese es el primer paso presentarte pero pero despues tienes que  presentarte en una de las ST que hacemos, alli ya conoceras a mucha más gente :yes: :yes: :mdr:
Yo no hare el maratón pero estare todo el fin de semana de voluntaria en el maraton asi que seguro que nos vemos en el stand de zapatillas solidarias o en la foto, pero presentate en la foto asi cuando pases por el Km. 37´5 ( catedral ) podremos animarte a tope
Un saludo y muchisimas suerte en tu debut para el maratón.
Nos vemos
Chao chao  :winktongue:

Hola Cris,
Gràcies per la benvinguda i tindré en compte el fet de presentar-me, però perdona la meva ignorància: Què és una ST? :oops:

Chestnut

22 febrer 2011 04:49 #16 per cristina (Associat/da)
Hola Chestnut  :winktongue:
Una ST es ir a un bar a tomar algo despues de una cursa o entreno  :party: :party:
Nos vemos la semana que viene en el maratón.
Chao chao  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

22 febrer 2011 07:08 #17 per Zenon (Visitant)
Bienvenido Chestnut... si has decideido dar este paso es que ya estás un poco enganchado  :yes:.

¡Ah! y la Sesión Técnica el por lo que todos corremos sabiendo que de`puén viena la ST  :mdr:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats