jaumix

jaumix

10 Abr 2011 20:29 #1 per (Visitant)
Bones a tots!!

Em dic Jaume, tinc 27 anys i soc de Cardedeu. Finalment, en Tigerman7 ha aconseguit engatussar-me un cop més! :winktongue:
No fa gaire que surto a correr amb certa regularitat, però tenint un amic (tan pesat) com ell, de seguida m'he deixat engrescar! :party: De fet, tot va començar quan el vaig acompanyar en plan reporter fotogràfic a la mitja de Granollers, i allà em vaig contagiar de l'ambient tan sa que es respirava, la qual cosa em va motivar encara més i vaig decidir començar a marcar-me algun objectiu.
I així és com diumenge passat vaig córrer la meva primera cursa "oficial" (El Corte Inglés - 59:43) i avui he fet també la dels bombers, amb un temps molt satisfactori per mi (52:17  :yipi:), de manera que m'anima a seguir descobrint aquest "mundillu". I què millor per fer-ho que unir-me als "correcats"!
I és molt possible que, entre l'insistència i la perseverància d'en Tigerman7, el disseny tan xulo de l'equipació i sobretot la motivació extra dels companys "correcat", acabi associant-me! jeje!

Salut i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2011 21:19 #2 per Tigerman7 (Visitant)
Benvingut Jaumix! jeje

Em pintes molt pesat i saps que en el fons ni en sóc tant ni m'ha costat tant convence't!  :666: Estic doblement content, perquè per una banda t'he persuadit una miqueta per entrar "de ple" en aquest maravellós mundillo "runner" i ho he aconseguit... i per l'altra, perquè també estic a punt de fer que t'associïs a Corredors.cat i passis a ser tot un pastanaga! :D

Què més he d'afegir que no t'hagi dit ja d'aquesta comunitat correcat! Tot un orgull formar part d'ella i mega content d'anar coneixent cada vegada més i més companys i companyes, anar coincidint a les curses i sumant Km's a les cames!

Ens veiem al circuit! Si avui hem patit amb la calor a bombers... a veure si diumenge que ve necessitarem un "team radio" per controlar-nos la temperatura de les bambes en relació amb l'asfalt... :P (moment friki de F1!)

Salut!

DaNi (Tigerman7)

5Km --> 21:58 (Nassos BCN, 2011)
10Km --> 44:15 (Bombers, 2011)
21,097Km --> 01:37:10 (Barcelona, 2011)
42,195Km --> 03:59:17 (Zaragoza 2012)

10 Abr 2011 21:58 #3 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut Jaume, aqui faras molts amics !!!  :yes:
Som molts els que ens hem iniciat amb aquest esport amb la Cursa del Corte Ingles.  :he:
Quan et vulguis donar compte estarás corrent Mitjes i per no una Marató.  :whistle:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

10 Abr 2011 23:53 #4 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Jaume!  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

11 Abr 2011 11:46 #5 per Marato254 (Visitant)
Molt bones,

Benvingut aquet marevellos mont,jo soc de LLinars i quan  vulguis fer uns kilometrets  ho dius i somi.

Salutacions
Jordi

12 Abr 2011 23:27 #6 per (Visitant)

Benvingut Jaumix! jeje

Em pintes molt pesat i saps que en el fons ni en sóc tant ni m'ha costat tant convence't!  :666: Estic doblement content, perquè per una banda t'he persuadit una miqueta per entrar "de ple" en aquest maravellós mundillo "runner" i ho he aconseguit... i per l'altra, perquè també estic a punt de fer que t'associïs a Corredors.cat i passis a ser tot un pastanaga! :D

Què més he d'afegir que no t'hagi dit ja d'aquesta comunitat correcat! Tot un orgull formar part d'ella i mega content d'anar coneixent cada vegada més i més companys i companyes, anar coincidint a les curses i sumant Km's a les cames!

Ens veiem al circuit! Si avui hem patit amb la calor a bombers... a veure si diumenge que ve necessitarem un "team radio" per controlar-nos la temperatura de les bambes en relació amb l'asfalt... :P (moment friki de F1!)

Salut!

DaNi (Tigerman7)

Benvingut Jaume, aqui faras molts amics !!!  :yes:
Som molts els que ens hem iniciat amb aquest esport amb la Cursa del Corte Ingles.  :he:
Quan et vulguis donar compte estarás corrent Mitjes i per no una Marató.  :whistle:

Benvingut, Jaume!  8)

Molt bones,

Benvingut aquet marevellos mont,jo soc de LLinars i quan  vulguis fer uns kilometrets  ho dius i somi.

Salutacions
Jordi

Moltes gràcies a tots per la benvinguda!!! Espero mica en mica anar-vos coneixent a tots/es i saludar-vos (si la vergonya em deixa) a les curses! jeje!

Salut i kms!!  8)

13 Abr 2011 08:34 #7 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut Jaumix poco a poco irás cogiendo el ritmo :great:

Salut

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

15 Abr 2011 16:59 #8 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Jaume    8)

17 Abr 2011 19:01 #9 per (Visitant)

Benvingut Jaumix poco a poco irás cogiendo el ritmo :great:

Salut

Benvingut Jaume     8)

Moltes gràcies!! Ens veiem!!! ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats