Deibid

Deibid

27 Abr 2011 17:40 #1 per (Visitant)
Nois i noies, fa dies que rondo per aqui i encara no m'havia presentat!!  (no tenia temps, però ara m'he lesionat i tinc temps... )

sóc en david de barcelona i cansat de fer sempre el mateix i correr per no res vaig començar a apuntarme a curses i més curses i veient les pastanagues per alli i per aqui us vaig trobar.

els meus objectius és fer una, maratons, moltes i moltes, moltíssimes

estic molt avorrit de correr sol i despres a les curses estar rodejat... haviam si trobo un grupet..

salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2011 21:19 #2 per pirata agus (Associat/da)
Benbenuto Deibid....il nostro mondo cyber-Running, io rispondo in italiano, di non ripetere le solite ........ :he:
No ara en serio: Benvingut, nano, espero que no et cansis mai de correr...I que et recuperis aviat de la lesio.....
I no soc italia, he fet servir el traductor... :he:
Per cert, Tinc dues tietas a Badalona... ;)

hoy empieza el resto de mi vida

27 Abr 2011 21:47 #3 per (Visitant)
una petita rotura fribilar q toca molt els ous... jo visc entre BCN i BDN, paso moltes hores en ambdues viles...

si algu de les dues viles corre sol o si hi ha algun grup, aviseu-me!! algo intermig... bombers 48,14...

28 Abr 2011 00:07 #4 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut David, segur que trobes un grup per correr, aqui faras molts amics.  :yes:

Per cert jo he començat a correr de molt veterá, ja tinc una marató al sac, i com tu dius si "el cuerpo aguanta" hem vull fer moltes.  :he:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

28 Abr 2011 00:11 #5 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, David!  8)

Que et milloris aviat!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 Abr 2011 09:04 #6 per (Visitant)
Biel, creu-te que jo tinc la sensació de que també vaig començar massa tard i ara tinc la sensació de que haig de recuperar temps perdut i en tinc 26... mai és tard si es tracta de córrer!

Gràcies Enric, amb el metge coincidim que tinc el síndrome "Arcadi-Alibés"  ;) i que ja faig tard per que ell a la meva edat ja tenia una marató, vaig tard ja!!!  :happy:

28 Abr 2011 22:40 #7 per Biel54 (Associat/da)

Biel, creu-te que jo tinc la sensació de que també vaig començar massa tard i ara tinc la sensació de que haig de recuperar temps perdut i en tinc 26... mai és tard si es tracta de córrer!

Gràcies Enric, amb el metge coincidim que tinc el síndrome "Arcadi-Alibés"  ;) i que ja faig tard per que ell a la meva edat ja tenia una marató, vaig tard ja!!!  :happy:

David, tu ets molt jove, segur que podrás fer moltes maratons.  :yes:
Jo vaig començar a correr amb 54 anys, i després de dos anys he aconseguit el meu somni el passat 6 de març, ara si tot va be voldria fer dues maratóns cada any.  :he:

28 Abr 2011 23:18 #8 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola Deibid , lo primero de todo benvingut y lo segundo recuperate pronto  :great:

salut

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

12 Mai 2011 23:18 #9 per Sancho (Associat/da)
Benvingut David i ànims ¡¡ 

03 febrer 2012 16:30 - 11 febrer 2012 02:54 #10 per (Visitant)
Hola companys i companyes,

remenant per la web, he descobert que tot just fa un any que sóc compartint curses amb vosaltres, i quines circumstàncies té la vida, que fa un any quan em registrava estava lesionat, i ara, de nou, torno a estar lesionat..  :no:

Fa temps que no estic bé, arrossegava unes molèsties des de Nassos que no eren gaire normals i després de moltes proves mèdiques, fisioterapeutes i finalment l’acupuntura, he descobert una fisura femoral punyetera i ben emmascarada que farà que hagi d’estar aturat un temps (espero sigui per poc temps, estic fent els deures per que l’aturada sigui el més curta possible  :whistle: ) .

He fet un balanç del primer any de corredor “seriós” per anomenar-ho d’alguna manera i venint de la pista d’atletisme, de 400, de 800, de Tests de Balke i Cooper, estic força content amb el que he aconseguit.

La primera cursa a la que vaig participar amb un entrenament seriós al darrere, van ser “Els V de Badalona” amb un temps de 22:39 en 5km, i la darrere cursa de 5km en la que he participat van ser els 5.000 de Can Dragó amb un temps de 19:33. La primera cursa de 10 km a la que vaig participar va ser Bombers de Barcelona amb un temps de 50:14, i la darrera Sant Antoni amb un temps de 39:33, del que em sento del tot satisfet, però encara em vull superar més.  :whip:

De Mitjes Maratons n’he fet sis, amb el millor temps a Sitges amb 1h 31min i la primera va ser Sabadell amb 1 hora 41 min. I finalment, vaig debutar en la Marató a Amsterdam amb un temps de 4:09, vomitant el fetge per la boca, però trepitjant la línea d’arribada...  que en definitiva era l’important al ser la primera, doncs vaig lesionar-me preparant-la...   :mad:

Tots aquests números no són informació gratuïta, tot plegat té un rerefons i és la felicitat que he trobat en el Món del córrer, la llibertat que m’ha donat, les sensacions, les vivències i en definitiva, córrer, considero m’ha fet millor persona. Descobrint corredors.cat he descobert com el que anomenem “córrer” és l’índex d’alguna cosa més, i que en part, és una forma diferent de veure la vida, de gaudir d’aquesta, i que quan pregunten que mou a un jove a treballar 12 hores seguides i sense dormir va a córrer una Mitja Marató (ara potser veig quin és el problema de les lesions..  :rofl: ) la resposta sense pensar és “m’agrada sentir-me viu”.

Aquesta darrera lesió m’ha fet adonar del important que ha esdevingut per mi el córrer i de cara a els propers dies a la recuperació, m’he proposat dedicar-m’hi amb cor i ànima a això de córrer i no de forma esporàdica com fins ara. En aquest primer any heu fet que em senti com en una família i agrair-vos la rebuda que m'heu donat i només afegir que espero poder gaudir per molts anys de la vostra companyia i amistat.  :oops:

Una abraçada a tots i tots!   :biggrin:

03 febrer 2012 23:15 #11 per Biel54 (Associat/da)
Deibid, primer de tot espero que et recuperis aviat.

Veig pel que dius que has anat progresant molt en totes les distancias i segur que ho seguiràs fent.

Aqui tots hem passat per les lesions, son moments molt durs. Crec recordar que l'ultim cop que jo estava lesionat, vaig estar fent fotos a vaies curses i sino recordo malament et vaig fotografiar a la Cursa de Sants quan hem vas cridar doncs no anaves de "pastanaga".

Jo també fa poc que corro i per tant fa poc que soc "correcat", i aqui estic igual que tu fent molts bons àmics i espero que sigui per molts anys.

Ens veiem company.

Biel

08 febrer 2012 10:44 #12 per Juan Carlos (Visitant)
Un saludo desde Mataró de un novatillo en este maravilloso mundo del running.

elrincondelrunning.blogspot.com/

5000 :    24'26"     Sansilvestre Masnou 2011
10000:   53'10"     Cursa Bombers Barcelona 2012

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats