Presentació Alt Empordà: Hola gent!

Presentació Alt Empordà: Hola gent!

27 Ago 2011 11:24 #1 per castell73 (Visitant)
Hola a tothom,

Vaig descobrir a corredors.cat a través del video el "corredor popular", el qual em va impressionar i iniciar-me en aquest esport.

Tinc 38 anys, sóc de l'Alt Empordà i fa uns tres de mesos que he començat a còrrer regularment. Aprofito la hora que tinc per dinar per fer 5.5 km entre setmana, i els caps de setmana intento fer uns 10 Km per anar-me entrenant pel challenge bcn10.cat (el màxim que he fet són 12 Km).

el meu objectiu es poder fer totes les curses que pugui del bcn10k i de cara al 2012, fer una mitja marató (la de Banyoles m'agradaría força, però ja veurem). És tot un repte per a mi.

Vaig sense rellotge, sense pulsòmetre i ara sense mp3 (va anar a la rentadora amb la última rentada)...

No havía corregut amb ma vida, practico el submarinisme regularment i m'agrada fer bicicleta (sóc un fanàtic de les fixies).

Les curses que he fet per ara son la nocturna de Figueres d'aquest juliol (7.7 Km en 45 min) i demà tinc la cursa de Calella de Palafrugell (8.6 Km). Les properes seran el despertaferro de Bàscara de l'onze de setembre i la de la Mercè.

Espero poder compartir experiències amb tots vosaltres i passar bones estones.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2011 11:31 #2 per Zenon (Visitant)
Hola castell73 bienvenido a este mundo de "locos", todos lo estamos un poco  :oops:

En La Mercè coincidiremos unos cuantos Correcats, preséntate y estate al tanto para la foto, tú te sumas como uno más  :yes:

Espero verte un cursas y poder compartir comentarios  8).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

27 Ago 2011 11:43 #3 per Sancho (Associat/da)
Benvingut castell73  8)
A l'Alt Empordà no et falten bons llocs on entrenar.
Com diu Zenon, no siguis tímid i presenta't als "taronges" que vegis en qualsevol cursa.

27 Ago 2011 21:47 #4 per Germinator (Visitant)
Benvingut Castell73,

jo fa un any just que corro i la veritat és que estic molt engantxat. Sóc del Maresme, per on corro habitualment. També corro i vaig en BTT sovint per la zona de Roses i del Cap de Creus, ja que paso les vacances i els caps de setmana llargs a Roses. Si algun dia vols fer un trial per la zona del parc natural del cap de creus, una sortida pels aiguamolls o pujar al Puig Alt amb BTT fes-me un "toque".

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

27 Ago 2011 23:47 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Benvingut Castell73 :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 Ago 2011 11:30 #6 per Xaviropa (Visitant)
Benvingut !!!

No et prenguis la vida massa seriosament, tot plegat no en sortiràs viu.

28 Ago 2011 11:53 #7 per castell73 (Visitant)
Gràcies per la benvinguda!

A veure si anem coincidint i m'animo a fer més cosetes. I m'apunto a fer un tomb pels aiguamolls germinator :-)

Acabo de fer la minimarató de Calella de Palafrugell, 8,6 Km amb massa pujadetes pel meu gust, je je.

Molt bon ambient i molt ben organitzada.

L'he fet amb 50 min... crec que m'he guanyat l'entrepà :-)

Per cert, han regalat una samarreta maniga llarga xulíssima

28 Ago 2011 14:07 #8 per Germinator (Visitant)
Castell73 encantat de fer una sortideta pels aiguamolls amb tu. Per cert tinc obert un fil a "Trobades esporàdiques" de sortides per Roses i rodalies que creia que estava mort però aquesta setmana he tingut algun post.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

28 Ago 2011 20:51 #9 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, castell738)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

28 Ago 2011 21:16 #10 per Carmeta (Visitant)
BENVINGUT!  :party: Aprofita el preciós entorn empurdanès per a gaudir d cada gambada!

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

30 Ago 2011 00:02 #11 per Biel54 (Associat/da)
Benvingut castell73, donat a coneixer a les curses i faràs molts amics.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

31 Ago 2011 23:45 #12 per francesc pous (Associat/da)
Hola Castell73!

Benvingut i ànims amb els entrenaments, de moment vas molt bé pel que comentes. Jo també sóc de l´Alt Empordà, de Figueres concretament, tot i que per qüestions de feina estic per Sabadell... De ben segur coincidirem en alguna cursa per la comarca!

No et deixis passar la Cursa Urbana de Sant Josep, de 10 km a Figueres, ja que la considero un referent a la zona. Les curses a la ciutat de Girona, la mitja d´Empúries, ara les noves incorporacions de curses per poblets i per camins de terra...

La sort és que tenim molt per escollir, i si ho complementes amb les curses per Barcelona, disfrutaràs molt.

Bons km!!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

08 Set 2011 21:42 #13 per castell73 (Visitant)
Hola Francesc, no havia vist el missatge. Gràcies per la benvinguda!

Doncs tenim molta sort a l'empordà, tinc problemes per triar a quines curses anar! i com diu la carmeta, l'entorn és increible.

Sort de ropits i de diversport, on apareixen totes les curses, i em puc anar planificant el calendari.

Ara mateix estinc fent 3 o 4 dies entre setmana 5.5 km, i 10 km el cap de setmana (a poder ser en curses).

I ja tinc encarregades unes plantilles fetes a Figueres... tinc pendent el pulsometre i començar a fer sèries.

El meu objectiu ara per ara: acabar una mitja, seria fabulós!

Ens veiem per les curses

08 Set 2011 21:59 #14 per Germinator (Visitant)
Castell73 estem organitzant un trial pel parc nacional del Cap de Creus pel dia 29/10. Passat per "Sortides esporàdiques" i pel fil "Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà" obert per l'amic Francesc Pous. Ahir vaig penjar el track de la ruta que pràcticament seguirem. Només has d'afergir la volta al cap Norfeu. A veure si t'apuntes i ens coneixem.

08 Set 2011 22:15 #15 per castell73 (Visitant)
Ja us he anat seguint en el post, però crec que és massa per mi :-)

I jo conec el cap de creus, és un trenca cames, je je

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats