Hola a tothom

Hola a tothom

24 Nov 2011 16:01 #1 per (Visitant)
Correcats, correcates, seniors members,

Em dic Artur i us escric aquesta breu presentació després de força temps com a lector per tal de fer palès la meva nova afició: correr. Bé, de moment afició tot i que no descarto fer-ne un us diguem-ne, professional. És bastant probable que per motius laborals hagi de marxar el dia més insospitat cap a la frontera i com, si es dóna el cas, dubto que pugui fer ús del cotxe (oficial) he pensat que la millor manera és començar a entrenar per marxar pel meu propi peu. Així que res, espero que ens coneguem ben aviat en alguna cursa i em pogueu donar algún consell per cobrir la distància en el menor temps possible; mai se sap què i a qui et pots creuar...

Una cosa abans d'acomiadar-me: he notat que en el vostre reglament intern teniu un punt que diu: no retallaràs. Bé, en aquest cas us haig de fer confiança i dir que soc culpable  :oops: :mdr:, alguna retallada que altra he fet darrerament. Espero sabeu perdonar-me i creure'm quan us dic que no ho tornaré a fer més (tot i que...)

Ara sí: correcats, correcates, seniors members, visca Catalunya...amb il·lusió!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2011 16:12 #2 per Johnny (Visitant)

Guapuuuu !!!

24 Nov 2011 16:57 #3 per piri (Associat/da)

Artur+, benvingut!

Només volia aclarir que som els i les correcats. Correcates  :no: i em sembla que seniors members tampoc.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

24 Nov 2011 19:36 #4 per wolves (Associat/da)
Això és una broma, noo??  :party: (Ande está la cámara?? Ande??)

24 Nov 2011 20:11 #5 per liliana (Visitant)
Retallades??? has fet i segueixes fent....ufff....wolves, jo també espero que sigui broma, només falta trobar-se'l per aquí també :grrrrrr:

24 Nov 2011 21:08 #6 per carsobe (Visitant)
"Las neuronas están fritas...."
Ep, amb bon to. :whistle:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

24 Nov 2011 21:28 #7 per Altair (Visitant)
Llams de llams, kullons, nomes faltabas tu ara, ja t'empaitarem ja paiu, :jap:

salut

24 Nov 2011 21:30 #8 per Bullich (Visitant)
jejeje sort que encara ens ho agafem rient

25 Nov 2011 09:42 #9 per (Visitant)

Guapuuuu !!!

Gràcies!

Moltes gràcies a tots per tan calurosa benvinguda, tant aquí com per l'allau de missatges privats que he rebut. Un aclariment us volia fer a molts que m'ho heu preguntat; se que tinc una retirada a un personatge famós, però sento decepcionar-vos: no soc el Lord Farquaad de Shrek. De fet, a molts que m'heu demanat el telefon de la princesa Fiona, us he adreçat a un company de feina, en Josep Antoni, que té unes innovadores idees sobre psicologia i desviacions sexuals. Ep! Avalades pels estudis de la doctora en psicologia Joana Ortega, casualment companya meva també.

Tot i amb això, també he detectat alguns elements als quals ha molestat la meva costum de retallar...No patiu, en breu rebreu la visita del meu company i bon amic Felip i els seus alegres subordinats. Aquests us agradaran molt: són sanots, esportistes i quan surten a escalfar tampoc acostumen a dur el dorsal posat (ja, ja, ja, ja!!)

Amb il·lusió!

25 Nov 2011 16:49 #10 per crica (Visitant)
Tinc un deute pendent des de fa anys: que un company de feina teu, fill d'un expresident de la Generalitat, no em guanyi en una mitja marató. Diverses vegades que me l'he trobat,sempre m'ha tret 3 o 4 minutets!

En quant al lleig assumpte de les retallades, aquí pots sortir-ne trasquilat. Jo de tu cuidaria el fantabulós pentinat que t'agrada lluir.

Apa, reb un petonet (amb bon to!) d'un que ja fa molts anys que va deixar de votar-te.

25 Nov 2011 20:24 #11 per Altair (Visitant)
  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:Vale paiu, la marato 012 GRATIS per tots .

visca la Rosa de FOC

salut

26 Nov 2011 20:20 - 26 Nov 2011 20:28 #12 per (Visitant)

Una cosa abans d'acomiadar-me: he notat que en el vostre reglament intern teniu un punt que diu: no retallaràs. Bé, en aquest cas us haig de fer confiança i dir que soc culpable  :oops: :mdr:, alguna retallada que altra he fet darrerament. Espero sabeu perdonar-me i creure'm quan us dic que no ho tornaré a fer més (tot i que...)

Hombre Arturo, no esperaba encontrarte por aquí !!!

Yo también leo el foro de vez en cuando. Por ahora sólo ando rápido durante una hora al día, pero espero iniciarme con las series dentro de poco. Aquí se aprende mucho aunque me cuesta entender algunas de las cosas que escribís en catalán.

Oye, veo que poco a poco vas poniendo en marcha todo lo que hablamos sobre los recortes. Yo todavía no he empezado, pero antes de Navidad sacaremos las tijeras. Ya esta bien de tanto despilfarro.

Bueno, a ver si nos vemos en alguna carrera.

Un fuerte abrazo a todos los catalanes,
Mariano

26 Nov 2011 20:35 #13 per merce008 (Associat/da)
No sé si riure o plorar!!! :beurk:

28 Nov 2011 23:43 #14 per virac (Visitant)
está faltando alguien para cuadrar el panorama político ... Z ______o 8)

28 Nov 2011 23:51 #15 per antoniu (Associat/da)
Osti crec que ens han ficat un virus     :whip:

Ell dona esforç al cansat,  i multiplica
les forces  al que no té cap.
Isaïes 40:29

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats