- Missatges: 24
Autor del tema
Hola:
Fa uns dies que he tornat a sortir a còrrer després de molt de temps. La veritat és que aquesta vegada m'ho vull prendre més seriosament i entrenar-me intentant seguir una rutina amb freqüències, temps, distàncies, etc.
Algú em pot aconsellar?
Gràcies :smile:
Pregunta-li a la "tata"...encara que amb el Trailwalker estará fins adalt.
Jo no es que sigui la persona mes adient ja que per aquí hi ha molts de tracks. La veritat es que si aconsegueixes agafar l'habit de surtir a correr amb regularitat i surts entre 40-50' ja es un avanç molt important. Jo a Sant quirze es possible que fagi de llebre de sub60' caí q ja saps, si vols un repte apunta't a Santquirze i possat a prova
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola
en general no cal fer massa cas de les aportacions, de tot tipus, d'en nyef i RugbyMan, però en aquest cas els dono la raó... clar que a mi tampoc cal fer-me cas.
Fins ara.
Jordi
Hola
en general no cal fer massa cas de les aportacions, de tot tipus, d'en nyef i RugbyMan, però en aquest cas els dono la raó... clar que a mi tampoc cal fer-me cas.
Fins ara.
Jordi
No tem possis gelòs squash ... :love: pregunta el que vulguis ...![]()
Hola
Fins ara.
Jordi
No tem possis gelòs squash ... :love: pregunta el que vulguis ...![]()
Ostres Jordi tu por estos lares? Que no em fagin cas a mi que sou un "nou vingut" es normal,pero que no os fagin cas a vsaltres 2.....ja os coneixen fins las nous.
Jo ara no m'estresaria mariajose ... ves fent amb calma i sobretot regularitat. Anar sortint a correr sense marcar-te gaire quilometratges ni temps d'entrenament, i anar incrementant distàncies i freqüència molt a poc a poc. Els planings i demés ja vindran mes endevant. Ep, però es solo mi humilde opinión de inexperto ... :winktongue:
Autor del tema