Mariajose

Mariajose

24 Abr 2012 14:26 #121 per mariajose (Visitant)

Hola:

Fa uns dies que he tornat a sortir a còrrer després de molt de temps. La veritat és que aquesta vegada m'ho vull prendre més seriosament i entrenar-me intentant seguir una rutina amb freqüències, temps, distàncies, etc.

Algú em pot aconsellar?

Gràcies   :smile:

Pregunta-li a la "tata"...encara que amb el Trailwalker estará fins adalt. :666:

Jo no es que sigui la persona mes adient ja que per aquí hi ha molts de tracks. La veritat es que si aconsegueixes agafar l'habit de surtir a correr amb regularitat i surts entre 40-50' ja es un avanç molt important. Jo a Sant quirze es possible que fagi de llebre de sub60' caí q ja saps, si vols un repte apunta't a Santquirze i possat a prova  :whistle:

Efectivament, la Belenka està liada.  :(

Gràcies pel planning i els consells!!!!  8)

Hi ha una força motriu més poderosa que el vapor, l'electricitat i l'energia atòmica: la voluntat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2012 15:43 #122 per nyef (Associat/da)
Jo ara no m'estresaria mariajose ... ves fent amb calma i sobretot regularitat. Anar sortint a correr sense marcar-te gaire quilometratges ni temps d'entrenament, i anar incrementant distàncies i freqüència molt a poc a poc. Els planings i demés ja vindran mes endevant. Ep, però es solo mi humilde opinión de inexperto ...  :winktongue:

bla bla bla bla ....

24 Abr 2012 16:56 #123 per squash (Associat/da)
Hola

en general no cal fer massa cas de les aportacions, de tot tipus, d'en nyef i RugbyMan, però en aquest cas els dono la raó... clar que a mi tampoc cal fer-me cas.

Fins ara.

Jordi

24 Abr 2012 17:12 #124 per nyef (Associat/da)

Hola

en general no cal fer massa cas de les aportacions, de tot tipus, d'en nyef i RugbyMan, però en aquest cas els dono la raó... clar que a mi tampoc cal fer-me cas.

Fins ara.

Jordi

No tem possis gelòs squash ...  :love: pregunta el que vulguis ...  :666: :666:

bla bla bla bla ....

24 Abr 2012 23:04 #125 per RugbyMan (Associat/da)

Hola

Fins ara.

Jordi

Ostres Jordi tu por estos lares?  Que no em fagin cas a mi que sou un "nou vingut" es normal,pero que no os fagin cas a vsaltres 2.....ja os coneixen fins las nous.  :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

25 Abr 2012 09:21 #126 per squash (Associat/da)
Hola

sino em veten l'entrada intentaré molestar una miqueta... fer el borinot...

Fins ara.

Jordi

25 Abr 2012 09:45 #127 per nyef (Associat/da)

Hola

Fins ara.

Jordi

Ostres Jordi tu por estos lares?  Que no em fagin cas a mi que sou un "nou vingut" es normal,pero que no os fagin cas a vsaltres 2.....ja os coneixen fins las nous.  :666:

Que dius ara ... si jo soc dels nous ... el que passa, es que a mi no em donen el premi pastanaga al correcat nou ... ni al 2010, ni al 2011, ni al 2012 ... :666: :666:

bla bla bla bla ....

25 Abr 2012 10:27 #128 per Mei (Associat/da)

Jo ara no m'estresaria mariajose ... ves fent amb calma i sobretot regularitat. Anar sortint a correr sense marcar-te gaire quilometratges ni temps d'entrenament, i anar incrementant distàncies i freqüència molt a poc a poc. Els planings i demés ja vindran mes endevant. Ep, però es solo mi humilde opinión de inexperto ...  :winktongue:

Bones Mariajose! Jo et diria que si no tens cap objectiu fixat, fes això que et diu en nyof que crec que és millor intentar gaudir-ho que no estressar-se amb ritmes, distàncies i tal... Jo quan corria seguia els plannings que em feia l'Oriol_TBID :love: i eren d'aquest estil... Ara també et dic que fa moooooooooolt que no corro, només t'explico la meva experiència quan vaig començar en aquest mundillu de bojos :666: :666:

25 Abr 2012 13:08 #129 per mariajose (Visitant)
Moooltes gràcies a tots pels vostres consells, opinions i aportacions  :-* :-*

Hi ha una força motriu més poderosa que el vapor, l'electricitat i l'energia atòmica: la voluntat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats