Hola, busco un grup d'entrenament

Hola, busco un grup d'entrenament

29 Gen 2012 21:01 #1 per victorpoma (Visitant)
Hola a tots,

Sóc el Víctor, recentment he tornat a entrenar després d'un temps aturat per temes laborals i també perquè em feia mandra, per a que enganyar-nos jejeje. Estic buscant un grup de gent amb la qual sortir a correr i poder fer tirades de 5-10km, de mica en mica ser capaç de fer tirades de 15km, potser baixant una mica el ritme o potser pujant-lo. M'avorreix bastant sortir a córrer sol, necessito estímuls externs i crec que a aquest fórum puc trobar gent amb les mateixes inquietuds  :yipi: :yes:

Ara mateix estic preparat per aguantar 50-60min a 5min/km. M'agradaria trobar un grup d'entrenament adequat a aquests temps i a aquest ritme.

Visc pel barri del Fort Pienc, però no m'importa massa la zona dels entrenos mentre pugui trobar un grup adequat.
Agraeixo qualsevol tipus d'informació, si em podeu redirigir al sub-fòrum adequat, etc...

També voldria saber si és necessari està inscrit com a membre de corredors.cat, és a dir, pagar la quota, per poder accedir als entrenaments.

Moltes gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2012 21:57 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hola Victor
en primer lloc el teu barri no ser si és de BCN , jo visc a Sabadell aqui si que pos entrenar però hi ha grups de persones que entrenent en BCN si és on vius tu  :neutral: no ser si té ajudat però fés una ullada en aquest foro i veures grups organitzats en l'apartat de grups d'entrenaments  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

29 Gen 2012 22:10 #3 per Alfons 99 (Visitant)
Hola, Víctor.

Pel barri on vius el grup d'entrenament que t'aniria millor són els qui entrenen al Parc de la Ciutadella. Però, és clar, depèn de quines hores et vagi bé, ja que ellls acostumen a entrenar a la tarda.

No sé si és necessari estar associat per poder entrenar amb ells, però t'ho aconsello, no només pels entrenaments, sinó per tots els avantatges que té de cara a les curses, els companys, el foro...

Jo, tot sovint vaig a la Ciutadella a fer sèries, però ho faig als matins perquè treballo a la tarda.

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

29 Gen 2012 22:32 #4 per profe (Associat/da)

També voldria saber si és necessari estar inscrit com a membre de corredors.cat, és a dir, pagar la quota, per poder accedir als entrenaments.

En absolut. Córrer és gratis i no som classistes. Només faltaria que corredors.cat demanés un carnet per sortir a entrenar en grup.  :rofl:
Quan acostumes a sortir a córrer?

29 Gen 2012 22:42 #5 per XaviPapell (Associat/da)

També voldria saber si és necessari estar inscrit com a membre de corredors.cat, és a dir, pagar la quota, per poder accedir als entrenaments.

En absolut. Córrer és gratis i no som classistes. Només faltaria que corredors.cat demanés un carnet per sortir a entrenar en grup.  :rofl:
Quan acostumes a sortir a córrer?

Li teníem que haver dit que si, que el preu era pagar una roda de birres jajaja!!!!

29 Gen 2012 22:48 #6 per XAVI-NAD (Associat/da)

Visc pel barri del Fort Pienc, però no m'importa massa la zona dels entrenos mentre pugui trobar un grup adequat.
Agraeixo qualsevol tipus d'informació, si em podeu redirigir al sub-fòrum adequat, etc...

També voldria saber si és necessari està inscrit com a membre de corredors.cat, és a dir, pagar la quota, per poder accedir als entrenaments.

Moltes gràcies!!

Hola Víctor, referent a si cal estar associat per estar en un grup d´entrenament, de cap manera, tothom és ben rebut.
Això si, estar associat et  reportarà molts aventatges en descomptes a curses, botigues, esdeveniments de l´associació, per quatre duros a l´any que bàsicament són per mantenir un servidor, i una web que cada cop té més visites i membres registrats.

Et recomano com deia l´Alfons (jo també visc a Fort Pienc) el grup de la Ciutadella, els Ataràxics, que volten per allà. Jo també hi vaig, però per lliure, sóc molt heterodoxe, i entreno pel Forum-Litoral-Hotel Vela, Montjuïc, Carretera de les Aigües, Serra de Collserola, Parc Güell,...
A veure si ens coneixem algun dia. També entreno amb algun pare de l´escola del CEIP Fort Pienc que també és Correcat.
Salut i kilòmetres!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats