Hola a tothom!!!
Sóc en Xevi Pujol i ja fa uns 4 anys que tinc el plaer de gaudir del córrer, ja sigui asfalt o muntanya, encara que he de reconèixer que el què m'encanta és la muntanya. Anteriorment, als meus inicis, ja vaig treure el nas per aquí, encara que mai vaig decidir donar-me a conèixer, però ara sí. Espero poder aprendre molt de tots vosaltres, perquè pel que he vist tots sou uns cracks i per aquest motiu m'he volgut afegir a la colla. Igualment, dir-vos que m'estic planificant l'any en relació a les curses que vull fer (per alguns segurament que ho faig tard), i per aquest motiu també vull compartir amb vosaltres propostes d'entrenaments i curses per fer. Com us he dit, la meva intenció és la muntanya, encara que alguna d'asfalt tampoc passa res, el contrari, crec que la combinació és bona. També, aprofitant la presentació, voldria preguntar qui de vosaltres és de la zona de Mataró i rodalies i que li agradi el Trail o la muntanya, ja que em trobo que conec poca gent per aquestes contrades que tingui aquesta afició. Més que res per compartir entrenaments i experiències, i aprendre és clar. Bé, ja ens anirem coneixent mica en mica i espero respostes vostres! Una salutació a tots i perdoneu pel rotllo! Gràcies!

:biggrin: