Hola a tothom,
Em passo per aqui per presentar-me.
Sóc l'Òscar, de Barcelona ciutat i m'he (re)enganxat a això del running (en la meva època li dèiem fúting, que caram :yes:).
Jo sempre havia sortit a córrer de tant en tant, sense participar massa en curses, sobretot quan era solter i tenia més temps. En el seu dia havia participat en alguna mitja i fins i tot una marató de Barcelona. Però al 2005 vaig córrer la meva ultima cursa, la de Bombers. Vaig ser pare i una cosa porta a l'altre, i de tot una mica, menys temps ni energies per dedicar-les a córrer

.
Total, que aquest passat mes de desembre vaig i me n'adono que al mes de març es feien 10 anys de la meva primera (i única)marató. Així que ni curt ni peresós :sarcastic: em faig amb un pla d'entrenament dels milers que corren per la xarxa, li trec les primeres cinc setmanes (perque era massa llarg i no em donava temps) i començo a sortir a rodar 4/5 cops per setmana per preparar la marató de Barcelona 2012.
No és massa fàcil: amb 4 crios (sóc pare de trigèmins de dos anys

) has de planificar-te bé i sortir a córrer no quan vols sinò quan et deixen (si no vols trobar-te que tornant de córrer t'han canviat el pany de la porta i ja no pots entrar): entre setmana després de que estiguin els nens adormits, i el cap de setmana abans que es llevin (com que les tirades llargues les faig el cap de setmana, podeu imaginar a quines hores em toca llevar-me... :sleep:).
Total, que vaig fer Sant Antoni al gener, la mitja al febrer, i finalment la marató al març. Com ja vaig dir el 2002, mai més. Aquesta distància no està feta per a mi. Ho vaig passar fatal a partir del km 25 amb rampes als peus i havent de parar sovint. Si això li sumes que surto de nit o de matinada i que vaig arribar a meta passades les 13h d'un dia amb un sol espatarrant, us podeu imaginar lo fet pols que vaig arribar. Total que la de l'any vinent segurament estaré de voluntari... que també em fa ilusió.
Però tant de sacrifici ha de tenir la seva recompensa (apart de la lògica d'acabar la marató) i a la passada cursa de bombers vaig fer poc menys de 47' (MMP, la anterior era de abans del parèntesi de set anys, amb poc més de 48'). Ni us explico el subidon a l'arribada.
Ara ja més calmat (pero segueixo sortint 4 cops per setmana) planificant la cursa de la Maquinista, a veure si no passem massa calor.
Crec que això és tot. Ara a veure si m'arriba la samarreta dels correcats i la puc anar lluint per les curses i anar-nos coneixent (tot i que alguns ja us conec: RugbyMan, XAVI_NAD...)
Fins aviat !