Ei! La Tortugueta!

Ei! La Tortugueta!

20 Ago 2012 23:04 #21 per kasumei (Associat/da)

Benvinguda Eva! Jo també vaig començar a córrer cap als 32, i m'ha enganxat molt. Ja veuràs que aquí a les noies ens tracten molt bé, ens cuiden molt  :love:. Si et vols apropar algun dijous a Can Mercader a fer sèries ( al ser un circuït d'1km pot córrer coincidint gent de tot tipus de ritmes  :yes:) amb nosaltres, estàs convidada.  ;)
Fins aviat! :great:

No facis cas a la kasumei, LaTortugueta encara no ha començat i ja li dius per anar a fer series  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:  :whip: :whip: :whip: :whip:

Ei, que sempre fem 4 km d'escalfament tots junts a 6 i picu!  :yes:
És una bona manera de començar en companyia a ritme suau...Per cert, tu també estàs convidat, eh?  :love: Que si no te'm poses geloset  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2012 00:01 #22 per solteron (Associat/da)
Benvinguda LaTortugueta

Encantat de tindre una nova noia al forum  :party:  :party:

Si vols conèixer molts correcats pots venir a la sortida de la Cursa de la Mercè el 16 de Setembre, uns 45 min abans de la sortida alla on  vegis molts de taronja som nosaltres !! al costat de la Font Magica.

kasu si a mi ja em costa seguir el vostre ritme d'escalfament a Can Mercader suposo que LaTortugueta, que encara fa CaCo està molt lluny de poder seguir-lo, jo diria que més que a 6 i picu aneu a 5 i poc .. i intentar que fagi series en el seu cas em sembla fora de lloc  :wink2:

21 Ago 2012 00:14 #23 per kasumei (Associat/da)

kasu si a mi ja em costa seguir el vostre ritme d'escalfament a Can Mercader suposo que LaTortugueta, que encara fa CaCo està molt lluny de poder seguir-lo, jo diria que més que a 6 i picu aneu a 5 i poc .. i intentar que fagi series en el seu cas em sembla fora de lloc  :wink2:

Tens raó...a vegades ens accelerem.... :oops: :oops:.
Però pot venir a menjar torrades, no?  :mdr:

21 Ago 2012 11:11 #24 per XaviPapell (Associat/da)

Per cert, tu també estàs convidat, eh?  :love: Que si no te'm poses geloset  :mdr:

Dons si, m'has donat una bona idea perquè últimament em costa sortir sol
Jo tb t'estimo

21 Ago 2012 11:12 #25 per XaviPapell (Associat/da)
Per cert kasumei el Seijas aquell dia que ens varem trobar a la consulta em va donar l'alta però no per córrer si no per incurable  :frown:  :'(

21 Ago 2012 13:35 #26 per solteron (Associat/da)

Tens raó...a vegades ens accelerem.... :oops: :oops:.
Però pot venir a menjar torrades, no?  :mdr:

A entrenar la mandibula ? no és una dieta gaire light les torrades aquelles  :666:  :666:

28 Ago 2012 18:57 #27 per XaviPapell (Associat/da)
Tortugueta ja t'has inscrit en alguna cursa de les que et vaig dir ??

29 Ago 2012 19:03 #28 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, LaTortugueta8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats