Hola que tal!!!!!
Primer de tot,Bones Festes a tothom per a tots aquells que estigueu gaudint de aquests dies de festa i per els que treballeu com jo i no les teniu doncs tambe Bones Festes!!!!
El meus nom es Rafa suposo que alguns ja em coneixeu,com a minim de vista, ja que desde fa uns 3 anys aproximadament vaig molt sovint a les curses amb l´Alfons.
Vaig començar mi primera cursa a la de Sant Quirze del Valles,em vaig quedar en aquella primera cita als 5 km quan tenia que fer 10km....La culpa va se de la bona olor de les "butis" que estaven preparant quan vaig passar per la meta dels 5km,jejejejee.
Alfons m anava animant a anar-hi a les curses i gracies a ell ja he fet inclus la mes famosa a nivell nacional...La Behobia!!!!
D aqui surt el meu nick....tothom animant a les noies.....Aupa neska,aupa neska...Be i a els neskos que,no tenim dret a que ens animin o que,jajajajaja i como no se com es diu noi en basc doncs en vaig quedar amb el nom de Nesko que sona be i ademes es per enrecordarmi i fer honor tot sigui dit a aquesta gran cursa.
Be, no us dono me la pallissa i torno a desitjar-vos a tothom un Bon Nadal i compte amb les comilonas i excessos amb els liquors que despres toca posarse-hi a punt per les curses eh,jajajaja
Bones Festes i Salut i km!!!!!!
Rafa o Nesko....com vulgueu.